PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 19/2001 • Ocjene koje se daju kontinuirano u ovim dokumentima mogu se sažeto svesti na sljedeće ocjene:
NN 19/2001 • 1. Ukupna cestovna mreža kojom danas raspolaže Republika Hrvatska po broju kilometara – kvantiteti, zadovoljava aktualnu prometnu potražnju.
NN 19/2001 • 2. Kvaliteta, tj. tehničko stanje postojeće cestovne mreže, zbog godinama zapostavljenog održavanja, u odnosu na prometnu potražnju je nezadovoljavajuće.
NN 19/2001 • 3. Izgrađenost i kvaliteta cestovne infrastrukture u prigradskim i gradskim područjima, te u odnosu na povezanost otoka, ne zadovoljavaju.
NN 19/2001 • 4. Izgrađenost cesta visoke razine služnosti – autocesta, poluautocesta i brzih cesta – u osnovnim prometnim koridorima, koje imaju prvenstveno zadaću kvalitetno međuregionalno povezivanje unutar hrvatskog prostora, te uključivanje Hrvatske u širi europski prostor, također ne zadovoljava.
NN 19/2001 • Temeljem ovakve ocjene postojećeg stanja mreže cesta u Hrvatskoj, uzimajući u obzir veoma specifične karakteristike hrvatskog prostora (oblik, konfiguracije i dr.), komparativne prednosti kao što je tranzitni položaj, jadranska obala s otocima i osnovne odrednice ukupnog razvoja, potrebno je utvrditi osnovne prioritete i odnose između djelatnosti održavanja, modernizacije i rekonstrukcije i gradnje novih cesta.
NN 19/2001 • Strategijom prometnog razvitka Republike Hrvatske utvrđeni su sljedeći osnovni ciljevi dugoročnog razvoja cesta:
NN 19/2001 • 1. U vremenskom razdoblju od 2000. do 2007. godine osigurati postupnim godišnjim povećanjem izdvajanja sredstava, puni standard održavanja,
NN 19/2001 • 2. Posebnim programima obnove kolnika i opreme na cestama, te kroz modernizaciju i rekonstrukciju najkritičnijih dionica i objekata, u istom vremenskom razdoblju od 2000. do 2007. godine, podići ukupnu razinu kvalitete mreže cesta, na razinu koju nameću potrebe suvremenog cestovnog prometa,
NN 19/2001 • 3. Izgraditi dionice cesta i objekata, uključujući zaobilaznice, kako bi se riješio problem cestovnog prometa u gradskim i prigradskim prostorima, te kvalitetnijim povezivanjem otoka s kopnom i
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 19/2001 • 4. Postupno izgraditi ceste najviše razine služnosti-autoceste, poluautoceste i brze ceste u osnovnim magistralnim koridorima u skladu sa sadašnjom i prognoziranom prometnom potražnjom, te strateškim opredjeljenjima ukupnog razvoja Republike Hrvatske.
NN 19/2001 • Ovako definirani ciljevi i njihov redoslijed proizlazi prvenstveno iz činjenice da Republika Hrvatska danas ima gotovo 30 tisuća kilometara javnih cesta (državnih, županijskih i lokalnih), u tome 593 kilometara cesta najviše razine služnosti (autocesta, poluautocesta i brzih cesta). Dakle, do sada izgrađena mreža cesta u Republici Hrvatskoj čini veoma značajan dio nacionalnog bogatstva, koji nužno nameće odgovarajuću politiku gospodarenja (održavanje) tim bogatstvom. S druge strane, nagomilani problemi u cestovnom prometu, posebice u gradskim i prigradskim prostorima, kao i strateški razvoj, diktiraju potrebu utvrđivanja prioriteta buduće izgradnje cesta najviše razine usluga.
NN 19/2001 • Upravo je uspostavljanje balansa između gospodarenja (održavanja) postojećom mrežom cesta i budućim razvitkom (izgradnjom novih cesta) nužan uvjet za racionalnu politiku razvoja.
NN 19/2001 • Nakon izvršenih analiza i javnih rasprava, Strategijom prometnog razvitka Republike Hrvatske utvrđena je stopa godišnjeg izdvajanja od 5% BDP za razvitak svih vidova prometa, od čega na izdatke cestovne infrastrukture otpada 40% ili 2% BDP.
NN 19/2001 • Ovako dimenzionirana stopa izdvajanja za budući razvitak cesta u Republici Hrvatskoj rezultat je prvenstveno uloge cestovnog u ukupnom prijevozu, te materijalnih mogućnosti, kojima Republika Hrvatska raspolaže danas i u bliskoj budućnosti.
NN 19/2001 • Sagledavajući dalje ulogu i stanje postojeće mreže cesta, te prometne potrebe koje nameće budući razvoj, utvrđene su osnovne proporcije ulaganja za pojedine namjene:
NN 19/2001 • Strategijom prometnog razvitka Republike Hrvatske utvrđena je osnovna orijentacija i model financiranja održavanja i gradnje novih cesta i to na način da se održavanje, modernizacija i rekonstrukcija postojeće mreže cesta rješava prvenstveno iz vlastitih izvora sredstava (naknade za ceste, proračun i drugi), dok će se izgradnja novih cesta visoke razine usluga maksimalno usmjeriti na korištenje inozemnih dugoročnih kredita, tj. na komercijalnu osnovu.
NN 19/2001 • a) Relativno brzo dovođenje postojeće cestovne mreže u kvalitetno stanje i na nivo primjeren zahtjevima, koje diktira prometna potražnja i
NN 19/2001 • b) Izbalansiran tempo gradnje novih cesta visoke razine usluga (autoceste, poluautoceste i brze ceste) u odnosu na prometnu potražnju i zahtjeve koje diktira prvenstveno gospodarski i naš ukupni razvitak.
NN 19/2001 • Ostvarenja BDP Republike Hrvatske za 2000. godinu je 157,0 milijardi kuna (prethodni podaci), što će činiti osnovicu za utvrđivanje osnovnih proporcija ulaganja u ceste u naredne četiri godine.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 147/98, Broj 106/03,
Broj 113/99, Broj 63/06,
Broj 53/07, Broj 130/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE