PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 121/2004 • Prije provedbe koncentracije koju Agencija ocjenjuje u ovom postupku, prema kriteriju ukupnog prihoda, ostvarenog u mjerodavnoj godini, Konzum d.d. imao je 27,17 posto udjela na mjerodavnom tržištu, što je dvostruko više od njegovog prvog sljedećeg konkurenta, čiji je tržišni udjel iznosio 13,78 posto. CBA grupa, koju čini jedanaest (11) poduzetnika, u isto je vrijeme na mjerodavnom tržištu, imala udjel nešto veći od 11 posto, dok su tržišni udjeli svih drugih poduzetnika bili manji od 10 posto.
NN 121/2004 • HH indeks, koji je u tom razdoblju iznosio 1,175,76 bodova, pokazuje da je riječ o umjereno koncentriranom tržištu.
NN 121/2004 • Pokazatelj koncentriranosti (CR 2) za prva dva poduzetnika iznosio je 27,16, dok je pokazatelj koncentriranosti (CR4) za prva četiri poduzetnika iznosio 52,54, te se može zaključiti da se ovo tržište ne smatra vrlo konkurentnim.
NN 121/2004 • Provedbom ove koncentracije Konzum d.d. preuzeo je 34,48 posto tržišnog udjela Mediatora d.o.o., te sada, sa 38,13 posto tržišnog udjela ima vodeći položaj na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, na području Dubrovačko-neretvanske županije.
NN 121/2004 • Tržišni udjeli poduzetnika na mjerodavnom tržištu, nakon provedbe koncentracije, prikazani su u Tablici 3:
NN 121/2004 • Izvor: dopisi poduzetnika; obrada: Agencija, Odjel za ekonomski sustav i analize
NN 121/2004 • HH indeks nakon provedbe koncentracije na mjerodavnom tržištu Dubrovačko-neretvanske županije povećao se na 2.436,74 bodova, te je i dalje riječ o početno visoko koncentriranom tržištu.
NN 121/2004 • CR 2 za prva dva poduzetnika s najvećim tržišnim udjelima, Mediator d.o.o., i Kerum d.o.o., sada iznosi 60,36, dok istovremeno, CR4 iznosi 90,01, iz čega zaključno proizlazi da ovo tržište nije dovoljno konkurentno.
NN 121/2004 • Na području Republike Hrvatske, nakon provedbe predmetne koncentracije, tržišni udjeli poduzetnika – sudionika koncentracije, te njihovih konkurenata na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, prikazani u Tablici 4, nisu se značajnije promijenili.
NN 121/2004 • Poduzetnik Konzum d.d., uz povećanje od 1,26 posto udjela, koliko je iznosio udjel Mediatora d.o.o., i dalje ima dvostruko veći tržišni udjel od prvog sljedećeg konkurenta. Udjeli konkurenata ostali su isti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 121/2004 • Izvor: dopisi poduzetnika; obrada: Agencija, Odjel za ekonomski sustav i analize
NN 121/2004 • Nakon provedbe koncentracije HH indeks neznatno se povećao, te iznosi 1.234 bodova. S obzirom da je i nadalje manji od 1.800 bodova, riječ je o umjereno koncentriranom tržištu.
NN 121/2004 • CR 2 za prva dva poduzetnika s najvećim tržišnim udjelima iznosi 40,95, dok CR4, za prva četiri poduzetnika iznosi 58,64, što upućuje da se isto tržište ne može smatrati vrlo konkurentnim.
NN 121/2004 • Izvješće Uprave kojim se koncentracija pravno i gospodarski obrazlaže
NN 121/2004 • Cilj dugoročne poslovne strategije Konzuma d.d. je biti najveći maloprodajni lanac na mjerodavnom tržištu trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo u Republici Hrvatskoj, koji djeluje na cjelokupnom njenom području. Stjecanje udjela u poduzetniku Mediator d.o.o., omogućava Konzumu d.d., značajnije poslovanje na području Dubrovačko-neretvanske županije, jer zemljopisni položaj Dubrovnika i okolice ne omogućava poslovanje u nekoliko prodavaonica manje površine. S obzirom na standarde poslovanja poduzetnika Konzum d.d., za pretpostaviti je, da će navedena koncentracija pridonijeti podizanju kvalitete na mjerodavnom tržištu u tom dijelu Republike Hrvatske.
NN 121/2004 • Sa stanovišta interesa potrošača, obrazložio je Konzum d.d., predmetna je koncentracija provedena radi unapređenja distribucije robe, skraćivanja tijekova distribucije robe, kao i poboljšanja opskrbe tržišta i proširenja asortimana, u maloprodaji i veleprodaji, što će se postići objedinjavanjem nabave roba putem suvremenog distribucijskog centra Konzuma d.d. u Zagrebu, te daljnjim tehnološkim razvitkom distribucije. Kupci će, na taj način, imati kvalitetniju i bržu uslugu, te pogodnosti snižavanja cijena proizvoda.
NN 121/2004 • Ovom koncentracijom, navodi Konzum d.d., povećat će se natjecateljska snaga tog poduzetnika, jer će se okrupnjavanjem poduzetnika čija je djelatnost trgovina na malo mješovitom robom pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo, stvoriti uvjeti za opstanak na tržištu na koje sve više ulaze inozemni poduzetnici.
NN 121/2004 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) na 22. je sjednici, održanoj 22. srpnja 2004., sukladno ovlastima iz članka 34., 35. stavak 1. točke 2. i 5. ZZTN, razmatralo predmetnu koncentraciju, te ocijenilo da u konkretnom slučaju nije riječ o zabranjenoj koncentraciji, u smislu odredbe članka 18. ZZTN.
NN 121/2004 • Iako se provedbom ove koncentracije stvara novi položaj poduzetnika Konzum d.d. na mjerodavnom tržištu Dubrovačko-neretvanske županije, stjecatelj, »stupanjem u čizme« Mediatora d.o.o., samo preuzima 34,48 posto tržišnog udjela tog poduzetnika, koji je ovaj imao u godini koja prethodi provedbi koncentracije. Tržišni udjel Konzuma d.d. povećao se, s dotadašnjih 3,65 posto, te sada iznosi 38,13 posto.
NN 121/2004 • Po ocjeni Vijeća, takav tržišni udjel stjecatelja na mjerodavnom tržištu neće utjecati na sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 113/93, Broj 101/05,
Broj 159/04, Broj 142/04,
Broj 59/06, Broj 22/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE