PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Prodaja mesa na malo, veleprodaja, klasične mesnice, diskontna prodaja upakiranoga konfekcioniranog mesa, priprema mesa za klasičnu prodaju, prezentacija mesa i proizvoda od mesa, savjetovanje kupca za kupnju.
NN 112/2004 • Nastava se realizira u klasičnoj učionici metodom grupnog rada i individualnog pristupa svakom učeniku.
NN 112/2004 • Svaki učenik dužan je posjedovati važeću sanitarnu knjižicu te redovito dolaziti na nastavu. Za potrebe nastave treba donijeti određeni pribor i udžbenik (ako isti postoji), a za praktičan rad radnu odjeću i obuću.
NN 112/2004 • Razvijati kod učenika svijest i širiti spoznaje nužne za svladavanje stručnih sadržaja tijekom obrazovanja, te primjena ovih znanja u različitim situacijama tijekom obavljanja poslova u zanimanju mesar.
NN 112/2004 • 1. Objasniti značenje kulture komunikacije i usluživanja u svakodnevnom kontaktu s ljudima u mesnoj radionici tj. prodavaonici.
NN 112/2004 • 2. Objasniti vrste, značajke i načine usluživanja mesnih i srodnih proizvoda; faze uslužnog procesa.
NN 112/2004 • 3. Upoznati i opisati radne prostore i upoznati elemente i oblike opremanja mesno-prodajnog objekta.
NN 112/2004 • Nastavna područjaOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Naučiti faze uslužnog procesa i uočiti važnost kulture usluživanja. Prepoznati poželjne osobine ličnosti te modele ponašanja.
NN 112/2004 • Putem radionica u skupinama uvježbavati u improviziranim (odglumljenim) situacijama oblike komunikacije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Naučiti glavne i pomoćne prostorije u poslovnoj jedinici te elemente i oblike opremanja.- Pojam usluživanja na prodajnom mjestu
NN 112/2004 • Pojam komunikacije. Oblici, vrste komunikacije; verbalna, neverbalna komunikacija s kupcem – komunikacija s radnim osobljem
NN 112/2004 • Osim frontalnog rada, preporučuje se rad u skupinama (npr. igrokazi, radionice, ankete).
NN 112/2004 • Svaki učenik dužan je posjedovati važeću sanitarnu knjižicu te redovito dolaziti na nastavu. Za potrebe nastave dužan je imati određeni pribor (pribor za pisanje, crtanje, bilježnicu, udžbenik - ako postoji), a za praktični dio nastave radnu odjeću (bijela majica, pregača, kuta, kapa, radna obuća).
NN 112/2004 • Uz redoviti dolazak na nastavu, provjere usvojenosti znanja:
NN 112/2004 • - ovladaju kategorijama i funkcioniranjem tržišta u tržišno orijentiranom gospodarstvu,
NN 112/2004 • - stjecanjem stručno-teorijskog znanja iz područja marketinga izrade način marketinškog razmišljanja i tako se uklope u suvremena tržišna kretanja,
NN 112/2004 • Nastavno područjeOčekivani rezultati (znanja i vještine)Nastavni sadržaji
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati psihologiju kupca – potrošača u procesu donošenja odluka o kupnji.
NN 112/2004 • Učenici moraju svladati planiranje marketinga te vrste marketinga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 22/93, Broj 152/09,
Broj 97/02, Broj 79/07,
Broj 87/99, Broj 1/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE