PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 187/2004 • Skup vozila sačinjen od osobnog automobila na kojem se provodi ispit za vozača »B« kategorije i prikolice koja ima najveću dopuštenu masu od najmanje 1.000 kilograma i opremljena adekvatnim sustavom kočenja. Skup vozila treba biti sposoban razviti brzinu vožnje od najmanje 80 km/h. Prostor za teret prikolice treba biti zatvoren, s time da bude najmanje širok i visok kao što je to osobni automobil koji vuče prikolicu. Zatvoreni tovarni prostor prikolice može biti i nešto manje širine od motornog vozila uz uvjet da je pogled vozača prema unazad moguć isključivo korištenjem vanjskih vozačkih ogledala koja služe za provjeru prometnih uvjeta. Prikolica s kojom se ispit obavlja mora biti opterećena kako bi ukupna masa iznosila najmanje 800 kg.
NN 187/2004 • Teretni automobil koji spada u C1 kategoriju najveće dopuštene mase od najmanje 4.000 kg, duljine najmanje pet metara i sposoban razviti brzinu od najmanje 80 km/h. Vozilo mora biti opremljeno ABS sustavom kočenja i sustavom za automatsko registriranje podataka kako je to precizirano Propisom (EEC) broj 3821/85 (tahograf). Prostor za smještaj tereta mora biti zatvoren i najmanje širok i visok kao što je to kabina vozila. Vozilo mora biti opterećeno kako bi ukupna masa iznosila najmanje 3.000 kg.
NN 187/2004 • Teretni automobil koji spada u C kategoriju najveće dopuštene mase od najmanje 12.000 kg, duljine najmanje osam metara, širine najmanje 2,40 metra i sposoban razviti brzinu kretanja od najmanje 80 km/h. Vozilo mora biti opremljeno ABS sustavom kočenja i opremljeno sustavom za registraciju podataka kako je to precizirano Propisom (EEC) broj 3821/85 (tahograf). Prostor za smještaj tereta mora biti zatvoren i najmanje širok i visok kao kabina vozila. Vozilo mora biti opterećeno kako bi ukupna masa iznosila najmanje 10.000 kg.
NN 187/2004 • Skup vozila sačinjen od vučnog vozila na kojem se provodi ispit za vozača C1 kategorije i prikolice najveće dopuštene mase najmanje 2.000 kg. Kombinacija mora biti duga najmanje osam metara i sposobna razviti brzinu vožnje od najmanje 80 km/h. Prostor prikolice za smještaj tereta mora biti zatvoren i najmanje širok i visok kao što je to kabina vučnog vozila. Zatvoreni prostor za smještaj tereta može biti i nešto uži od kabine uz uvjet da je pogled vozača prema unazad moguć isključivo korištenjem vanjskih vozačkih ogledala koja služe za provjeru prometnih uvjeta. Prikolica s kojom se obavlja ispit mora biti opterećena kako bi ukupna masa iznosila najmanje 1.250 kg.
NN 187/2004 • Skup vozila sačinjen od vučnog vozila na kojem se provodi ispit za vozača vozila C kategorije s prikolicom dužine najmanje 7,5 metara ili tegljača s poluprikolicom. Takav skup vozila mora imati najveću dopuštenu masu najmanje 20.000 kg, duljinu najmanje 14 metara, širinu najmanje 2.40 metra te biti sposobna razviti brzinu vožnje od najmanje 70 km/h. Vozila moraju biti opremljena ABS sustavom kočenja i sustavom za automatsku registraciju podataka kako je to precizirano Propisom (EEC) broj 3821/85 (tahograf). Prostor za smještaj tereta mora biti zatvoren i najmanje širok i visok kao kabina. Skup vozila mora biti opterećen kako bi ukupna masa iznosila najmanje 15.000 kg.
NN 187/2004 • Autobus koji spada u D kategoriju duljine najmanje 10 metara, širine najmanje 2,40 metara, sposoban razviti brzinu vožnje od najmanje 80 km/h te mora biti opremljen ABS sustavom kočenja i opremom za automatsku registraciju podataka, kako je to precizirano Propisom (EEC) broj 3821/85 (tahograf).
NN 187/2004 • Skup vozila sačinjen od vučnog vozila na kojem se provodi ispit za vozača D kategorije i prikolice s najvećom dopuštenom masom od najmanje 1.250 kg, širine najmanje 2,40 metra i sposoban razviti brzinu vožnje od najmanje 80 km/h. Prostor za smještaj tereta u prikolici mora biti zatvoren i najmanje 2 metra širok te najmanje 2 metra visok. Prikolica pridodana vučnom vozilu mora biti opterećena kako bi ukupna masa iznosila najmanje 800 kg.
NN 187/2004 • Skup vozila sačinjen od traktora i traktorskog priključnog vozila. Traktorsko priključno vozilo mora biti opterećeno najmanje s 1/3 svoje nosivosti.
NN 187/2004 • Moped s dva kotača, radnim obujmom motora do 50 cm3, koji na ravnoj cesti ne može razviti brzinu veću od 50 km/h.
NN 187/2004 • Na praktičnom dijelu vozačkog ispita za bilo koju kategoriju vozila ovlašteni ispitivač ispituje:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 187/2004 • postupanje u skladu sa znakovima u prometu i prometnim situacijama,
NN 187/2004 • Ispit za svaku kategoriju vozila se polaže na prometnom vježbalištu i na javnoj cesti u stvarnim prometnim uvjetima.
NN 187/2004 • 3.1.1. Sadržaj ispita za vozača vozila A 1, A i M kategorije na prometnom vježbalištu
NN 187/2004 • Prvi dio ispita (ispit vještina) polaže se na prometnom vježbalištu, na za to označenim posebnim površinama (elementima), gdje se provjerava kandidatova sposobnost izvedbe posebnih radnji s kojima treba dokazati da vlada tehnikom vožnje vozila kategorije A 1, A i M. Svladana tehnika vožnje je uvjet za sigurno uključivanje u cestovni promet. Za vrijeme trajanja ispita na prometnom vježbalištu treba biti onemogućen pristup neovlaštenim osobama i drugim korisnicima tog vježbališta, koji bi lako mogli ugroziti kandidatovu sigurnost i tijek ispita.
NN 187/2004 • Posebne radnje na vježbalištu izvode se pojedinačno propisanim redoslijedom i međusobnom povezanošću, a s obzirom na oblik i veličinu vježbališta. Dimenzije posebnih elemenata su prikazane u metrima. Ukoliko zbog konstrukcijskih karakteristika vozila posebne radnje nije moguće izvesti na tim elementima, ovlašteni ispitivač će odrediti da se dimenzije prilagode vozilu i zabilježiti u ispitni list tu prilagodbu s markom i tipom vozila. Povezano i sukcesivno izvođenje posebnih radnji na vježbalištu ovisi o veličini vježbališta.
NN 187/2004 • U slučaju loših meteoroloških uvjeta (kiša, snijeg i dr.) ovlašteni ispitivač mora kandidata za vozača upozoriti da brzinu pri izvođenju posebnih radnji prilagodi vremenskim i drugim uvjetima. Ukoliko u tim uvjetima ovlašteni ispitivač ocijeni da bi bila ugrožena sigurnost kandidata pri izvođenju posebnih radnji, može odrediti da se te radnje ne izvode (prekinuti ispit).
NN 187/2004 • 1. Priprema vozila za vožnju. Kandidat za vozača mora pokazati da je sposoban pripremiti vozilo za vožnju kako bi njime sigurno upravljao udovoljavajući sljedećim zahtjevima:
NN 187/2004 • 2. Namjestiti zaštitnu opremu, kao što su rukavice, odjeća, obuća, zaštitna kaciga;
NN 187/2004 • 3. Obaviti dnevni preventivni tehnički pregled vozila, provjeriti zvučni znak upozorenja, prilagoditi ogledala, uključiti kratka svjetla, uključiti motor vozila u rad.
NN 187/2004 • 3.1.1.1. skidanje vozila s njegovih nožica (naslon) i postavljanje na nožice (kandidat mora skinuti vozilo s nožica, pravilno sjesti na njega, sići i pravilno postaviti vozilo na nožice);
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 77/07, Broj 122/07,
Broj 85/05, Broj 21/08,
Broj 13/96, Broj 48/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE