PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 89/1995 • U članku 8. točki a. alineja 4. mijenja se i glasi: "vođenje učeničkih klubova i udruga", a alineja 5. briše se.
NN 89/1995 • Škola koja praktičnu nastavu izvodi u drugim tvrtkama i kod obrtnika, utvrđuje poslove, radne zadaće i normu rada za nastavnika praktične nastave koji organizira, nadzire izvedbu i izvodi dio praktične nastave izvan škole i to 7 sati tjedno po jednom razrednom odjelu za koji se organizira i izvodi praktična nastava od čega je 2 nastavna sata izvedba nastave u skladu s člankom 4. i 5. ovog pravilnika i 5 sati organizacije, stručnog nadzora i evidencije praktične nastave u okviru 42-satnog radnog tjedna.
NN 89/1995 • Škola iz stavka 2. ovog članka utvrđuje poslove, radne zadaće i normu nastavnika uz prethodno pribavljenu suglasnost Ministarstva prosvjete i športa.
NN 89/1995 • U članku 19. stavku 1. u točki 3. crtica iza riječi "odjela" i preostali dio teksta brišu se.
NN 89/1995 • Na temelju članka 76. Zakona o osnovnom školstvu ("Narodne novine" broj 59/90. i 27/93.) te članka 83. stavka 3 Zakona o srednjem školstvu ("Narodne novine" br. 19/92., 26/93., 27/93. i 50/95.) ministar prosvjete i športa donosi
NN 89/1995 • O NAPREDOVANJU UČITELJA I NASTAVNIKA U OSNOVNOM I SREDNJEM ŠKOLSTVU
NN 89/1995 • Ovim se pravilnikom utvrđuju postupak i uvjeti ocjenjivanja i napredovanja učitelja, profesora, odgojitelja; stručnih suradnika i stručnih učitelja (u daljem tekstu učitelja i nastavnika) u osnovnim i srednjim školama i učeničkim domovima (u daIjem tekstu školama) u zvanje mentora i zvanje savjetnika.
NN 89/1995 • Svrha je ovoga pravilnika utvrditi kriterije vrednovanja rada učitelja i nastavnika koji svojom stručnošeu; odnosno Ijudskim, pedagoškim i metodičkim odlikama, postižu uzorne rezultate u nastavnom radu, izvannastavnim aktivnostima i izvannastavnom stručnom radu te pridonose unapređivanju procesa poučavanja, razvoju cjelokupne odgojno-obrazovne djelatnosti škole i hrvatskoga školstva.
NN 89/1995 • Učitelji i nastavnici koji imaju odgovarajuću stručnu spremu propisanu zakonom, potrebnu pedagošku-psihološku naobrazbu te udovolje kriterijima ocjenjivanja utvrđenim ovim pravilnikom, mogu napredovati u zvanja:
NN 89/1995 • - stručnog suradnika mentora i stručnog suradnika savjetnika,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 89/1995 • II. UVJETI I POSTUPAK ZA STJECANJE ZVANJA MENTORA I ZVANJA SAVJETNIKA
NN 89/1995 • Elementi za vrednovanje stručnosti i kvalitete rada učitelja odnosno nastavnika su:
NN 89/1995 • 1. Metodička kreativnost u poučavanju, odnosno pronalaženje postupaka za optimalno postizanje odgojno-obrazovnih ciljeva.
NN 89/1995 • 2. Primjenjivanje suvremenih oblika i metoda rada u poučavanju i korištenje suvremenih izvora znanja.
NN 89/1995 • 4. Postignuti obrazovni rezultati učenika i njihova osposbljenost za samostalno učenje i trajno obrazovanje.
NN 89/1995 • 6. Suradnja s učiteljima odnosno nastavnicima, roditeljima te predstavnieima društvenog okružja škole, koji sudjeluju u poboljšanju kvalitete života mladeži.
NN 89/1995 • Elementi vrednovanja prema članku 5. ocjenjuju se ocjenom :
NN 89/1995 • Ocjenu rada učitelja odnosno nastavnika, prema elementima iz članka 5. i članka 6., daju:
NN 89/1995 • - ravnatelj škole na osnovi praćenja rada učitelja odnosno nastavnika uz suglasnost učiteljskog vijeća odnosno vijeća nastavnika,
NN 89/1995 • Izvannastavni stručni rad učitelja odnosno nastavnika vrednujo se:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 88/05, Broj 109/96,
Broj 75/09, Broj 134/09,
Broj 94/05, Broj 58/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE