PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 21/1990 • Radno tijelo ili predstavnici vijeća mogu zatražiti od vijeća Sabora da se u vijeću razmotre načelna pitanja, sporni stavovi ili pitanja od važnosti za daljnje dogovaranje odnosno za usuglašavanje stavova ili sam nacrt društvenog dogovora:
NN 21/1990 • Prijedlog društvenog dogovora razmatra i usvaja nadležno vijeće Sabora na osnovi izvještaja matičnog radnog tijela, u čijem su radu sudjelovali i predstavnici zajedničkog radnog tijela za pripremu teksta prijedloga društvenog dogovora, kao i na osnovi pribavljenog mišljenja Izvršnog vijeća Sabora.
NN 21/1990 • Ako vijeće smatra potrebnim da se u predloženom društvenom dogovoru izvrše izmjene i dopune njegovog teksta, utvrdit će tekst izmjena i dopuna i uputiti ih na suglasnost ostalim sudionicima društvenog dogovora, a društveni će dogovor usvojiti kad primi obavijest da su se svi sudionici suglasili s predloženim izmjenama i dopunama u prijedlogu društvenog dogovora.
NN 21/1990 • Odredbe ovoga odjeljka odgovarajuće se primjenjuju i kad Sabor pristupi društvenom dogovoru kao i na dogovore i samoupravne psorazume kad je u njihovu zaključivanju Sabor jedan od sudionika.
NN 21/1990 • X. POSEBAN POSTUPAK ZA RAZMATRANJE I ODLUČIVANJE O PITANJU OD INTERESA ZA RAVNOPRAVNOST NARODA I NARODNOSTI
NN 21/1990 • Poseban postupak za razmatranje i odlučivanje o prijedlogu akta ili drugog pitanja od interesa za ravnopravnost naroda i narodnosti pokreće se na zahtjev Komisije za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti ili na zahtjev deset zastupnika.
NN 21/1990 • Zahtjev za provođenje posebnog postupka može se podnijeti u toku rasprave o prijedlogu za donošenje zakona i prijedloga zakona, drugog propisa i općeg akta, odnosno u toku rasprave o drugom pitanju na sjednici vijeća, i to do zaključenja rasprave i prelaza na glasanje.
NN 21/1990 • Ako je zahtjev upućen predsjedniku vijeća pismeno prije dana održavanja sjednice, predsjednik vijeća upoznaje zastupnike sa zahtijevom na početku rasprave o prijedlogu akta odnosno drugog pitanja na koje se zahtjev odnosi.
NN 21/1990 • Kada je podnesen zahtjev za provođenje posebnog postupka, predsjednik vijeća prekida raspravu o aktu odnosno drugom pitanju na koje se zahtjev odnosi i poziva vijeće da zaključkom utvrdi naćin provođenja posebnog postupka.
NN 21/1990 • Ako povodom podnesenog zahtjeva za provođenje posebnog postupka predlagač akta izmjeni ili dopuni svoj prijedlog predsjednik vijeća pozvat će podnosioce zahtjeva da se izjasne ostaju li kod postavljenog zahtjeva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 21/1990 • Ako podnosioci zahtjeva ostaju kod svog zahtjeva nastavit će se poseban postupak.
NN 21/1990 • Ako podnosioci zahtjeva odustanu od svog zahtjeva, poseban postupak će se zaključiti, a rasprava nastaviti o prijedlogu akta ili drugog pitanja.
NN 21/1990 • U pogledu načina provođenja posebnog postupka vijeće može zaključkom odrediti da sporno pitanje, na koje ukazuju podnosioci zahtjeva za provođenje posebnog postupka, samo neposredno razmotri i raspravi, ili da ga vrati na ponovno razmatranje predlagaču akta, ili da razmatranje tog pitanja povjeri Komisiji za zaštitu i unapredivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti.
NN 21/1990 • Zaključkom vijeće određuje i rok u kome će uzeti ponovno u razmatranje sporno pitanje.
NN 21/1990 • Dok se poseban postupak ne provede, vijeće ne može pristupiti odlučivanju o spornom aktu odnosno pitanju.
NN 21/1990 • Predlagač akta, odnosno Komisija za zaštitu i unaprđivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti dužni su u vezi s pitanjem, na koje se odnosi zahtjev za provođenje posebnog postupka, izvršiti potrebne konzultacije s nadležnim organima i s Izvršnim vijećem Sabora, ako ono nije predlagač akta, te s drugim zainteresiranim organima i organizacijama, prikupiti potrebnu dokumentaciju, izvršiti potrebne analize i na osnovi toga predočiti način rješenja spornog pitanja.
NN 21/1990 • O zauzetom stavu predlagač akta odnosno Komisija za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti izvještavaju vijeće.
NN 21/1990 • Izvještaj predlagača akta odnosno Komisije za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti kao i stav podnosioca zahtjeva za poseban postupak o spornom pitanju razmatra vijeće.
NN 21/1990 • U toku rasprave vijeće može zakljućkom utvrditi da predlagač akta ili Komisija za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti ponovno razmotre sporno pitanje.
NN 21/1990 • Predlagač akta i Komisija za zaštitu i unapređivanje ravnopravnosti naroda i narodnosti dužni su, prema zaključku vijeća, postupiti u roku koji vijeće odredi i na osnovi toga podnijeti svoj novi izvještaj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 153/09, Broj 20/01,
Broj 70/01, Broj 84/02,
Broj 6/00, Broj 107/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE