PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • Redoslijed i ispravnost postupaka u rukovanju alatima i instrumentima 0-20
NN 112/2004 • Konačna ocjena utvrđuje se za funkcionalno ispravan uradak, odnosno ispitno mjerenje temeljem bodovne ljestvice:
NN 112/2004 • Stručno-teorijski dio završnog / pomoćničkog ispita polaže se pismeno, odnosno usmeno. Ispitanik koji je postigao više od 60 posto (%) mogućih bodova, položio je stručno-teorijski dio završnog / pomoćničkog ispita. Ispitanik koji je postigao 30-605 mogućih bodova, ima pravo polagati usmeni ispit. Ako ispitanik ne zadovolji na usmenom ispitu, upućuje se na popravni ispit iz stručno-teorijskog dijela ispita u idućem ispitnom roku. Ispitanik koji je na pismenom dijelu ispita postigao manje od 30 posto (%) mogućih bodova, upućuje se na popravni ispit.
NN 112/2004 • Stručno-teorijski dio ispita obuhvaća teorijska znanja nužna za obavljanje praktičnih radnji u zanimanju koja su propisana nastavnim planom i programom za stručno-teorijski dio naukovanja. Pitanja i zadaci trebaju obuhvatiti sljedeće razine znanja i sposobnosti:
NN 112/2004 • - sintezu, vrednovanje i prijedloge novih ili zamjenskih rješenja.
NN 112/2004 • Poželjno je da svaka od ovih razina znanja sudjeluje s 20-30 posto (%) od ukupnog broja bodova.
NN 112/2004 • Na pismenoj provjeri stručno-teorijskih znanja pitanja i zadaci trebaju biti u najvećoj mjeri objektivnoga tipa: učenik treba izračunavati, crtati sheme ili tablice, pronaći određenu grešku na shemi, izvesti zaključke iz zadanih podataka, shema, nabrojiti sastavne dijelove, navesti boje, oznake, mjere, udaljenosti, razmake, jačinu struje ili otpora. Treba izbjegavati pitanja esejskog tipa, poput opisivanja nekog posla. Ako postoji potreba za opisivanjem određenog posla ili uređaja ili sustava, onda je najbolje i takva pitanja pretvoriti u pitanje objektivnog tipa tako da se sugerira nabrajanje po stavkama: materijala, redoslijeda operacija, potrebnoga alata i pribora. To se može postići na taj način da se prostor za odgovore tako oblikuje u tablicu. Time se učeniku olakšava da prikaže stvarno znanje, postiže se veća preglednost odgovora i objektivnost ocjenjivanja.
NN 112/2004 • Općenito, treba nastojati da pitanja i zadaci sadrže tablice, sheme, skice i crteže na kojima učenik treba pronaći, obraditi i interpretirati podatke. Crteži i fotografije su dobrodošli i onda kada se od učenika traži da opiše građu nekog uređaja ili nabroji njegove dijelove. Tada se na ilustraciji mogu označiti pozicije brojevima ili slovima što olakšava snalaženje i poboljšava komunikaciju učenika i ocjenjivača. Od učenika također treba tražiti grafičko izražavanje: crtanje shema i skica. Ako treba provjeriti znanje spajanja, shema ili skica može biti djelomično nacrtana, a spojeve treba dodati učenik. Time se pomaže učeniku da organizira prostor za crtanje, štedi na vremenu, a provjerava se bitno, tj. znanje spajanja.
NN 112/2004 • Za rješavanje pitanja i zadaća ispitanik ima na raspolaganju četiri sata uz uporabu dopuštenoga pribora za pisanje, brisanje, crtanje i računanje te priručnika i ostalih pisanih materijala.
NN 112/2004 • Na usmenom ispitu u pravilu se provjeravaju znanja iz onih područja iz kojih naučnik nije pokazao dodatna znanja na pismenom dijelu ispita. I u ovom dijelu ispita treba što više koristiti sheme, crteže i fotografije, primjere projekata, tablice i kataloge proizvođača opreme te materijalne primjere i modele različitih uređaja i sustava koji su predmet ispitivanja. Zato je poželjno da se usmeni ispit održava u specijaliziranoj učionici gdje su dostupna sva navedena sredstva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Znanja i umijeća koja se provjeravaju i ocjenjuju na završnom / pomoćničkom ispitu:
NN 112/2004 • Osnove kemijePokazati znanja o osnovnim pojmovima u kemiji – o pojmu čiste i smjese tvari; o agregatnim stanjima tvari; o kemijskim promjenama, o građi atoma, o pojmovima kiselina, baza, soli, otopine. Pribor za pisanje.
NN 112/2004 • Primijenjena kemijaZnati istaknuti ulogu ugljikohidrata, masti i bjelančevina u prehrani čovjeka.
NN 112/2004 • Znati načine nastajanja te građu i izvore tih tvari. Pribor za pisanje.
NN 112/2004 • Znati navesti uvjete uzgoja mikroorganizama. Pribor za pisanje.
NN 112/2004 • Pokazati stečena stručno-teorijska znanja iz područja proizvodnih procesa tj. izrade pekarskih proizvoda potrebnih za obavljanje poslova u zanimanju pekar:
NN 112/2004 • Znanja i umijeća koja se provjeravaju / ocjenjuju na završnom / pomoćničkom ispitu:
NN 112/2004 • Vrste pekarskih proizvodaZnati podjelu pekarskih proizvoda prema Pravilniku. Pribor za pisanje
NN 112/2004 • Skladištenje i pripremne radnjeZnati podjelu sirovina u pekarstvu, načine njihovog prihvata i skladištenja te koje postupke obuhvaća njihova priprema za zamjes. Pribor za pisanje
NN 112/2004 • Miješanje sirovina - zamjesZnati naglasiti cilj zamjesa. Znati metode zamjesa i navesti njihove prednosti i nedostatke. Znati opisati uređaje za zamjes, princip rada. Znati opisati promjenu u sastojcima sirovina pri zamjesu. Pribor za pisanje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 12/91, Broj 57/07,
Broj 118/09, Broj 109/07,
Broj 4/05, Broj 10/90
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE