PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/2001 • Ulaganja u javne ceste na ukupnoj razini od dva posto BDP u 2000. godini iznosila su 3,14 milijarde kuna, što bi po naprijed utvrđenoj strukturi bilo:
NN 19/2001 • U 2000. godini nakon rebalansa državnog proračuna u održavanje državnih, županijskih, lokalnih cesta i objekte s naplatom uloženo je 900 milijuna kuna, što predstavlja 60% od predviđenih sredstava za ovu namjenu u Strategiji prometnog razvitka Republike Hrvatske. U modernizaciju i rekonstrukciju uloženo je 500 milijuna kuna, što je na nivou predviđenog, a u izgradnju objekata visoke razine usluga 1,55 milijardi kuna, što predstavlja 23% više od predviđenog.
NN 19/2001 • Predviđeni godišnji rast BDP u sljedeće četiri godine prema prijedlogu strategije »Hrvatska u 21. stoljeću« je sljedeći:
NN 19/2001 • – u 2001. godini BDP od 3,55%, 2002. godine rast BDP od 3,61%, 2003. godine rast BDP od 3,87% i 2004. godine rast BDP od 4,1%.
NN 19/2001 • Mogućnosti razvoja cesta po predviđenoj strukturi bile bi sljedeće:
NN 19/2001 • ulaganja vlastitih sredstava u javne ceste u razdoblju od 2001. do 2004. godine
NN 19/2001 • 1U ovom iznosu sadržano je 4.655 mln kn redovnog i pojačanog održavanja državnih, županijskih i lokalnih cesta i 586 mln kn održavanja autocesta.
NN 19/2001 • Ukupno predviđena ulaganja sredstava iz vlastitih sredstava u ceste u naredne četiri godine minimalno odstupa na više za 4,6% ili 630 milijuna kuna. Zbog toga se neznatno mijenja i planirana struktura ulaganja u korist gradnje, no obzirom na ukupno povećanje za održavanje i rekonstrukciju postojeće mreže cesta u apsolutnom iznosu ostvaruje se predviđanje iz Strategije prometnog razvitka Republike Hrvatske.
NN 19/2001 • V. PROGRAM ODRŽAVANJA DRŽAVNIH, ŽUPANIJSKIH I LOKALNIH CESTA
NN 19/2001 • Održavanje javnih cesta podrazumijeva poduzimanje aktivnosti kojima se kontinuirano osigurava nesmetano odvijanje prometa, ili pak osiguranje stanja cesta na nivou u kojem je cesta ili objekt bio u momentu puštanja u promet. Dijelimo ga dalje na redovno (ljetno i zimsko) i na izvanredno ili pojačano održavanje. Ovako definiran pojam održavanja cesta proizlazi iz Zakona o javnim cestama, a pobliža razrada aktivnosti održavanja regulirana je podzakonskim aktima (pravilnicima). Kvantifikacijom aktivnosti u fizičkom i financijskom izrazu dolazimo do pojma standard održavanja cesta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/2001 • Stanje postojeće cestovne mreže ocijenjeno je kao nezadovoljavajuće, a rezultat je dugogodišnjeg zapostavljanja djelatnosti održavanja. Dok imamo, s jedne strane, precizno razrađene aktivnosti u okviru Zakona o javnim cestama i podzakonskim aktima, s druge strane, u godišnjim programima ni približno se ne osiguravaju dovoljna sredstva za održavanje. Strategija prometnog razvitka Republike Hrvatske je prvi dokument, kojim su utvrđeni materijalni okviri ove djelatnosti, kao i nužnost zaokreta na ovom području. Četverogodišnji plan je dokument koji mora slijediti okvire zadane Zakonom o javnim cestama, podzakonskim aktima i precizno razraditi osnovne ciljeve iz ovog područja, koji su zacrtani u Strategiji.
NN 19/2001 • Veličina i karakter cestovnog prometa, koji se danas odvija na cestama u Hrvatskoj, postavlja sasvim druge uvjete pred održavanje cesta u odnosu na ono što smo imali u prošlosti. Da bi cesta mogla udovoljiti osnovnim zahtjevima, koje diktira suvremeni cestovni promet, a to su: sigurnost, brzina i udobnost, djelatnost održavanja mora dobiti na značenju. U tom smislu je potrebno poduzeti sljedeće:
NN 19/2001 • a) Financiranje i organizaciju održavanja, modernizacije i rekonstrukcije postojeće osnovne mreže javnih cesta strogo odvojiti od organizacije i financiranja i gradnje i upravljanja cestama najviše razine usluga (autoceste, poluautoceste i brze ceste). Na taj će se način spriječiti godinama primjenjivana praksa prelijevanja sredstava iz područja održavanja u područje izgradnje.
NN 19/2001 • b) Osigurati postupno povećanje sredstava za djelatnost održavanja.
NN 19/2001 • c) Osigurati kontinuirano poboljšanje ustroja održavanja svih subjekata koji se bave ovom djelatnošću,
NN 19/2001 • d) Djelatnost pojačanog održavanja realizirati na tržišnim principima, tj. putem javnog natječaja, dok će se djelatnost redovnog održavanja rješavati na osnovi strogo utvrđenih standarda, ugovaranjem na četiri godine, dok traje plansko razdoblje.
NN 19/2001 • e) Cjelokupni ustroj djelatnosti održavanja cesta u Hrvatskoj će u ovom planskom razdoblju biti sljedeći:
NN 19/2001 • – Hrvatska uprava za ceste odnosno nakon preoblikovanja trgovačko društvo za upravljanje državnim cestama bez naplate, upravlja i gospodari mrežom državnih cesta, s time da vrši funkciju koordinacije razvojnih i planskih aktivnosti za cjelokupnu mrežu cesta u Republici Hrvatskoj,
NN 19/2001 • – županijske uprave za ceste upravljaju i gospodare županijskim i lokalnim cestama,
NN 19/2001 • – specijalizirana društva kapitala koja operativno vrše funkciju održavanja osnovne mreže javnih cesta,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 87/05, Broj 83/09,
Broj 62/00, Broj 127/09,
Broj 142/08, Broj 112/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE