PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 136/2003 • Tjelesna i zdravstvena kultura u sustavu odgoja i obrazovanja ima vrijednost i kao sredstvo odmora s obzirom na mnoge odgojno-obrazovne djelatnosti u kojima prevladavaju statička opterećenja te su pojedini programi tjelesne i zdravstvene kulture koncipirani kao "predasi aktivnog odmora". Sve rašireniji "sedentalni stil života" potiskuje čovjekovu potrebu za kretanjem, pa je stvaranje navike u mlađoj dobi za stalnim tjelesnim vježbanjem jedno od osnovnih načela ovog odgojno-obrazovnog područja.
NN 136/2003 • Učenicima obrtničkih škola često s povećanim jednostranim tjelesnim opterećenjem treba ponuditi aktivnosti s kojima će brže doći do oporavka organizma od štetnih i statičkih utjecaja rada, kao i do pravilnog rasta i razvoja u ovoj dobi. U izboru aktivnosti dati prednost športskim igrama i drugim sadržajima koje će učenici moći usvojiti prema osobnoj motivaciji s ciljem osposobljavanja za cjeloživotno bavljenje športskim aktivnostima (badminton, stolni tenis, tenis, aerobik, ples, odbojka i drugo).
NN 136/2003 • Škole koje organiziraju nastavu praktične nastave u školskim radionicama, mogu ostvarivati program tjelesne i zdravstvene kulture jednim dijelom i u tjednu praktične nastave.
NN 136/2003 • Predmet tjelesna i zdravstvena kultura po svojoj strukturi i programskim sadržajima u odnosu na druge predmete je rasterećujući, ali nastavnik je temeljni čimbenik u planiranju, programiranju i realizaciji programa u funkciji rasterećenja učenika te preporučujemo sljedeće:
NN 136/2003 • · Iz okvirnog nastavnog plana i programa tjelesne i zdravstvene kulture koji je svojevrsni "meni" vršiti odabir nastavnih cjelina i tema koje se objektivno mogu ostvariti u školi, poštujući potrebe učenika u svakoj pojedinoj školi vezane za vrstu zanimanja.
NN 136/2003 • · U operativnim nastavnim programima cilj i zadaće treba jasno i precizno definirati te odrediti one koje se realno mogu ostvariti s učenicima različitih interesa i mogućnosti.
NN 136/2003 • · Programska neprekidnost mora se poštivati radi kvalitetnijeg i trajnijeg usvajanja motoričkih priopćenja i utjecaja na transformacijske procese, osobito na funkcionalne sposobnosti.
NN 136/2003 • · U izvođenju nastavnog procesa primjenjivati složenije metodičke organizacijske oblike rada i odgovarajuće nastavne metode i metode učenja.
NN 136/2003 • · U nastavnom procesu posebice voditi brigu o primjerenom doziranju, distribuciji i kontroli volumena opterećenja na satu.
NN 136/2003 • · Voditi brigu o optimalnom korištenju raznovrsnih nastavnih sredstava i pomagala.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 136/2003 • · Ocjenjivanje učenika provoditi prema naputku objavljenom u «Glasniku» Ministarstva prosvjete i športa br. 2/96. uz napomenu da bi se izbjegli nesporazumi pri ocjenjivanju i time psihičko opterećenje učenika, treba uvažavati osobne mogućnosti i sposobnosti učenika i u skladu s tim osobni mogući napredak.
NN 136/2003 • · Osigurati izvođenje nastave u homogenim skupinama podjelom po spolu, zbog bioloških različitosti spolova i programskih sadržaja.
NN 136/2003 • · Nastavu izvoditi u planiranom vremenu od 45 minuta, osim gdje su dvorane udaljene od škole više od 10 minuta hoda i ako nastavu nije moguće na drugi način organizirati.
NN 136/2003 • · Poticati stvaranje ugodne radne klime između nastavnika i učenika te između samih učenika.
NN 136/2003 • Stjecanje znanja, vještina i navika koje će omogućiti učeniku da nakon završetka obrazovanja, uz minimalno vrijeme uvođenja u rad, obavlja poslove i radne zadatke iz djelokruga svog zanimanja.
NN 136/2003 • Upoznavanje s osnovnim znanjima iz područja struke - ličilačkim i pismoslikarskim priborom i alatima, vrstama podloga i ličilačkih materijala, vrstama pigmenata, pripremama pojedinih vrsta podloga i osnovom tehnologije sitotiska. Upoznati tehnologiju izvođenja pismoslikarskih radova na raznim vrstama podloga i u različitim medijima, upoznati različite vrste ličilačkih materijala, steći širi uvid u tehnologiju sitotiska – vrste boja, razrjeđivača i emulzija. Upoznati tehnologiju izvođenja klasičnih dekorativnih pismoslikarskih slikarija na raznim vrstama fasadnih i unutarnjih zidova, upoznati suvremene vrste ličilačkih materijala, razne vrste, sastav i svojstva anorganskih i mineralnih podloga za natpis te organskih podloga za natpis, upoznavanje s organizacijom i tehničkim propisima u radu. Moći prepoznati važnost tehnoloških postupaka. Znati i moći izabrati adekvatne i primjerene tehnološke metode.
NN 136/2003 • 4. Tehnologija izvođenja radova na raznim vrstama podloga 203555
NN 136/2003 • 5. Tehnologija obrade i pripreme materijala za podloge 15 15
NN 136/2003 • Ličilački i pismoslikarski pribor i alati – uporaba i održavanje, vrste podloga i ličilačkih materijala, vrste pigmenata, pripreme raznih vrsta podloga, osnove tehnologije sitotiska.
NN 136/2003 • Upoznati alate, pribor, strojeve i uređaje karakteristične za ličilačku struku. Upoznati rad niskotlačne i visokotlačne prskalice. Poznavanje vrste materijala i vlakana u građi kistova, četki i ličilačkih valjaka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 13/90, Broj 145/99,
Broj 133/02, Broj 182/04,
Broj 8/02, Broj 115/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE