PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2001-03-19-346 NN 19/2001

• – trgovačko društvo u čijoj će nadležnosti biti upravljanje i gospodarenje mrežom autocesta i ostalih objekata s naplatom i na koje će država prenijeti operativne poslove koncedenta za objekte koji će se graditi po osnovi davanja koncesije.


Stranica NN 19/2001

• Ovakvim će se pristupom djelatnosti održavanja cesta osigurati bolji materijalni položaj, racionalniji ustroj subjekata u čijoj je nadležnosti održavanje cesta, kvalitetnija kadrovska ekipiranost i opremljenost suvremenim sredstvima za održavanje.


Stranica NN 19/2001

• Redovno održavanje podrazumijeva aktivnosti koje se u kontinuitetu poduzimaju na cestama, kako bi se u što većoj mjeri mogao osigurati što veći stupanj sigurnosti, odgovarajuća brzina i udobnost odvijanja cestovnog prometa. Sve te aktivnosti mogu se svesti na dvije skupine: skupinu aktivnosti koje obuhvaćaju održavanje kolnika, održavanje signalizacije i opreme, održavanje odvodnje, bankina i pokosa i održavanje objekata i na skupinu aktivnosti koje se nužno poduzimaju u zimskom periodu (zimska služba).


Stranica NN 19/2001

• U ovom planskom razdoblju predviđa se uložiti u redovno održavanje mreže državnih, županijskih i lokalnih cesta 3.450 mln kn, u pojačano održavanje (program betterment, obnova objekata i pojačano održavanje županijskih i lokalnih cesta) 1.205 mln kuna, dakle ukupno u održavanje 4.655. mln kn.


Internet NN 19/2001
• ulaganja U ODRŽAVANJE cestA u razdoblju od 2001. do 2004. godine

Propis NN 19/2001
• Iz tabelarnog priloga proizlazi da bi se za redovno održavanje mreže državnih, županijskih i lokalnih cesta osiguralo godišnje oko 65% sredstava utvrđenih standardom, što u odnosu na sadašnje stanje znači znatno poboljšanje.

Propis NN 19/2001 • Za izvanredno održavanje iste mreže cesta osigurava se u naredne četiri godine ukupno 1.205 milijuna kuna što je neznatno u odnosu na utvrđeni standard, no uzimajući u obzir i predviđena sredstva za rekonstrukciju stanje se znatno poboljšava.
Propis NN 19/2001 • Predviđeni odnosi ulaganja u redovno i izvanredno održavanje državnih, županijskih i lokalnih cesta, danih u tabelarnom dijelu, trebaju se zadržati i činiti će osnovicu u utvrđivanju godišnjih programa održavanja Hrvatske uprave za ceste (odnosno nakon preoblikovanja društva »Hrvatske ceste« d.o.o.) i županijskih uprava za ceste.
Propis NN 19/2001 • Sve zahtjevnija prometna potražnja, porast motorizacije i ukupnog cestovnog prometa, zahtjevi za sigurnijim, bržim i udobnijim prometom, nameću pored održavanja potrebu kontinuiranih zahvata, na modernizaciji i rekonstrukciji pojedinih najkritičnijih dionica i objekata na postojećoj mreži javnih cesta. Ispravljanjem tehničkih elemenata, rekonstrukcijom krivina i raskrižja, dogradnjom trećih traka, izgradnjom zaobilaznima mjesta i većih gradova, dolazimo do znatnog dizanja kvalitete odvijanja cestovnog prometa na postojećoj mreži cesta.
Propis NN 19/2001 • Svakodnevna praksa nas upućuje na potrebu maksimalno racionalnog pristupa, gdje sa rješavanjem kritičkih dionica i objekata uz minimalno poboljšanje tehničkih elemenata na postojećoj mreži cesta, odgađamo za neko vrijeme potrebu izgradnje novih skupih dionica autocesta i drugih objekata visoke razine usluga. Na žalost i na ovom području, kao i kod održavanja, u dosadašnjem razvoju nije se vodilo dovoljno računa o zahvatima ove vrste, tako da imamo danas čitav niz projekata koji čekaju na dovršenje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 19/2001 • Detaljni program se daje u prilogu, dok će se godišnjim planovima Hrvatske uprave za ceste i županijskih uprava za ceste ovi programi precizno utvrditi sa specifikacijom radova, potrebnih sredstava i rokovima dovršetka.
Propis NN 19/2001 • U skladu s osnovnim proporcijama predviđenim Strategijom prometnog razvitka Republike Hrvatske za modernizaciju i rekonstrukciju postojeće mreže cesta u razdoblju od 2001. do 2004. godine potrebno je izdvajati 2.985 milijuna kuna.
Propis NN 19/2001 • Jedan od osnovnih preduvjeta za ostvarenje uspješne gospodarske politike na području cestovne infrastrukture leži u ostvarenju ravnoteže između održavanja, modernizacije i rekonstrukcije postojeće mreže cesta i gradnje novih autocesta, poluautocesta i brzih cesta.
Propis NN 19/2001 • U ovom planskom razdoblju od 2001. do 2004. godine planira se uložiti u rekonstrukciju ove mreže cesta ukupno 2.985 mln kn. Od toga na program gradnje i rekonstrukcije brzih cesta 1.440 mln kn, na program poboljšanja-betterment, rekonstrukcije i prelaganja 1.285 mln kn i na razvojne pripreme 260 mln kn.
Propis NN 19/2001 • VII. PROGRAM IZGRADNJE I GOSPODARENJA ZA AUTOCESTE S NAPLATOM
Propis NN 19/2001 • Hrvatska danas raspolaže s ukupno 593 km cesta visoke razine usluga, od čega na autoceste otpada 417 km, na poluautoceste 72 km i na brze ceste 104 km. Sa izgradnjom ovih cesta se započelo 1970. godine, a prva dionica autoceste dovršena je na relaciji Zagreb-Karlovac 1972 godine. Uzmemo li u obzir da je 593 km ovih cesta Hrvatska gradila zadnjih 30 godina proizlazi da je prosječno godišnje građeno oko 15 km.
Propis NN 19/2001 • Autocesta na pravcu Rijeka-Zagreb nije građena u kontinuitetu, izgrađene su dionice autoceste od Zagreba do Karlovca i od Orehovice do Kikovice još sedamdesetih godina, da bi se nešto kasnije izgradila dionica poluautoceste od Kikovice do Oštrovice, a nastavak izgradnje poluautoceste do Kupjaka započet je i dovršen devedesetih godina. Danas imamo u izgradnji dionicu od 60 km gotovo na cijeloj trasi od Karlovca preko Vrbovskog do Kupjaka.
Propis NN 19/2001 • Autocesta Zagreb-Lipovac građena je za čitavog ovog razdoblja u kontinuitetu, a danas je u izgradnji dionica Bregana-Zagreb (Jankomir) 13,7 km i dionica Velika Kopanica-Županja 26,0 km.
Propis NN 19/2001 • Autocesta na potezu Zagreb-Varaždin-Goričan izgrađena je od 1990. godine do danas na dionicama od Zagreba do Brezničkog Huma i od Varaždina do Goričana, preostalo je za dovršiti 23 km najteže dionice od Brezničkog Huma do Varaždina.
Propis NN 19/2001 • Autocesta od Zagreba do Krapine dovršena je, a preostalo je za dovršiti drugi krak (poluautocestu) na dionici Jankomir-Zaprešić i autocestu na dionici od Krapine do Macelja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 105/01, Broj 68/07, Broj 31/99, Broj 85/07, Broj 61/04, Broj 54/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled