PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 82/1996 • Svako upravljačko mjesto u upravljačnici vučnog vozila mora imati uređaj za kočenje (kočnik) i neovisan uređaj za kočenje kod opasnosti.
NN 82/1996 • Putnički vagoni i motorni vagoni opremljeni disk-kočnicama ili kočnicama s papučama, kod kojih pregled kočnih umetaka nije moguć, s obiju strana vozila moraju biti opremljeni pokazivačkim uređajem, >zakočeno-otkočeno<.
NN 82/1996 • Sva željeznička vozila moraju imati ručnu ili pritvrdnu kočnicu.
NN 82/1996 • Vozila za prijevoz putnika te vozila zaposjednuta osobljem moraju biti opremljena uređajem za kočenje u opasnosti. Ručice za aktiviranje kočnice za opasnost moraju biti lako uočljive i pristupačne. Uređaj za kočenje kod opasnosti mora biti izveden tako da ga putnik nakon aktiviranja ne može deaktivirati.
NN 82/1996 • Željeznička vozila za brzine preko 120 km/h moraju biti opremljena protukliznim uređajima. Iznimku čine vučna vozila građena prije 1. siječnja 1995.
NN 82/1996 • Željeznička vozila namijenjena za brzine veće od 160 km/h moraju se opremiti elektropneumatskom kočnicom, dopunskom elektromagnetnom kočnicom i uređajima za odgađanje početka kočenja kod opasnosti.
NN 82/1996 • Željeznička vozila (na oba kraja) moraju imati vučne i odbojne uređaje za međusobno pouzdano spajanje.
NN 82/1996 • Za međusobno spajanje vagoni i lokomotive moraju imati zavojne kopče i odbojnike (vidi Prilog 5).
NN 82/1996 • Odbojnici moraju imati os u istoj vodoravnoj ravnini s osi kuke vučnog uređaja. Za međusobno spajanje vozila unutar grupe vozila u sastavu vlaka, dopuštena je uporaba i drugih tipova vučnih i odbojnih uređaja ukoliko su krajevi takve grupe opremljeni vučnim i odbojnim uređajima iz stavka 2 ovog članka.
NN 82/1996 • Motorni vlak ili više vozila trajno spojenih u jedan sastav glede vučnih i odbojnih uređaja smatraju se jednim vozilom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 82/1996 • Za vozila iz prethodnog stavka te za vozila za posebne namjene dopuštena je uporaba automatskih, poluautomatskih ili drugih tipova vučno - odbojnih uređaja za međusobno spajanje vozila unutar motornog vlaka ili više vlakova.
NN 82/1996 • Vučna vozila i druga vozila s upravljačem moraju imati sljedeću opremu:
NN 82/1996 • 2. svjetlosne uređaje pod kojima se podrazumijevaju čeoni i završni signali i reflektor (na vučna vozila koja nemaju reflektor, reflektor će se ugrađivati postupno)
NN 82/1996 • 4. uređaj za kontrolu budnosti strojovođe (impulsni), koji mora djelovati ako je brzina veća od 20 km/h. Svaki uređaj za kontrolu budnosti može ostati na vozilima na kojima je ugrađen, uz postupnu zamjenu
NN 82/1996 • 5. autostop-uređaje, ako je vozilo namijenjeno za vožnju brzinom većom od 100 km/h
NN 82/1996 • 6. radiodispečerski uređaj, kod vučnih vozila u jednoposjedu (vučna vozila u jednoposjedu, koja nemaju radiodispečerski uređaj, uređaj će se ugrađivati postupno)
NN 82/1996 • 8. vučna vozila namijenjena za vožnju brzinom većom od 160 km/h moraju biti opremljena uređajima za brzinsko vođenje vlaka
NN 82/1996 • 10. čistač tračnica, plug (na vučna vozila koja nemaju plug, osim na manevarske lokomotive, plug će se ugraditi postupno)
NN 82/1996 • 11. uređaje za osiguranje dobre vidljivosti iz upravljačnice (grijači stakla, brisači)
NN 82/1996 • 13. uređaj za pjeskarenje (na vučna vozila, koja nemaju uređaj za pjeskarenje, uređaj će se ugrađivati postupno)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 21/00, Broj 9/04,
Broj 92/08, Broj 152/08,
Broj 55/09, Broj 106/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE