PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 82/1996 • 16. >autostop-uređaj< je uređaj za prijenos informacija s pruge na vučno vozilo u kretanju, koji uvodi prisilno kočenje vlaka kada strojovođa ne djeluje pravilno na nailazeće signalne znakove ili je brzina vlaka veća od dopuštene u trenucima kada se autostopom kontrolira brzina vlaka
NN 82/1996 • 17. >radio-dispečerski uređaj< jest uređaj za sporazumijevanje između strojnog osoblja, osoblja u dispečerskom središtu i kolodvorskog osoblja
NN 82/1996 • 18. >brzinomjerni uređaj< jest uređaj na vučnom vozilu koji služi za pokazivanje i registriranje brzine
NN 82/1996 • 19. >uređaj za brzinsko vođenje vlaka< jest uređaj koji kontrolira i utječe na brzinu vlaka.
NN 82/1996 • Željezničko vozilo mora se projektirati, graditi, rekonstruirati i održavati tako da udovoljava tehničkim uvjetima za sigurnost željezničkog prometa, hrvatskim i strukovnim normama, posebnim tehničkim uvjetima i drugim propisanim uvjetima. Željezničko vozilo namijenjeno uporabi u međunarodnom prometu mora udovoljavati i posebnim tehničkim uvjetima uglavljenima međunarodnim ugovorima i međunarodnim željezničkim propisima.
NN 82/1996 • Prilozi otiskani uz ovaj Pravilnik čine njegov sastavni dio.
NN 82/1996 • Konstruktivne izmere željezničkih vozila, koja se koriste u međunarodnom željezničkom prometu u potpunosti moraju biti usklađene s međunarodno dogovorenim kontrolnim linijama položaja vozila na kolosijeku, tj. referentnom ovojnicom statičkoga i/ili kinematičkog profila.
NN 82/1996 • Statički profil vozila jest pojam vezan za poprečni presjek vozila koje miruje na ravnom kolosijeku (u svezi s otvorenim teretnim vagonima to je tzv. krcajni profil). Kontrolna linija za statički profil jest referentna ovojnica statičkog profila s izmjerama na slici (Prilog 1.) koje odgovaraju ovojnici statičkog profila za vozilo >GB< Međunarodne željezničke unije (UIC).
NN 82/1996 • Kinematički profil vozila jest pojam vezan za trenutačan položaj poprečnog presjeka vozila koje se kreće kolosijekom. Kontrolna linija za kinematički profil jest referentna ovojnica kinematičkog profila s izmjerama na slici (Prilog 2.) koje odgovaraju ovojnici kinematičkog profila za vozila >GB< Međunarodne željezničke unije (UIC).
NN 82/1996 • Ovojnica O kinematičkog profila mjerodavna je za dimenzioniranje poprečnog presjeka i ukupne geometrije vozila, te za proračun i definiciju slobodnog profila kolosijeka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 82/1996 • Ministar nadležan za poslove prometa može za željeznička vozila odobriti primjenu ovojnice kinematičkog profila veće od >GB< u vertikalnom smjeru počevši od kote 3250 mm iznad gornjeg ruba tračnice (GRT) na željezničkoj pruzi, koja udovoljava propisanom slobodnom profilu iz članka 11. stavka 3. Pravilnika o tehničkim uvjetima za sigurnost željezničkog prometa kojima moraju udovoljavati željezničke pruge ("Narodne novine" br. 84/94).
NN 82/1996 • Osovinski sklop sastoji se od osovine, para kotača i osovinskih ležaja, s kućištem, a može imati kočne diskove i dijelove prijenosnika.
NN 82/1996 • Kotači željezničkih vozila moraju imati propisan profil vijenca i krug kotrljanja (Prilog 3. i Prilog 4.).
NN 82/1996 • Kotači željezničkog vozila moraju biti čvrsto navučeni na osovinu, a mogu biti jednodijelni (monoblok) kotači ili višedijelni (kotači s ovojima).
NN 82/1996 • Kod jednodijelnih kotača najmanja debljina dijela koji zamjenjuje ovoj kotača mora biti označena pomoću kružnog utora na vanjskoj čelnoj plohi.
NN 82/1996 • Ovoji kotača moraju cijelom površinom biti čvrsto vezani s tijelom kotača i osigurani sigurnosnim prstenom i označeni odgovarajućom oznakom.
NN 82/1996 • Kod novosagrađenih vagona bez okretnih postolja razmak između krajnjih osovina mora iznositi 4500 mm, a omjer razmaka između osi osovina prema ukupnoj duljini vagona preko nesabijenih odbojnika mora iznositi 45:100. Kod postojećih vagona bez okretnih postolja koje ne voze u međunarodnom prometu, razmak između osovina ne smije biti manji od 3000 mm.
NN 82/1996 • Željeznička vozila, osim parnih lokomotiva i postojećih željezničkih vozila za posebne namjene koja imaju klizne ležajeve moraju biti opremljena kotrljajućim osovinskim ležajevima.
NN 82/1996 • Željeznička vozila moraju biti opremljena zračnim automatskim kočnicama, osim postojećih željezničkih vozila koja imaju samo glavni zračni vod.
NN 82/1996 • Željeznička vozila osim zračnom kočnicom mogu biti opremljena i drugim sustavima kočnica.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 16/04, Broj 133/06,
Broj 5/07, Broj 148/08,
Broj 117/03, Broj 94/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE