PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis NN 21/1990

• Radno tijelo ili predstavnici vijeća mogu zatražiti od vijeća Sabora da se u vijeću razmotre načelna pitanja, sporni stavovi ili pitanja od važnosti za daljnje dogovaranje odnosno za usuglašavanje stavova ili sam nacrt društvenog dogovora:


Propis NN 21/1990

• Prijedlog društvenog dogovora razmatra i usvaja nadležno vijeće Sabora na osnovi izvještaja matičnog radnog tijela, u čijem su radu sudjelovali i predstavnici zajedničkog radnog tijela za pripremu teksta prijedloga društvenog dogovora, kao i na osnovi pribavljenog mišljenja Izvršnog vijeća Sabora.


Propis NN 21/1990

• Ako vijeće smatra potrebnim da se u predloženom društvenom dogovoru izvrše izmjene i dopune njegovog teksta, utvrdit će tekst izmjena i dopuna i uputiti ih na suglasnost ostalim sudionicima društvenog dogovora, a društveni će dogovor usvojiti kad primi obavijest da su se svi sudionici suglasili s predloženim izmjenama i dopunama u prijedlogu društvenog dogovora.


Propis NN 21/1990

• Odredbe ovoga odjeljka odgovarajuće se primjenjuju i kad Sabor pristupi društvenom dogovoru kao i na dogovore i samoupravne psorazume kad je u njihovu zaključivanju Sabor jedan od sudionika.


Propis NN 21/1990
• X. POSEBAN POSTUPAK ZA RAZMATRANJE I ODLUČIVANJE O PITANJU OD INTERESA ZA RAVNOPRAVNOST NARODA I NARODNOSTI

Propis NN 21/1990
• Poseban postupak za razmatranje i odlučivanje o prijedlogu akta ili drugog pitanja od interesa za ravnopravnost naroda i narodnosti pokreće se na zahtjev Komisije za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti ili na zahtjev deset zastupnika.

Propis NN 21/1990 • Zahtjev za provođenje posebnog postupka može se podnijeti u toku rasprave o prijedlogu za donošenje zakona i prijedloga zakona, drugog propisa i općeg akta, odnosno u toku rasprave o drugom pitanju na sjednici vijeća, i to do zaključenja rasprave i prelaza na glasanje.
Propis NN 21/1990 • Ako je zahtjev upućen predsjedniku vijeća pismeno prije dana održavanja sjednice, predsjednik vijeća upoznaje zastupnike sa zahtijevom na početku rasprave o prijedlogu akta odnosno drugog pitanja na koje se zahtjev odnosi.
Propis NN 21/1990 • Kada je podnesen zahtjev za provođenje posebnog postupka, predsjednik vijeća prekida raspravu o aktu odnosno drugom pitanju na koje se zahtjev odnosi i poziva vijeće da zaključkom utvrdi naćin provođenja posebnog postupka.
Propis NN 21/1990 • Ako povodom podnesenog zahtjeva za provođenje posebnog postupka predlagač akta izmjeni ili dopuni svoj prijedlog predsjednik vijeća pozvat će podnosioce zahtjeva da se izjasne ostaju li kod postavljenog zahtjeva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 21/1990 • Ako podnosioci zahtjeva ostaju kod svog zahtjeva nastavit će se poseban postupak.
Propis NN 21/1990 • Ako podnosioci zahtjeva odustanu od svog zahtjeva, poseban postupak će se zaključiti, a rasprava nastaviti o prijedlogu akta ili drugog pitanja.
Propis NN 21/1990 • U pogledu načina provođenja posebnog postupka vijeće može zaključkom odrediti da sporno pitanje, na koje ukazuju podnosioci zahtjeva za provođenje posebnog postupka, samo neposredno razmotri i raspravi, ili da ga vrati na ponovno razmatranje predlagaču akta, ili da razmatranje tog pitanja povjeri Komisiji za zaštitu i unapredivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti.
Propis NN 21/1990 • Zaključkom vijeće određuje i rok u kome će uzeti ponovno u razmatranje sporno pitanje.
Propis NN 21/1990 • Dok se poseban postupak ne provede, vijeće ne može pristupiti odlučivanju o spornom aktu odnosno pitanju.
Propis NN 21/1990 • Predlagač akta, odnosno Komisija za zaštitu i unaprđivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti dužni su u vezi s pitanjem, na koje se odnosi zahtjev za provođenje posebnog postupka, izvršiti potrebne konzultacije s nadležnim organima i s Izvršnim vijećem Sabora, ako ono nije predlagač akta, te s drugim zainteresiranim organima i organizacijama, prikupiti potrebnu dokumentaciju, izvršiti potrebne analize i na osnovi toga predočiti način rješenja spornog pitanja.
Propis NN 21/1990 • O zauzetom stavu predlagač akta odnosno Komisija za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti izvještavaju vijeće.
Propis NN 21/1990 • Izvještaj predlagača akta odnosno Komisije za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti kao i stav podnosioca zahtjeva za poseban postupak o spornom pitanju razmatra vijeće.
Propis NN 21/1990 • U toku rasprave vijeće može zakljućkom utvrditi da predlagač akta ili Komisija za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti ponovno razmotre sporno pitanje.
Propis NN 21/1990 • Predlagač akta i Komisija za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti dužni su, prema zaključku vijeća, postupiti u roku koji vijeće odredi i na osnovi toga podnijeti svoj novi izvještaj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 153/09, Broj 20/01, Broj 70/01, Broj 84/02, Broj 6/00, Broj 107/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled