PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-06-53-867 NN 53/2001

• Slijedom navedenoga podnositelj predlaže njegovu žalbu usvojiti te provedene izbore za članove Općinskog vijeća Općine Lokve poništiti i ponoviti.


Stranica NN 53/2001

• 3. Županijsko izborno povjerenstvo u povodu prigovora donijelo je osporavano rješenje u kojem je utvrdilo da je doista došlo do promjene u rednom broju kandidacijske liste HSLS-a, na način da redni broj te liste u objavljenim zbirnim listama kandidacijskih lista nije bio istovjetan rednom broju pod kojim je ta lista bila naznačena na glasačkim listićima na dan izbora.


Stranica NN 53/2001

• Međutim, prema pravnom stajalištu Županijskog izbornog povjerenstva izraženom u osporavanom rješenju, odnosno prema stajalištu navedenog tijela izraženom u njegovom popratnom očitovanju od 8. lipnja 2001. godine, zamjena u konkretnom slučaju nije se odrazila na rezultate izbora. Donositelj osporavanog rješenja drži da sam redni broj ispred naziva pojedine liste ne predstavlja identifikacijsku oznaku političke stranke ili nezavisne liste, već predstavlja samo redoslijed na glasačkom listiću uz koji je naveden potpuni i skraćeni naziv stranke, odnosno koalicije, s imenom i prezimenom nositelja liste. Smatra da se ne radi o povredi koja bi bitno utjecala na rezultat izbora i zbog koje bi bilo potrebno provedene izbore poništiti. Nadalje se ističe kako izborna promidžba podnositelja nije bila isključivo temeljena na rednom broju liste, već da su u njoj isticane i druge poruke.


Stranica NN 53/2001

• S obzirom na navedeno, Županijsko izborno povjerenstvo predlaže žalbu podnositelja odbiti kao neosnovanu.


Internet NN 53/2001
• 4. Prema odredbi članka 55. stavka 1. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, broj 33/2001, u daljnjem tekstu: Zakon), nadležno izborno povjerenstvo, rješavajući o prigovoru, a po utvrđenju da je bilo nepravilnosti koje su bitno utjecale na rezultate izbora, poništit će radnje u tom postupku i odrediti da se te radnje ponove u roku koji mora osigurati održavanje izbora na dan kada su raspisani. Prema stavku 2. istog članka, ako ne postoji mogućnost ponavljanja poništenih radnji iz prethodnog stavka ili ako se nepravilnosti odnose na postupak glasovanja, a bitno su utjecale na rezultate izbora, nadležno izborno povjerenstvo poništit će izbore i odrediti rok u kojem će se održati ponovljeni izbori.

Propis NN 53/2001
• Odredba stavka 2. članka 36. navedenog Zakona izrijekom propisuje da se kandidacijske liste navode na glasačkom listiću onim redom kojim su navedene na zbirnoj listi kandidacijskih lista jedinice.

Propis NN 53/2001 • Nadalje, odredba članka 17. Zakona propisuje da se kandidacijske liste unose na zbirnu listu prema abecednom redu punog naziva političke stranke, odnosno koalicije, koja je listu predložila. Ako je više stranaka predložilo koalicijsku kandidacijsku listu, ona će se unijeti na zbirnu listu prema nazivu prve po redu stranke u prijedlogu.
Propis NN 53/2001 • 5. Sukladno navedenim zakonskim odredbama, Ustavni sud Republike Hrvatske ne prihvaća stajalište Županijskog izbornog povjerenstva, te utvrđuje podnesenu žalbu osnovanom.
Propis NN 53/2001 • Iz pobijanog rješenja, te izborne dokumentacije spisa Županijskog izbornog povjerenstva, Sud je utvrdio da na dan izbora redni brojevi pod kojima su navedene kandidacijske liste u izbornom natjecanju za članove Općinskog vijeća Općine Lokve nisu bili istovjetni rednim brojevima pod kojima su iste liste prethodno navedene i objavljene na zbirnim listama kandidacijskih lista u predmetnoj izbornoj jedinici.
Propis NN 53/2001 • Nadalje, u ustavnosudskom postupku je utvrđeno da je na temelju zbirne liste kandidacijskih lista koje su nadležna izborna povjerenstva službeno objavila u javnim glasilima 3. svibnja 2001. godine, HSLS svoju promidžbu, u dvotjednom razdoblju predizborne promidžbe, temeljio i na činjenici da se kandidacijska lista HSLS-a na glasačkom listiću za izbore za Općinsko vijeće Općine Lokve nalazi pred rednim brojem 3.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 53/2001 • Suprotno tome, na dan izbora, kandidacijska lista HSLS-a na glasačkom listiću za Općinska vijeća Općine Lokve navedena je pod rednim brojem 4.
Propis NN 53/2001 • 6. Postupak provođenja izbora strogo je formalni postupak, u kojem se moraju poštivati sve odredbe Zakona o načinu i vremenu provođenja pojedinih izbornih radnji, te sadržaju izborne dokumentacije, u koju nedvojbeno pripada i redoslijed kandidacijskih lista na zbirnoj listi kandidacijskih lista s kojim mora biti usuglašen i redoslijed lista na glasačkim listićima.
Propis NN 53/2001 • 7. Slijedom navedenog, ovaj Sud utvrđuje da navođenje rednog broja (redoslijed) pojedine liste na glasačkom listiću koji nije istovjetan s rednim brojem (redoslijedom) iste liste na prethodno objavljenoj zbirnoj listi kandidacijskih lista, a bez pravodobnog ispravka nevaljane zbirne liste u javnim glasilima (koji ispravak mora biti objavljen u roku koji osigurava zakonito održavanje izbora na dan za koji su raspisani), predstavlja neposrednu povredu odredbe članka 36. stavka 2. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, koja bitno utječe na rezultate izbora u izbornoj jedinici.
Propis NN 53/2001 • U konkretnom slučaju osnovanim razlogom za poništenje izbora smatra se pravna situacija u kojoj sudionik u predizbornoj promidžbi, između ostaloga, poziva birače glasovati za listu koja se treba na glasačkom listiću nalaziti pod unaprijed utvrđenim brojem, a taj broj bude na dan izbora izmijenjen.
Propis NN 53/2001 • Ovo stajalište Ustavni sud Republike Hrvatske već je izrazio u predmetu broj: U-VII-1236/2001 od 28. svibnja 2001. godine (»Narodne novine«, broj 49/2001).
Propis NN 53/2001 • 8. Slijedom iznijetoga, a utvrdivši žalbu Hrvatske socijalno liberalne stranke, Županijskog vijeća Primorsko-goranske županije osnovanom, na temelju odredbe članka 128. alineje 9. Ustava Republike Hrvatske, odredbe članka 88. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99) i odredbe članka 56. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave, odlučeno je kao u izreci.
Propis NN 54/2001 • Na temelju članka 49. Zakona o porezu na dohodak (»Narodne novine« broj 127/00.) donosim
Propis NN 54/2001 • Ovim se Pravilnikom podrobnije propisuje primjena Zakona o porezu na dohodak (u daljnjem tekstu: Zakon).
Propis NN 54/2001 • (2) Kod dohotka iz kojeg se predujam poreza plaća po odbitku, obvezu obračuna, obustave i uplate predujma, obračuna i uplate kamata zbog nepravodobne uplate poreza, sastavljanja i dostavljanja propisanih izvješća i evidencija imaju isplatitelji dohotka (pravne i fizičke osobe).
Propis NN 54/2001 • (3) Porezni obveznik je i nasljednik za sve porezne obveze koje proistječu iz dohotka što ga je ostavitelj ostvario do svoje smrti, pa ima obvezu u ime i za račun ostavitelja podmiriti dospjele obveze do vrijednosti naslijeđene imovine, može podnijeti njegovu godišnju poreznu prijavu i ispuniti druge zakonom propisane obveze. Ako nasljednik ne podnese poreznu prijavu ostavitelja, dohodak ostavitelja utvrđuje Porezna uprava procjenom. Nasljednik je istodobno i porezni obveznik za dohodak koji mu pritječe iz naslijeđenih izvora dohotka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 72/95, Broj 41/92, Broj 3/02, Broj 35/09, Broj 90/05, Broj 124/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled