PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 32/1994 • Trokut preglednosti je prostor ograničen crtama koje čine trokut ABC na slici 1.
NN 32/1994 • Točka B nalazi se u osi kolnika ceste od koje počinje preglednost cestovnog prijelaza, u ravnini s prometnim znakom "Andrijin križ".
NN 32/1994 • Točke A i C nalaze se u osi kolosijeka željezničke pruge na kojima se mora uočiti željezničko vozilo iz točke B na cesti. Točka S nalazi se u sjecištu osi kolnika ceste i željezničke pruge · Crta 1. je okomica na os ceste koju mora proći cestovno vozilo da bi bilo izvan slobodnog profila pruge.
NN 32/1994 • Najmanja udaljenost crte 1. od točke S ovisi od kuta križanja pruge i ceste i iznosi:
NN 32/1994 • t - ukupno potrebno vrijeme da cestovno vozilo najveće dopuštene duljine krene iz točke B i zadnjim svojim dijelom prijeđe crtu 1 na suprotnoj strani pruge
NN 32/1994 • a - konstantno ubrzanje cestovnog vozila (od trenutka pokretanja iz točke B do trenutka postizanja brzine od 5 km/sat) koje iznosi 1 m/s.
NN 32/1994 • m - udaljenost prometnog znaka "Andrijin križ" od osi kolosijeka mjerena po osi ceste.
NN 32/1994 • Propisana preglednost na željezničku prugu odnosno na industrijski kolosijek na pješačkom prijelazu postoji ako pješak tri metra ispred najbliže tračnice željezničkog kolosijeka vidi prugu najmanje u duljini koja se dobije množenjem najveće dopuštene brzine na željezničkoj pruzi sa dva (Vv x 2) izražene u metrima računajući od sjecišta osi žeIjezničke pruge i osi pješačke staze (Slika 2).
NN 32/1994 • VI. UVJETI KOJIMA MORAJU UDOVOLJAVATI MIMOILAZNE ZAŠTITNE OGRADE
NN 32/1994 • Mimoilazne zaštitne ograde na pješačkom prijelazu moraju biti izvedene kako je prikazano na slici 2.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 32/1994 • Usklađivanje postojećeg stanja cestovnih i pješačkih prijelaza s odredbama članka 3., 5., 6., 7., 9. alineja prva i druga, članak 10. stavak 1. alineja prva, članak 11. stavak 1 alineja prva i članka 14 ovog Pravilnika obavit će se sukladno planovima razvoja i održavanja željezničke infrastrukture odnosno planovima razvoja i održavanja cesta.
NN 32/1994 • Do rješenja cestovnih i pješačkih prijelaza prema odredbama ovog Pravilnika, na cestovom i pješačkom prijelazu na kojem je predviđena izgradnja objekta u dvije razine ( denivelacija) ili osiguranje ugradnjom uređaja biti osigurana preglednost s ceste na željezničku prugu (trokut preglednosti).
NN 32/1994 • Ako se trokut preglednosti ne može osigurati za dopuštene brzine na pruzi, brzine treba smanjiti, ali najviše do:
NN 32/1994 • Trokut preglednosti na cestovnom i pješačkom prijelazu mora se osigurati u roku šest mjeseci, od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
NN 32/1994 • Odredba članka 23. ovog Pravilnika počet će se primjenjivati danom početka primjene voznog reda HŽ-Hrvatskih željeznica za razdoblje 1995/96 godina.
NN 32/1994 • Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o kriterijima za utvrđivanje zajedničkog mjesta križanja željezničke pruge s cestama ("Narodne novine" 16/81.) i Pravilnik o preglednosti na željezničku prugu s obje strane ceste i načinu osiguranja cestovnih prijelaza i križanja gradskih željeznica s prigradskim i industrijskim željeznicama ("Narodne novine" br.16/81. i 34/90).
NN 32/1994 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u "Narodnim novinama".
NN 32/1994 • Na temelju članka 42. stavka 2. Zakona o sigurnosti u željezničkom prometu ("Narodne novine", br. 77/92), ministar za pomorstvo, promet i veze donio je
NN 32/1994 • O POSLOVIMA NA KOJIMA DJELATNICI NEPOSREDNO SUDJELUJU U OBAVLJANJU ŽELJEZNIČKOG PROMETA
NN 32/1994 • Ovim se Pravilnikom određuju poslovi na kojima djelatnici neposredno sudjeluju u obavljanju željezničkog prometa.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 59/96, Broj 63/02,
Broj 29/00, Broj 94/96,
Broj 88/05, Broj 92/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE