PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Redoslijed i ispravnost postupaka u rukovanju alatima i instrumentima 0-20
NN 112/2004 • Konačna ocjena utvrđuje se za funkcionalno ispravan uradak, odnosno ispitno mjerenje temeljem bodovne ljestvice:
NN 112/2004 • Stručno-teorijski dio ispita obuhvaća teorijska znanja nužna za obavljanje praktičnih radnji u zanimanju koja su propisana nastavnim planom i programom za stručno-teorijski dio naukovanja. Pitanja i zadaci trebaju obuhvatiti sljedeće razine znanja i sposobnosti:
NN 112/2004 • - sintezu, vrednovanje i prijedloge novih ili zamjenskih rješenja.
NN 112/2004 • Poželjno je da svaka od ovih razina znanja sudjeluje s 20 - 30 % od ukupnog broja bodova.
NN 112/2004 • Na pismenoj provjeri stručno-teorijskih znanja pitanja i zadaci trebaju u najvećoj mjeri biti objektivnoga tipa: učenik treba izračunavati, crtati sheme, pročitati podatke iz sheme ili tablice, pronaći određenu grešku na shemi, izvesti zaključke iz zadanih podataka, shema, nabrojiti sastavne dijelove, navesti boje, oznake, mjere, udaljenosti, razmake, jačinu struje ili otpora. Treba izbjegavati pitanja esejskog tipa poput opisivanja nekog posla. Ako postoji potreba za opisivanjem nekog posla ili uređaja ili sustava, onda je najbolje i takva pitanja pretvoriti u pitanje objektivnog tipa tako da se sugerira nabrajanje po stavkama: materijala, redoslijeda operacija, potrebnog alata i pribora. To se može postići na taj način da se prostor za odgovore tako oblikuje u tablicu. Time se učeniku olakšava da bolje pokaže stvarno znanje, postiže se veća preglednost odgovora i objektivnost ocjenjivanja.
NN 112/2004 • Općenito, treba nastojati da pitanja i zadaci sadrže tablice, sheme, skice i crteže na kojima učenik treba pronaći, obraditi i interpretirati podatke. Crteži i fotografije su dobrodošli i onda kada se od učenika traži da opiše građu nekog uređaja ili nabroji njegove dijelove. Tada se na ilustraciji mogu označiti pozicije brojevima ili slovima što olakšava snalaženje učenika i poboljšava komunikaciju učenika i ocjenjivača. Od učenika također treba tražiti grafičko izražavanje: crtanje shema i skica. Ako treba provjeriti znanje spajanja, shema ili skica može biti djelomično nacrtana, a spojeve treba dodati učenik. Time se pomaže učeniku da organizira prostor za crtanje, štedi na vremenu, a provjerava se bitno, tj. znanje spajanja.
NN 112/2004 • Za rješavanje pitanja i zadaća ispitanik ima na raspolaganju četiri sata uz uporabu dopuštenoga pribora za pisanje, brisanje, crtanje i računanje te priručnika i ostalih pisanih materijala.
NN 112/2004 • Na usmenom ispitu u pravilu se provjeravaju znanja iz onih područja iz kojih naučnik nije pokazao dostatna znanja na pismenom dijelu ispita. I u ovom dijelu ispita treba što više koristiti sheme, crteže i fotografije, primjere projekata, tablice i kataloge proizvođača opreme te materijalne
NN 112/2004 • primjere i modele različitih uređaja i sustava koji su predmet ispitivanja. Zato je poželjno da se usmeni ispit održava u specijaliziranoj učionici gdje su dostupna sva navedena sredstva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Pokazati stečena stručno-teorijska znanja o dijelovima i njihovoj funkcionalnosti u sklopu cestovnih vozila koja su nužna za obavljanje poslova u zanimanju autoelektričar:
NN 112/2004 • - način rada i glavni dijelovi glavnog prijenosnika s diferencijalom, sustava za kočenje, sustava za
NN 112/2004 • upravljanje, sustava za ispuh i sustava za hlađenje vozila
NN 112/2004 • Znanja i umijeća koja se provjeravaju i ocjenjuju na završnom/pomoćničkom ispitu
NN 112/2004 • Motori s unutarnjim izgaranjemNavesti podjelu motora s unutarnjim izgaranjem i objasniti njihov princip rada.
NN 112/2004 • Opisati glavne dijelove bloka motora i prepoznati ih na modelu.
NN 112/2004 • Opisati ulogu i dijelove glave motora s razvodnim mehanizmom.
NN 112/2004 • Opisati sustav za podmazivanje motora.Model motora ili didaktičke izvedbe pojedinih dijelova u kombinaciji sa stvarnim modelom.
NN 112/2004 • Transmisija vozilaObjasniti ulogu spojke te znati nabrojati i prepoznati glavne dijelove spojke.
NN 112/2004 • Objasniti ulogu mjenjača te znati nabrojati i prepoznati glavne dijelove mjenjača.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 8/09, Broj 67/08,
Broj 4/94, Broj 176/03,
Broj 34/02, Broj 126/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE