PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 17/1992 • Ako zastupnici ocijene da nije potrebno donijeti zakon, prijedlog za donošenje zakona odbit će se zaključkom koji mora biti obrazložen.
NN 17/1992 • O zaključku iz stavka 2. ovoga članka obavještava se podnositelj prijedloga.
NN 17/1992 • Ako Sabor ocijeni da je potrebno donijeti zakon, prelazi se na raspravu o prijedlogu o pojedinostima.
NN 17/1992 • Rssprava prijedloga o pojedinostima obavlja se na taj način što se raspravlja i o tekstu nacrta zakona.
NN 17/1992 • Po završenoj raspravi zaključkom se utvrđuju stajališta, prijedlozi i mišljenja u vezi s prijedlogom za donošenje zakona i upućuju se podnositelju prijedloga radi pripreme teksta prijedloga zakona.
NN 17/1992 • Na osnovi zaključaka Sabora o prihvaćanju prijedloga za donošenje zakona, podnositelj prijedloga pristupa izradi ili osigurava izradu prijedloga zakona.
NN 17/1992 • U suglasnosti s podnositeljem prijedloga za donošenje zakona, može se odrediti da prijedlog zakona izradi radno tijelo Sabora ili Vlada.
NN 17/1992 • Zaključkom o prihvaćanju prijedloga za donošenje zakona, može se odrediti da je predlagatelj zakona obvezan prije podnošenja prijedloga zakona pribaviti mišljenje pojedinih tijela, organižacija ili zajednica o pitanjima na koja se odnosi predloženi zakon.
NN 17/1992 • Sadržaj prijedloga; njegovo podnošenje i upućivanje te razmatranje u radnim tijelima
NN 17/1992 • Prijedlog zakona podnosi se u obliku u kojem se donosi zakon i mora biti obrazložen.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 17/1992 • Obrazloženje obuhvaća razloge zbog kojih se zakon donosi, pitanja koja se njime rješavaju, objašnjenje odredaba predloženog zakona, podatke o financijskim sredstvima potrebnim za provođenje zakona i o načinu osiguranja tih sredstava te druge značajne okolnosti u vezi s pitanjima koja se zakonom uređuju.
NN 17/1992 • Predlagatelj zakona dužan je u obrazloženju prijedloga zakona navesti razlike između rješenja sadržanih u prijedlogu zakona prema nacrtima rješenja iz prijedloga za donošenje zakona te razloge zbog kojih su te razlike nastale kao i prijedloge i mišljenja koja su bili dani na prijedlog za donošenje zakona, a koje predlagatelj nije prihvatio, uz navođenje razloga zbog kojih ih nije prihvatio.
NN 17/1992 • Ako se prijedlogom zakona stvaraju materijalne obveze za Republiku i jedinice lokalne samouprave, Sabor ne može prihvatiti taj prijedlog zakona, prije nego utvrdi da su za izvršenje tih obveza osigurana financijska sredstva.
NN 17/1992 • Ako se prijedlogom zakona predviđa da će pojedine njegove odredbe imati povratno djelovanje, na osnovi posebnog obrazloženja predlagatelja zakona i izvješća matičnih radnih tijela i Zakonodavno-pravne komisije, posebno će se ocijeniti i zaključkom utvrditi da je povratno djelovanje predloženih odredaba zakona u općem interesu. Bez toga se ne može pristupiti odlučivanju o povratnom djelovanju zakonskih odredaba.
NN 17/1992 • U pogledu podnošenja prijedloga zakona shodno se primjenjuju odredbe ovoga Poslovnika koje se odnose na prijedlog za donošenje zakona.
NN 17/1992 • Podnositelj prijedloga zakona odnosno njegov predstavnik može na početku rasprave dati uvodno usmeno izlaganje i kratko dopunsko obrazloženje prijedloga, a kad prijedlog zakona sadrži odredbe sa povratnim djelovanjem dužan je posebno obrazložiti za što se predlaže povratno djelovanje tih odredaba.
NN 17/1992 • Podnositelj prijedloga zakona ima pravo uzimati riječ u toku rasprave o prijedlogu zakona, davati objašnjenja, iznositi svoja mišljenja i izjašnjavati se o podnesenim amandmanima i o izraženim mišljenjima i primjedbama.
NN 17/1992 • Predstavnik Vlade može uzimati riječ u tijeku rasprave o prijedlogu zakona i kad Vlada nije njegov predlagatelj ista prava ima i izvjestitelj matičong radnog tijela i Zakonodavno-pravne komisije.
NN 17/1992 • Rasprava na sjednici o prijedlogu zakona, ako se tako odluči, obuhvaća opću raspravu i raspravu o tekstu prijedloga.
NN 17/1992 • Tijekom opće rasprave raspravlja se o prijedlogu u načelu i mogu se iznositi mišljenja, tražiti objašnjenja i pokrenuti pitanja u vezi s iznesenim primjedbama i prijedlozima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 9/95, Broj 63/92,
Broj 46/06, Broj 81/07,
Broj 44/08, Broj 15/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE