PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 21/1990 • Prije konačnog odlučivanja na sjednicama vijeća Sabora nacrt dugoročnog plana Republike i prijedlog društvenog plana Hrvatske obavezno se iznose na javnu raspravu.
NN 21/1990 • U radno tijelo koje prati javnu raspravu o nacrtu dugoročnog plana Republike i o prijedlogu društvenog plana Hrvatske svako vijeće Sabora izabrat će po četiri člana, a skupštine samoupravnih interesnih zajednica. koje po Ustavu sudjeluju u njihovom donošenju, po jednog člana. Predsjednika toga radnog tijela bira Vijeće udruženog rada. Po jednog člana toga radnog tijela delegiraju Vijeće Saveza sindikata Hrvatske i Privredna komora Hrvatske.
NN 21/1990 • Vijeća Sabora dužna su prije odlučivanja o prijedlogu društvenog plana Hrvatske, razmotriti izvještaj o rezultatima javne rasprave o njemu i zaključcima zauzeti stav o tim rezultatima.
NN 21/1990 • Na osnovi zaključka iz stava 1. ovoga člana Izvršno vijeće Sabora utvrđuje konačni tekst prijedloga društvenog plana Hrvatske i podnosi ga Saboru na usvajanje.
NN 21/1990 • O tekstu nacrta dugoročnog plana Republike, o tekstu prijedloga društvenog plana Hrvatske i o tekstu drugih planskih dokumenata raspravlja se u vijećima Sabora najprije u načelu, a zatim po glavama i odjeljcima.
NN 21/1990 • Radna tijela, u okviru svog djelokruga, razmatraju u svim fazama postupka plansku dokumentaciju koja se odnosi na razvoj oblasti iz njihova djelokruga i podnose o tom izvještaj vijećima
NN 21/1990 • Amandmani na tekst prijedloga republičkog društvenog plana i drugih planskih dokumenata podnose se u skladu s odredbama ovog poslovnika koje važe za podnošenje amandamana na prijedlog zakona.
NN 21/1990 • O podnesenim amandmanima na tekst prijedloga republičkog društvenog plana i drugih planskih dokumenata obavještavaju se članovi tijela koji ravnopravno sudjeluju u njihovu donošenju i Izvršno vijeće Sabora.
NN 21/1990 • Pri donošenju republičkog društvenog plana i drugih planskih dokumenata primjenjuju se odredbe ovoga poslovnika koje se odnose na postupak za donošenje zakona, ukoliko odredbama ovog odjeljka nije drukčije određeno.
NN 21/1990 • Ako se zbog nesuglasnosti među vijećima i nakon provedenog postupka usuglašavanja tekstova tih akata, na vrijeme ne donese društveni plan ili planski dokument, primjenjivat će se plan ili planski dokument u onome tekstu koji je izglasalo Vijeće udruženog rada.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 21/1990 • Za tu odluku Vijeća udruženog rada potrebna je dvotrećinska većina ukupnog broja njegovih članova.
NN 21/1990 • D. Postupak za donošenje republićkog budžeta i završnog računa republičkog budžeta
NN 21/1990 • Prijedlog republičkog budžeta i republičkog završnog računa Izvršno vijeće Sabora podnosi predsjedniku Sabora s potrebnim obrazloženjem i dokumentacijom do roka utvrđenog programom rada Sabora.
NN 21/1990 • Dokumentacija uz prijedlog republičkog budžeta mora sadržavati informaciju o izvršenju budžeta u prvom polugodištu tekuće godine, procjenu izvršenja budžeta do kraja budžetske godine, programe rada korisnika sredstava budžeta s obrazloženjem prijedloga visine i namjene sredstava za obavljanje djelatnosti tih korisnika, pregled nepodmirenih obaveza budžeta kao i informaciju o stalnoj budžetskoj rezervi te o izvršenju zaključaka i stavova vijeća kojima su utvrđene smjernice za sastav republičkog budžeta.
NN 21/1990 • Zajedno s prijedlogom republičkog budžeta podnosi se i prijedlog zakona o izvršenju republičkog budžeta.
NN 21/1990 • Predsjednik Sabora upućuje prijedlog republičkog budžeta i republičkog završnog računa predsjednicima svih vijeća i radnih tijela, a matičnom radnom tijelu i dokumentaciju uz prijedlog republičkog budžeta.
NN 21/1990 • Prije rasprave o prijedlogu republičkog budžeta u vijećima, radna tijela, u okviru svoga djelokruga raspravljaju o programima rada korisnika sredstava budžeta te o prijedlozima proračuna kojima se osiguravaju sredstva za rad republičkih organa, organizacija i ostalih korisnika sredstava budžeta te za financiranje drugih općih društvenih potreba u Republici utvrđenih Ustavom, zakonom, odlukama Sabora, dogovorima u čijem je zaključivanju sudjelovao Sabor, odnosno po ovlaštenju, Izvršno vijeće Sabora. Na svoje sjednice radna tijela pozivaju predstavnike nosilaca sredstava i zajedno s njima razmatraju programe rada uzimajući pri tome u obzir opseg njihovih zadataka utvrđenih zakonima, dogovorima ili drugim aktima.
NN 21/1990 • Prijedlog republičkog budžeta i republičkog završnog računa raspravlja se najprije u načelu. a zatim po razdjelima, a o amandmanima se glasa nakon zaključivanja rasprave o razdjelu budžeta na koji se amandman odnosi.
NN 21/1990 • Odlučivanje o prijedlogu republičkog budžeta i republičkog završnog rašuna vrši se postupak za odlučivanje o prijedlozima zakona, pri ćemu vijeće može da glasa o prijedlogu budžeta, odnosno završnog računa u cjelini.
NN 21/1990 • U raspravi o završnom računu, a na osnovi analiza izvršenih programa radova, mogu se utvrdivati i osnovne politike za naredno razdoblje ili smjernice za izradu budžeta, a mogu se utvrđivati i uvjeti i kriteriji za financiranje zadataka republičkih organa i organizacija koje vrše javna ovlaštenja i za financiranje drugih općih društvenih potreba u Republici.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 77/07, Broj 79/07,
Broj 100/08, Broj 79/02,
Broj 91/96, Broj 138/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE