PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 21/1990 • Pri donošenju republičkog budžeta i republičkog završnog računa primjenjuju se odredbe ovog poslovnika koje se odnose na postupak za donošenje zakona, ako odredbama ovog odjeljka nije drukčije određeno.
NN 21/1990 • Ako se zbog nesuglasnosti među vijećima i nakon provedenog postupka usuglašavanja ne donese na vrijeme republički budžet, vijeća Sabora donijet će mjere za privremeno financiranje.
NN 21/1990 • U pogledu postupka za donošenje odluka, deklaracija rezolucija, preporuka i drugih općih akata Sabora primjenjuju se odredbe ovog poslovnika o postupku za raspravu o prijedlogu zakona, ukoliko vijeće ne odluči drukčije, s tim da je rasprava o tim aktima jedinstvena, ako vijeće ne odluči da se o prijedlogu raspravlja najprije u načelu, a zatim o pojedinostima.
NN 21/1990 • Predlagač akta, zastupnik, radno tijelo Sabora, radno tijelo vijeća i predsjednik vijeća mogu predložiti da se podneseni prijedlog općeg akta raspravi po odredbama ovoga poslovnika koje važe za raspravljanje o prijedlogu za donošenje zakona.
NN 21/1990 • Ovlašteni predlagač može, umjesto prijedloga općeg akta, podnijeti prijedlog za donošenje takvog akta i predložiti da se o njemu raspravi po odredbama ovog poslovnika koje se primjenjuju na raspravljanje o prijedlogu za donošenje zakona.
NN 21/1990 • Vijeća razmatraju pitanja provođenja utvrđene politike i izvršavanje zakona, drugih propisa i općih akata, te izvještaje Izvršnog vijeća Sabora i republičkih organa uprave i organizacija, Ustavnog suda Hrvatske, Vrhovnog suda Hrvatske i drugih zakonom određenih organa pravosuđa te republičkog javnng tužioca, na način određen poslovnicama vijeća.
NN 21/1990 • Povodom rasprave o pitanjima iz stava I. ovoga člana vijeće može :
NN 21/1990 • - zaključiti da treba donijeti novi odnosno izvršiti izmjenu ili dopunu važećeg zakona, drugog propisa ili općeg akta koji je ono donijelo ili izvršiti izmjenu utvrđene politike i odrediti način na koji će se pripremiti prijedlozi tih akata;
NN 21/1990 • - predložiti drugom vijeću Sabora da ono donese novi zakon odnosno izvrši izmjene ili dopune važećeg zakona, propisa ili općeg akta koji je to vijeće donijelo;
NN 21/1990 • - dati smjernice Izvršnom vijeću Sabora odnosno republičkom organu uprave i organizaciji;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 21/1990 • - donijeti preporuku kojom će se državnim organima, organizacijama i udruženjima ukazati na mjere koje bi trebalo da oni poduzmu radi rješavanja određenog pitanja u vezi s porovođenjem politike ili izvršavanjem zakona, drugih propisa i općih akata.
NN 21/1990 • Ako su izvještaji i analize te ostali informativni materijali, o kojima će se raspravljati u vijećima, radnim tijelima Sabora, ili u radnim vijećima, duži od 15 stranica, zastupnicima se dostavljaju u skraćenoj verziji, a osnovni materijal stoji im na raspolaganju u Stručnoj službi Sabora. Skraćena verzija (sažetak) mora sadržavati sve bitne postavke osnovnog materijala. Skraćenu verziju materijala dužan je izraditi predlagač i dostaviti je Saboru istovremeno s osnovnim materijalom.
NN 21/1990 • Podnosilac izvještaja i analize dužan je navesti izvore i dokumentaciju na kojoj se zasniva osnovni radni materijal.
NN 21/1990 • G. Postupak za zaključivanje društvenog dogovora i samoupravnihsporazuma
NN 21/1990 • Sabor može, u okviru svojih prava i dužnosti, sudjelovati u zakljućivanju društvenih dogovora.
NN 21/1990 • Prijedlog da Sabor bude sudionik u zaključivanju društvenog dogovora mogu Saboru podnositi ovlašteni podnosioci prijedloga za donošenje zakona kao i organizacije i zajednice zainteresirane za sklapanje društvenog dogovora.
NN 21/1990 • Prijedlog da Sabor bude sudionik u zaključivanju društvenog dogovora treba sadržavati ustavnu ili zakonsku osnovu za ućešće Sabora u zaključivanju društvenog dogovora, razloge zbog kojih se predlaže zaključivanje društvenog dogovora, ciljeve koji se žele postići društvenim dogovorom, nacrt društvenog dogovora te naznaku sudionika u zaključivanju društvenog dogovora.
NN 21/1990 • Prijedlog da Sabor bude sudionik u zaključivanju društvenog dogovora razmatraju, prije rasprave u vijeću, matična radna tijela i Izvršno vijeće Sabora i o tome podnose nadležnom vijeću izvještaj.
NN 21/1990 • Ako vijeće, u čiji djelokrug ulazi pitanje koje je predmet društvenog dogovora odluči da Sabor bude sudionik u zaključivanju društvenog dogovora, odredit će istovremeno radno tijelo ili svoje predstavnike u zajedničko radno tijelo svih sudionika dogovaranja, koji će učestvovati u pripremanju teksta prijedloga društvenog dogovora.
NN 21/1990 • O prihvaćanju prijedloga da Sabor bude sudionik u zaključivanju društvenog dogovora obavijestit će se svi naznačeni sudionici društvenog dogovaranja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 110/09, Broj 107/95,
Broj 21/07, Broj 112/03,
Broj 96/09, Broj 91/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE