PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Propis 1999-02-10-252 NN 10/1999

• Rok na koji se kredit odobrava, način vraćanja kredita, sredstva osiguranja kredita, te način i razlozi za raskid ugovora regulirat će se ugovorom o kreditu.


Propis NN 10/1999

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u sastavu Mladen Žuvela, dopredsjednik Suda te suci Zdravko Bartovčak, dr. Velimir Belajec, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović i Ivan Marijan Severinac, odlučujući o ustavnoj tužbi N. G. iz D., zastupanog od D. O., odvjetnika u D., na sjednici održanoj dana 20. siječnja 1999. godine, donio je


Propis NN 10/1999

• 1. presuda Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-4559/1997-4 od 5. veljače 1998. godine;


Propis NN 10/1999

• 2. rješenje Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, broj: 511-01-42-UP/I-61/94 od 18. ožujka 1997. godine.


Propis NN 10/1999
• II. Predmet se vraća Ministarstvu unutarnjih poslova Republike Hrvatske na ponovni postupak.

Propis NN 10/1999
• Ukinute rješidbe bile su donesene u upravnom postupku radi prestanka podnositeljeva trajnog nastanjenja u Republici Hrvatskoj, te u upravnom sporu sudske kontrole akata državne uprave.

Propis NN 10/1999 • U tim postupcima povrede navedenih ustavnih prava i ustavnih vrednota bile su proizašle iz povreda postupovnih pravila Zakona o općem upravnom postupku ("Narodne novine", broj 53/91), i to iz razloga što podnositelju nije bilo omogućeno sudjelovati u postupku u kojem je odlučivano o njegovim pravima stečenim na temelju članka 79. stavka 1. Zakona o kretanju i boravku stranaca ("Narodne novine", broj 53/91).
Propis NN 10/1999 • U ustavnoj tužbi u svezi s kojom su osporavane rješidbe ukinute podnositelj je iznio da je imao status trajno nastanjenog stranca u Republici Hrvatskoj sukladno odredbama članka 79. stavka 1. Zakona o kretanju i boravku stranaca. Isticao je da je bio državljanin tadašnje SFRJ, s republičkim državljanstvom tadašnje federalne jedinice Republike Bosne i Hercegovine, da je živio i radio u D. od 1960. godine, a posebno je isticao kako je rješenje o prestanku trajnog nastanjenja u Republici Hrvatskoj doneseno tek nakon što je podnio zahtjev za primitak u hrvatsko državljanstvo.
Propis NN 10/1999 • Nadalje, podnositelj je bio naveo i to da u inozemstvo nije otišao svojom voljom, nego je 8. ožujka 1992. godine dobio nalog tijela Ministarstva unutarnjih poslova u D. da "u roku od 48 sati napusti D.", te da mu je istodobno uručen i otkaz u poduzeću E.
Propis NN 10/1999 • Podnositelj je također isticao kako je netočna tvrdnja da svoj boravak u inozemstvu nije prijavio nadležnom tijelu, jer se je u konkretnom slučaju javio Veleposlanstvu Republike Hrvatske u B., gdje je naveo svoju privremenu adresu u B. i dana 12. studenoga 1992. godine ovjerio svoj potpis na pismenoj suglasnosti članu obiteljskog domaćinstva, sinu Z. G., za kupnju stana u D. na kojemu je podnositelj imao stanarsko pravo.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 10/1999 • U, nakon odluke Ustavnog suda ponovljenom postupku, Ministarstvo unutarnjih poslova Republike Hrvatske svojim rješenjem broj: 511-01-42-UP/I-61/94 od 18. ožujka 1997. godine, utvrdilo je prestanak trajnog nastanjenja podnositelja u Republici Hrvatskoj. Obrazlažući navedeno rješenje upravno tijelo je navelo kako je podnositelj boravio u inozemstvu od 1992. godine, pa do 1996. godine bez javljanja nadležnom tijelu, čime su se ispunile pretpostavke za prestanak trajnog nastanjenja iz članka 47. stavka 1. točke 1. Zakona o kretanju i boravku stranaca, a što je utvrđeno uzimanjem izjave od podnositelja tijekom informativnog razgovora obavljenog 22. srpnja 1996. godine.
Propis NN 10/1999 • I u svezi s drugim rješenjem Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, podnositelj je pokrenuo upravni spor. Tijekom sudske kontrole akata državne uprave, Upravni sud Republike Hrvatske osporavanom presudom, broj: Us-4559/1997-4 od 5. veljače 1998. godine, u svezi s kojom je podnijeta ustavna tužba u ovom predmetu, odbio je tužbu podnositelja kao neosnovanu, potvrdivši zakonitost rješenja upravnog tijela.
Propis NN 10/1999 • Iz obrazloženja osporavane presude proizlazi kako Upravni sud Republike Hrvatske smatra činjenično stanje u potpunosti utvrđenim. Nespornim se cijeni da je u konkretnom slučaju podnositelj izbivao iz Republike Hrvatske duže od jedne godine, a spornim se drži jedino pitanje je li se prijava boravka u inozemstvu Veleposlanstvu Republike Hrvatske može smatrati prijavom nadležnom tijelu u smislu odredbe članka 47. Zakona o kretanju i boravku stranaca. Prema izraženom pravnom shvaćanju Upravnog suda Republike Hrvatske, u smislu odredbe članka 7. Zakona o kretanju i boravku stranaca, nadležnim tijelom valja smatrati isključivo policijsku stanicu Ministarstva unutarnjih poslova u mjestu u kojem stranac ima boravište odnosno prebivalište, pa je tužba podnositelja odbijena kao neosnovana.
Propis NN 10/1999 • Dopuštenom i pravodobnom ustavnom tužbom podnositelj je pokrenuo ustavnosudski postupak u svezi s osporavanom presudom Upravnog suda Republike Hrvatske. Podnositelj smatra kako su mu osporavanom presudom Upravnog suda Republike Hrvatske, a uslijed povreda pravila postupka, pogrešno i nepotpuno utvrđenog činjeničnog stanja i pogrešne primjene materijalnog prava, povrijeđena ustavna prava iz članka 14. stavka 2., članka 18. stavka 1., članka 19. stavka 1., članka 26., članka 33. stavak 1. i članka 35. Ustava Republike Hrvatske.
Propis NN 10/1999 • U ustavnoj tužbi podnositelj upućuje i na povrede ustavnih odredaba članka 115. stavak 3. i članka 134. Ustava, kao i na postojanje povrede ustavnih vrednota sadržanih u članku 3. Ustava.
Propis NN 10/1999 • Obrazlažući ustavnu tužbu, podnositelj navodi kako je u konkretnom slučaju ispunio svoju zakonsku obvezu javljanja nadležnom tijelu iz članka 47. stavka 1. točke 1. Zakona o kretanju i boravku stranaca, prijavom Veleposlanstvu Republike Hrvatske u B. svoje privremene adrese u B. Također ističe kako je neposredno po povratku u Republiku Hrvatsku, 22. srpnja 1996. godine, bio pozvan na informativni razgovor u Policijsku upravu D.-N., gdje mu nije saopćeno zbog čega je pozvan, već je samo odgovarao na pitanja glede vremena njegovog izbivanja iz Republike Hrvatske kao i o kretanju i boravcima tijekom tog izbivanja. Sukladno navedenom smatra da su osporavane rješidbe nezakonite, iz razloga što mu opetovano nije pružena mogućnost sudjelovanja u upravnom postupku, odnosno što mu ponovno nije pružena mogućnost podnošenja relevantnih dokaza i iznošenja njegove obrane.
Propis NN 10/1999 • Slijedom iznijetoga, podnositelj predlaže njegovu ustavnu tužbu usvojiti i osporavanu presudu kao i rješenje Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske ukinuti.
Propis NN 10/1999 • Za potrebe ovosudskog postupka zatražen je spis Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske, broj: 511-01-42-UP/I-61/94 koji je dostavljen nepotpun.
Propis NN 10/1999 • Za potrebe ovosudskog postupka pribavljen je i spis Upravnog suda Republike Hrvatske broj: Us-4559/1997-4.
Propis NN 10/1999 • U konkretnom slučaju nadležnost Ustavnog suda Republike Hrvatske utvrđena je člankom 125. stavkom 1. alinejom 3. Ustava. Navedenom ustavnom odredbom Ustavnom sudu Republike Hrvatske utvrđena je dužnost štititi ustavne slobode i prava čovjeka i građanina. Pretpostavke pružanja zaštite ustavnih sloboda i prava čovjeka i građanina, kao i pravno djelovanje odluka donesenih u tom postupku, uređene su Ustavnim zakonom o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91), propisom koji je po svojoj pravnoj snazi iznad zakona i koji se donosi po postupku određenom za promjene Ustava, sukladno odredbi članka 127. alineje 2. Ustava.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 39/91, Broj 46/02, Broj 68/01, Broj 153/09, Broj 107/07, Broj 13/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled