PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-09-121-2236 NN 121/2004

• Prije provedbe koncentracije koju Agencija ocjenjuje u ovom postupku, prema kriteriju ukupnog prihoda, ostvarenog u mjerodavnoj godini, Konzum d.d. imao je 27,17 posto udjela na mjerodavnom tržištu, što je dvostruko više od njegovog prvog sljedećeg konkurenta, čiji je tržišni udjel iznosio 13,78 posto. CBA grupa, koju čini jedanaest (11) poduzetnika, u isto je vrijeme na mjerodavnom tržištu, imala udjel nešto veći od 11 posto, dok su tržišni udjeli svih drugih poduzetnika bili manji od 10 posto.


Stranica 2004-09-121-2236 NN 121/2004

• HH indeks, koji je u tom razdoblju iznosio 1,175,76 bodova, pokazuje da je riječ o umjereno koncentriranom tržištu.


Stranica 2004-09-121-2236 NN 121/2004

• Pokazatelj koncentriranosti (CR 2) za prva dva poduzetnika iznosio je 27,16, dok je pokazatelj koncentriranosti (CR4) za prva četiri poduzetnika iznosio 52,54, te se može zaključiti da se ovo tržište ne smatra vrlo konkurentnim.


Stranica 2004-09-121-2236 NN 121/2004

• Provedbom ove koncentracije Konzum d.d. preuzeo je 34,48 posto tržišnog udjela Mediatora d.o.o., te sada, sa 38,13 posto tržišnog udjela ima vodeći položaj na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, na području Dubrovačko-neretvanske županije.


Internet NN 121/2004
• Tržišni udjeli poduzetnika na mjerodavnom tržištu, nakon provedbe koncentracije, prikazani su u Tablici 3:

Internet stranice NN 121/2004
• Izvor: dopisi poduzetnika; obrada: Agencija, Odjel za ekonomski sustav i analize

Internet stranice NN 121/2004 • HH indeks nakon provedbe koncentracije na mjerodavnom tržištu Dubrovačko-neretvanske županije povećao se na 2.436,74 bodova, te je i dalje riječ o početno visoko koncentriranom tržištu.
Internet stranice NN 121/2004 • CR 2 za prva dva poduzetnika s najvećim tržišnim udjelima, Mediator d.o.o., i Kerum d.o.o., sada iznosi 60,36, dok istovremeno, CR4 iznosi 90,01, iz čega zaključno proizlazi da ovo tržište nije dovoljno konkurentno.
Internet stranice NN 121/2004 • Na području Republike Hrvatske, nakon provedbe predmetne koncentracije, tržišni udjeli poduzetnika – sudionika koncentracije, te njihovih konkurenata na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, prikazani u Tablici 4, nisu se značajnije promijenili.
Internet stranice NN 121/2004 • Poduzetnik Konzum d.d., uz povećanje od 1,26 posto udjela, koliko je iznosio udjel Mediatora d.o.o., i dalje ima dvostruko veći tržišni udjel od prvog sljedećeg konkurenta. Udjeli konkurenata ostali su isti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 121/2004 • Izvor: dopisi poduzetnika; obrada: Agencija, Odjel za ekonomski sustav i analize
Informacije NN 121/2004 • Nakon provedbe koncentracije HH indeks neznatno se povećao, te iznosi 1.234 bodova. S obzirom da je i nadalje manji od 1.800 bodova, riječ je o umjereno koncentriranom tržištu.
Poslovne stranice NN 121/2004 • CR 2 za prva dva poduzetnika s najvećim tržišnim udjelima iznosi 40,95, dok CR4, za prva četiri poduzetnika iznosi 58,64, što upućuje da se isto tržište ne može smatrati vrlo konkurentnim.
Pregledi NN 121/2004 • Izvješće Uprave kojim se koncentracija pravno i gospodarski obrazlaže
Besplatno NN 121/2004 • Cilj dugoročne poslovne strategije Konzuma d.d. je biti najveći maloprodajni lanac na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u Republici Hrvatskoj, koji djeluje na cjelokupnom njenom području. Stjecanje udjela u poduzetniku Mediator d.o.o., omogućava Konzumu d.d., značajnije poslovanje na području Dubrovačko-neretvanske županije, jer zemljopisni položaj Dubrovnika i okolice ne omogućava poslovanje u nekoliko prodavaonica manje površine. S obzirom na standarde poslovanja poduzetnika Konzum d.d., za pretpostaviti je, da će navedena koncentracija pridonijeti podizanju kvalitete na mjerodavnom tržištu u tom dijelu Republike Hrvatske.
Glasnik NN 121/2004 • Sa stanovišta interesa potrošača, obrazložio je Konzum d.d., predmetna je koncentracija provedena radi unapređenja distribucije robe, skraćivanja tijekova distribucije robe, kao i poboljšanja opskrbe tržišta i proširenja asortimana, u maloprodaji i veleprodaji, što će se postići objedinjavanjem nabave roba putem suvremenog distribucijskog centra Konzuma d.d. u Zagrebu, te daljnjim tehnološkim razvitkom distribucije. Kupci će, na taj način, imati kvalitetniju i bržu uslugu, te pogodnosti snižavanja cijena proizvoda.
Propis NN 121/2004 • Ovom koncentracijom, navodi Konzum d.d., povećat će se natjecateljska snaga tog poduzetnika, jer će se okrupnjavanjem poduzetnika čija je djelatnost trgovina na malo mješovitom robom pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, stvoriti uvjeti za opstanak na tržištu na koje sve više ulaze inozemni poduzetnici.
Propis NN 121/2004 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) na 22. je sjednici, održanoj 22. srpnja 2004., sukladno ovlastima iz članka 34., 35. stavak 1. točke 2. i 5. ZZTN, razmatralo predmetnu koncentraciju, te ocijenilo da u konkretnom slučaju nije riječ o zabranjenoj koncentraciji, u smislu odredbe članka 18. ZZTN.
Propis NN 121/2004 • Iako se provedbom ove koncentracije stvara novi položaj poduzetnika Konzum d.d. na mjerodavnom tržištu Dubrovačko-neretvanske županije, stjecatelj, »stupanjem u čizme« Mediatora d.o.o., samo preuzima 34,48 posto tržišnog udjela tog poduzetnika, koji je ovaj imao u godini koja prethodi provedbi koncentracije. Tržišni udjel Konzuma d.d. povećao se, s dotadašnjih 3,65 posto, te sada iznosi 38,13 posto.
Propis NN 121/2004 • Po ocjeni Vijeća, takav tržišni udjel stjecatelja na mjerodavnom tržištu neće utjecati na sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 113/93, Broj 101/05, Broj 159/04, Broj 142/04, Broj 59/06, Broj 22/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled