PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/1990 • Prihodi se raspodjeljuju i sredstva stavljaju na raspolaganje, u pravilu, svim nosiocima i korisnicima sredstava tijekom godine u okviru ostvarenih prihoda ako zakonom, općim dijelom budžeta ili posebnim aktom društveno-političke zajednice ili ugovorom s nosiocem i korisnikom sredstava nije određeno drukčije. Sredstva korisnicima odnosno nosiocima sredstava prenosi organ nadležan za poslove budžeta.
NN 58/1990 • Općina kojoj Republika osigurava sredstva za financiranje društvenih djelatnosti treba da ta sredstva drži na odvojenom računu nadležnog organa uprave i može ih rabiti samo za namjene za koje su osigurana.
NN 58/1990 • Za izvršenje budžeta u cjelini odgovorni su Vlada odnosno izvršno vijeće skupštine društveno-političke zajednice. Naredbodavac za izvršenje budžeta u cjelini jest rukovodilac organa uprave nadležan za poslove budžeta. Za uporabu sredstava osiguranih u budžetu za rad organa društveno-političke zajednice te sredstava osiguranih pri organu uprave za druge javne potrebe odgovoran je rukovodilac organa korisnika odnosno nosioca sredstava. Rukovodilac organa društveno-političke zajednice jest naredbodavac za izvršenje budžeta u okviru sredstava čiji je korisnik ili nosilac taj organ.
NN 58/1990 • Za zakonitu uporabu sredstava koja se organu društveno-političke zajednice ili budžetskom fondu raspoređuju budžetom odgovoran je rukovodilac tog organa kao naredbodavac. Pored rukovodioca, za zakonitu uporabu sredstava iz stavka 1. ovoga članka odgovoran je i rukovodilac službe računovodstva u organu društveno-političke zajednice.
NN 58/1990 • Organ uprave nadležan za poslove budžeta vodi knjigovodstvenu evidenciju o izvršenju budžeta i sastavlja periodični obračun. Sredstva za naknade organu (službi) nadležnom za kontrolu raspolaganja sredstvima, za obavljanje poslova platnog prometa, evidenciju i drugih poslova za društveno-političku zajednicu osiguravaju se kao rashod u budžetu društveno-političke zajednice.
NN 58/1990 • Vlada odnosno izvršno vijeće treba da skupštini društveno-političke zajednice podnesu izvještaj o izvršenju budžeta u roku koji odredi skupština.
NN 58/1990 • Organ uprave nadležan za poslove budžeta izvještaj o izvršenju budžeta (periodični obračun budžeta) dostavlja organu nadležnom za kontrolu raspolaganja sredstvima, u skladu s posebnim propisima. Ako organ uprave nadležan za poslove budžeta ne dostavi izvještaj iz stavka 1. ovoga članka u propisanom roku, organ nadležan za kontrolu raspolaganja sredstvima može, do dostave izvještaja, obustaviti korištenje sredstava za rad organa društveno-političke zajednice i za druge potrebe koje se financiraju iz budžeta i o tome izvijestiti skupštinu.
NN 58/1990 • Prihodi budžeta smatraju se ostvarenima na dan naplate od obveznika poreza, taska i drugih prihoda. a prihodi od poreza na promet na dan naplate od kupca proizvoda na koje se plaća porez. Ostvarenim prihodima budžeta društveno-političke zajednice za tekuću godinu smatraju se svi izvorni prihodi koji su do 31. prosinca tekuće godine uplaćeni u korist društveno-političke zajednice. Ako se budžetski prihodi društveno-političke zajednice ne naplate u planiranom iznosu do 31. prosinca, skupština društveno-političke zajednice može propisati da budžetski prihodi ostvareni prema odredbi stavka 1. ovoga članka i naplaćeni do ostvarenja u planiranom iznosu, a najkasnije do 31. siječnja naredne godine pripadaju budžetu za tekuću godinu. Prihodi iz stavka 3 ovoga članka mogu se do ostvarenja u planiranom iznosu, a najkasnije do 31. siječnja naredne godine raspoređivati za podmirenje budžetskih obveza najviše do planiranog iznosa za tekuću godinu.
NN 58/1990 • Tekuća rezerva budžeta (neraspoređeni dio prihoda) raspoređuje se i koristi tijekom godine za nepredviđene i nedovoljno predviđene javne potrebe koje se financiraju iz budžeta. Sredstvima tekuće rezerve budžeta raspolaže Vlada odnosno izvršno vijeće skupštine društveno-političke zajednice. Vlada odnosno izvršno vijeće može ovlastiti rukovodioca organa uprave nadležnog za financiranje da do stanovitog iznosa raspolaže neraspoređenim prihodima.
NN 58/1990 • Društveno-politička zajednica može tijekom godine mijenjati i dopunjavati budžet. Izmjene budžeta obavljaju se po postupku koji je propisan za donošenje budžeta. Budžet se može povećati ili smanjiti ako se prihodi društveno-političke zajednice ostvaruju u većim ili manjim iznosima od planiranih ili ako se planirani prihodi moraju uskladiti s povećanim odnosno smanjenim obujmom rashoda budžeta. Budžet se može izmijeniti ili dopuniti i onda ako u okviru ukupnog obujma rashoda treba planirane budžetske rashode za pojedine namjene rasporediti drugačije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/1990 • Vlada Republike Hrvatske i Izvršno vijeće grada Zagreba mogu mijenjati namjene i visinu sredstava koja su u budžetu raspoređena za posebne namjene. lzvršno vijeće društveno-političke zajednice može mijenjati namjene i visinu sredstava koja su u budžetu raspoređena za posebne namjene na osnovi ovlaštenja utvrđenih odlukom o izvršenju budžeta.
NN 58/1990 • Organi općine nadležni za poslove budžeta treba da nadležnom Republičkom organu za poslove budžeta i organu nadležnom za kontrolu raspolaganja sredstvima dostave po jedan primjerak budžeta u roku 15 dana od dana donošenja ili izmjene budžeta.
NN 58/1990 • Nakon isteka godine za koju je budžet donesen, sastavlja se završni račun budžeta. Završni račun budžeta donosi skupština društveno-političke zajednice.
NN 58/1990 • Završni račun budžeta sastoji se od općeg i posebnog dijela.
NN 58/1990 • - ukupan iznos ostvarenih prihoda, - ukupan iznos izvršenih rashoda,
NN 58/1990 • - razliku između ostvarenih prihoda i izvršenih rashoda (višak prihoda ili manje izvršeni rashodi od planiranih),
NN 58/1990 • Posebni dio završnog računa budžeta u okviru bilance izvršenja budžeta sadrži izvršene rashode po korisnicima i nosiocima sredstava i po osnovnim i potankim namjenama.
NN 58/1990 • Nacrt završnog računa budžeta sastavlja organ uprave nadležan za poslove budžeta na osnovi vlastitih podataka, podataka organa nadležnog za kontrolu raspolaganja sredstvima, završnih računa organa društveno-političke zajednice i drugih korisnika koji se financiraju iz budžeta.
NN 58/1990 • Prijedlog završnog računa budžeta utvrđuje Vlada odnosno izvršno vijeće skupštine društveno-političke zajednice. Prijedlog završnog računa budžeta treba dostaviti organu nadležnom za kontrolu raspolaganja sredstvima radi pregleda do 15. travnja tekuće godine. Prijedlog završnog računa budžeta i izvještaj organa iz stavka 2. ovoga članka o pregledu treba dostaviti skupštini društveno-političke zajednice do 15. svibnja tekuće godine. Organ uprave nadležan za poslove budžeta općine treba da po jedan primjerak prijedloga završnog računa budžeta dostavi Republičkom organu uprave nadležnom za poslove budžeta u roku iz stavka 2. ovoga članka.
NN 58/1990 • Skupštini društveno-političke zajednice, uz završni račun budžeta, treba dostaviti i završne račune budžetskih fondova i javnih poduzeća te završni račun stalne rezerve društveno-političke zajednice.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 108/00, Broj 15/02,
Broj 44/92, Broj 33/92,
Broj 56/99, Broj 132/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE