PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1992 • Prijedlog za donošenje zakona podnosi se predsjedniku Sabora.
NN 17/1992 • Podnositelj prijedloga za donošenje zakona obvezan je obavijestiti predsjednika Sabora tko će u tijelima Sabora davati obavještenja i objašnjenja, odnosno potrebna obrazloženja o podnesenom prijedlogu za donošenje zakona.
NN 17/1992 • Predsjednik Sabora upućuje primljeni prijedlog za donošenje zakona predsjednicima nadležnih vijeća Sabora i nadležnih radnih tijela Sabora, te predsjednika Vlade u slučajevima kad Vlada nije predlagatelj.
NN 17/1992 • Rasprava o prijedlogu za donošenje zakona mora se provesti u roku od šest mjeseci od dana njegova podnošenja predsjedniku Sabora.
NN 17/1992 • Predsjednik Sabora obvezan je uvrstiti u prijedlog dnevnog reda prijedlog za donošenje zakona iz stavka 1. ovoga članka u roku koji osigurava provođenje rasprave u navedenom roku, pod uvjetom da zastupnici prilikom utvrđivanja dnevnog reda prihvate prijedlog za donošenje toga zakona.
NN 17/1992 • U roku od šest mjeseci od dana prihvaćanja prijedloga za donošenje zakona predlagatelj je obvezan podnijeti prijedlog zakona.
NN 17/1992 • Ako predlagatelj zakona ne podnese prijedlog zakona u roku iz stavka 2. ovoga članka obvezan je o razlozima za to obavijestiti Sabor, a ako to ne učini smatrat će se da je postupak donošenja zakona obustavljen.
NN 17/1992 • Prije rasprave prijedloga za donošenje zakona na sjednici Sabora, prijedlog razmatraju nadležna radna tijela u čiji djelokrug ulaze pitanja koja se zakonom uređuju.
NN 17/1992 • Radna tijela izjašnjavaju se o svim elementima prijedloga za donošenje zakona, a Zakonodavno-pravna komisija Sabora posebno i o ustavnim osnovama za donošenje zakona .
NN 17/1992 • Ako su u prijedlogu za donošenje zakona obuhvaćena pojedina pitanja koja su u djelokrugu drugih radnih tijela, prijedlog u pogledu tih pitanja mogu razmotriti i ova radna tijela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1992 • Radna tijela koja su, pored matičnog, razmatrala prijedlog za donošenje zakona dostavljaju svoja mišljenja, primjedbe i prijedloge matičonm radnom tijelu.
NN 17/1992 • Kad razmotri prijedlog za donošenje zakona matičon radno tijelo podnosi svoje izvješće Saboru s mišljenjem. primjedbama i prijedlozima iznesenim u toku njegovog razmatranja
NN 17/1992 • Matično radno tijelo dužno je razmotriti mišljenja, primjedbe i prijedloge koje su mu dostavila druga radna tijela koja su prijedlog razmatrala. U izvješću koji podnosi Saboru matičon radno tijelo izražava i svoje stajalište o mišljenjima, primjedbama i prijedlozima tih radnih tijela.
NN 17/1992 • Izvješća radnih tijela upućuju se predsjedniku Sabora, koji ih dostavlja podnositeljima prijedloga za donošenje zakona i zastupnlcima.
NN 17/1992 • Radno tijelo, kad razmotri prijedlog za donošenje zakona, određuje izvjestitelja koji će na sjednici Sabora izlagati stajališta, mišljenja i primjedbe i obrazlagati prijedloge odnosnog tijela, odnosno u ime toga tijela izjašnjavati se o prijedlozima drugih ukoliko su bili razmotreni na sjednici radnog tijela.
NN 17/1992 • Prijedlog za donošenje zakona treba biti dostavljen zastupnicima najmanje 15 dana prije dana održavanja sjednice Sabora na kojoj će se razmatrati, a izvješća matićnih, odnosno drugih radnih tijela i Zakonodavno-pravne komisije o prijedlogu za donošenje zakona trebaju biti otpremljena zastupnioima najkasnije 10 dana prije dana održavanja sjednice.
NN 17/1992 • Podnositelj prijedloga za donošenje zakona odnosno njegov određeni predstavnik može na početku rasprave dati i usmeno obrazloženje prijedloga. On ima pravo sudjelovati u raspravi. davati objašnjenja, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o iznesenim mišljenjima, primjedbama i prijedlozima.
NN 17/1992 • Predstavnik Vlade može sudjelovati u raspravi i ako prijedlog nije podnijela Vlada.
NN 17/1992 • Na sjednici Sabora obavlja se o prijedlogu za donošenje zakona, u pravilu, odvojeno, opća rasprava o pojedinostima.
NN 17/1992 • Opća rasprava o prijedlogu za donošenje zakona obavlja se na način da zastupnici iznose svoja mišljenja o tome da li je potrebno donijeti zakon, o osnovnim pitnjima koje treba urediti zakonom, o ustavnom ovlaštenju da se predloženi odnosi urede zakonom i o opšemu i načinu zakonskog uređivanja tih odnosa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 21/90, Broj 31/05,
Broj 155/05, Broj 6/06,
Broj 189/04, Broj 10/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE