PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-08-112-2159 NN 112/2004

• Prodaja mesa na malo, veleprodaja, klasične mesnice, diskontna prodaja upakiranoga konfekcioniranog mesa, priprema mesa za klasičnu prodaju, prezentacija mesa i proizvoda od mesa, savjetovanje kupca za kupnju.


Stranica 2004-08-112-2159 NN 112/2004

• Nastava se realizira u klasičnoj učionici metodom grupnog rada i individualnog pristupa svakom učeniku.


Stranica 2004-08-112-2159 NN 112/2004

• Svaki učenik dužan je posjedovati važeću sanitarnu knjižicu te redovito dolaziti na nastavu. Za potrebe nastave treba donijeti određeni pribor i udžbenik (ako isti postoji), a za praktičan rad radnu odjeću i obuću.


Stranica 2004-08-112-2159 NN 112/2004

• Razvijati kod učenika svijest i širiti spoznaje nužne za svladavanje stručnih sadržaja tijekom obrazovanja, te primjena ovih znanja u različitim situacijama tijekom obavljanja poslova u zanimanju mesar.


Internet NN 112/2004
• 1. Objasniti značenje kulture komunikacije i usluživanja u svakodnevnom kontaktu s ljudima u mesnoj radionici tj. prodavaonici.

Internet stranice NN 112/2004
• 2. Objasniti vrste, značajke i načine usluživanja mesnih i srodnih proizvoda; faze uslužnog procesa.

Internet stranice NN 112/2004 • 3. Upoznati i opisati radne prostore i upoznati elemente i oblike opremanja mesno-prodajnog objekta.
Internet stranice NN 112/2004 • Nastavna područjaOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
Internet stranice NN 112/2004 • Naučiti faze uslužnog procesa i uočiti važnost kulture usluživanja. Prepoznati poželjne osobine ličnosti te modele ponašanja.
Internet stranice NN 112/2004 • Putem radionica u skupinama uvježbavati u improviziranim (odglumljenim) situacijama oblike komunikacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 112/2004 • Naučiti glavne i pomoćne prostorije u poslovnoj jedinici te elemente i oblike opremanja.- Pojam usluživanja na prodajnom mjestu
Informacije NN 112/2004 • Pojam komunikacije. Oblici, vrste komunikacije; verbalna, neverbalna komunikacija s kupcem – komunikacija s radnim osobljem
Poslovne stranice NN 112/2004 • Osim frontalnog rada, preporučuje se rad u skupinama (npr. igrokazi, radionice, ankete).
Pregledi NN 112/2004 • Svaki učenik dužan je posjedovati važeću sanitarnu knjižicu te redovito dolaziti na nastavu. Za potrebe nastave dužan je imati određeni pribor (pribor za pisanje, crtanje, bilježnicu, udžbenik - ako postoji), a za praktični dio nastave radnu odjeću (bijela majica, pregača, kuta, kapa, radna obuća).
Besplatno NN 112/2004 • Uz redoviti dolazak na nastavu, provjere usvojenosti znanja:
Glasnik NN 112/2004 • - ovladaju kategorijama i funkcioniranjem tržišta u tržišno orijentiranom gospodarstvu,
Propis NN 112/2004 • - stjecanjem stručno-teorijskog znanja iz područja marketinga izrade način marketinškog razmišljanja i tako se uklope u suvremena tržišna kretanja,
Propis NN 112/2004 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
Propis NN 112/2004 • Učenici moraju svladati psihologiju kupca – potrošača u procesu donošenja odluka o kupnji.
Propis NN 112/2004 • Učenici moraju svladati planiranje marketinga te vrste marketinga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 22/93, Broj 152/09, Broj 97/02, Broj 79/07, Broj 87/99, Broj 1/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled