PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2004-02-22-659 NN 22/2004

• U ispitnom postupku ocjene Sporazuma izvršen je uvid u Sporazum i njegove dodatke: Dodatak I Sporazumu sklopljen 22. veljače 2001., Dodatak II Sporazumu sklopljen 10. prosinca 2001. i Dodatak III Sporazumu sklopljen 24. prosinca 2002., te u Sporazum o namjenski oročenom depozitu sklopljen 22. prosinca 2000. između SB i Županije.


Stranica NN 22/2004

• Uvidom u odredbe dostavljenog Sporazuma i njegovih dodataka te drugih priloga utvrđeno je da se Sporazumom regulira poslovna suradnja između Županije i SB u realizaciji programa poticanja malog i srednjeg poduzetništva u turizmu u Splitsko-


Stranica NN 22/2004

• Sporazumom je utvrđeno da će SB poduzetnicima s područja Županije odobravati dugoročne kredite uz valutnu klauzulu za sljedeće namjene: osnivanje i razvitak turističkih seljačkih gospodarstava, izgradnju i uređenje apartmana, kampova, obiteljskih hotela, restorana i drugih vrsta ugostiteljskih objekata, posebno u ruralnim prostorima, različite druge turističke djelatnosti, pružanje usluga turističkih agencija i za ostale turističke poduzetničke djelatnosti.


Stranica NN 22/2004

• Sporazumom je utvrđeno da će SB u ime i za račun Županije odobravati krajnjim korisnicima namjenske kredite iz novčanih sredstava koja će Županija deponirati u Banci u ukupnom iznosu od 4,020.000,00 kn. Banka će odobravati kredite poduzetnicima na temelju prijedloga i isključivo u okviru mišljenja Povjerenstva za obradu i izbor poduzetničkih projekata kandidiranih za kredite. SB obavlja konačni odabir poduzetnika koji udovoljavaju uvjetima SB za odobravanje kredita, te nakon što se provede kompletna procedura odobravanja, s njima sklapa ugovor o kreditu.


Internet NN 22/2004
• Sporazum kao korisnike kredita određuje fizičke osobe, obrtnike i mala i srednja trgovačka društva koji se bave ili će se baviti turizmom. Visina kredita određena je jednako za fizičke osobe i obrtnike, pa će početnici moći dići kredit do 150.000,00 kn, a fizičke osobe, tj. obrtnici u razvitku 360.000,00 kn. Mala i srednja trgovačka društva, početnici mogu dići kredit do 360.000,00 kn, dok društva u razvitku mogu dići kredit do 720.000,00 kn. Sporazum određuje kamatnu stopu od 8% godišnje, koja je promjenljiva u skladu s Odlukom o kamatnim stopama SB. Ako korisnik kredita za vrijeme korištenja ili otplate kredita stekne status neurednog dužnika, stopa redovne kamate za korisnika kredita uvećat će se u skladu s Odlukom o kamatnim stopama Banke. Županija će korisnicima kredita subvencionirati razliku između kamate u skladu s Odlukom o kamatnim stopama SB i kamatne stope za korisnika kredita koju odredi Županija prema Programu poticanja malog i srednjeg poduzetništva u turizmu. Rok je otplate kredita do sedam godina u što nije uračunato razdoblje počeka koje može trajati do 24 mjeseca. Sporazum također određuje instrumente osiguranja povrata kredita.

Internet stranice NN 22/2004
• 1. SB nema vladajući položaj na tržištu univerzalnog bankarstva Republike Hrvatske, ali svojom poslovnom mrežom dominira na području Splitsko-dalmatinske županije.

Internet stranice NN 22/2004 • 2. Na području Splitsko-dalmatinske županije prisutne su i druge banke koje se mogu smatrati »direktnim« konkurentima SB (Zagrebačka banka d.d., Privredna banka d.d., Raiffeisenbank Austria d.d., Dubrovačka banka d.d.).
Internet stranice NN 22/2004 • 3. Za kredite koji se nude građanima, obrtnicima te malim i srednjim poduzetnicima na temelju predmetnog Sporazuma postoji dovoljan broj odgovarajućih supstituta (kreditni projekti Hrvatske banke za obnovu i razvitak, kreditni projekti nekadašnjeg Ministarstva turizma, odnosno sadašnjeg Ministarstva mora, turizma, prometa i razvitka, nekadašnjeg Ministarstva za obrt, malo i srednje poduzetništvo, odnosno sadašnjeg Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva, razni krediti poslovnih banaka itd.).
Internet stranice NN 22/2004 • Na temelju iznesenog ocijenjeno je da Sporazum ne sadrži ograničavajuće odredbe u smislu odredaba točke 2.1. i 2.2. Odluke, niti odredbe koje bi bile u suprotnosti s drugim propisima koji reguliraju zaštitu tržišnog natjecanja, a koji se u skladu s točkom 3. Odluke na odgovarajući način primjenjuju i na ocjenu sporazuma unutar bankarskog sektora.
Internet stranice NN 22/2004 • Budući da u Republici Hrvatskoj nema propisa koji bi podrobnije uređivali način ocjene sporazuma, u skladu s odredbom točke 3. Odluke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora, prilikom ocjene Sporazuma primijenjeni su načini, kriteriji i standardi komparativnog prava Europske unije koji su bili na snazi u vrijeme sklapanja Sporazuma. Primjena propisa Europske unije proizlazi i iz članka 70. stavka 2. Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju između Europskih zajednica i njihovih država članica i Republike Hrvatske sklopljenog 29. listopada 2001. (»Narodne novine« – Međunarodni ugovori, br. 14/2001.).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 22/2004 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
Informacije NN 22/2004 • Upravni sud Republike Hrvatske u vijeću sastavljenom od sutkinja Marine Kosović-Marković kao predsjednice vijeća, Ljubice Kemfelja Zentner i Alemke Brkljačić Radančević kao članica vijeća, te sudske savjetnice Ivane Horvat kao zapisničarke, u upravnom sporu tužitelja SUTIVAN INVESTMENTS ANSTALT, Heiligekreuz 6, Vaduz, Liechtenstein, koje zastupa odvjetničko društvo Žurić i partneri iz Zagreba, te Tus Tomislav, odvjetnik u Zagrebu, protiv rješenja tužene Republike Hrvatske, Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, klasa: UP/I-030-02/99-01/113, urbroj: 580-02-00-36, od 15. svibnja 2000., radi ocjene dopuštenosti koncentracije poduzetnika, u nejavnoj sjednici vijeća održanoj 11. prosinca 2003.
Poslovne stranice NN 22/2004 • Poništava se rješenje Republike Hrvatske, Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja, klasa: UP/I-030-02/99-01/113, urbroj: 580-02-00-36, od 15. svibnja 2000.
Pregledi NN 22/2004 • 1. Ocjenjuje se kao dopuštena koncentracija poduzetnika nastala stjecanjem većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u poduzetniku ATLAS turistička agencija d.d. sa sjedištem u Dubrovniku, Brsalje 17, od strane poduzetnika SUTIVAN INVESTMENTS ANSTALT, Vaduz, Liechtenstein, Heiligekreuz 6.
Besplatno NN 22/2004 • 2. Koncentracija poduzetnika iz točke 1. izreke ovog rješenja upisuje se u Upisnik o koncentracijama.
Glasnik NN 22/2004 • 3. Obvezuju se sudionici koncentracije iz točke 1. izreke rješenja, kao i s njima povezana društva, te društva sadašnji i budući članovi koncerna HOLDING QUINENCO S. A. (GRUPA LUKŠIĆ), sa sjedištem u Čileu, da u cilju trajnog praćenja poslovanja istih, Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja dostavljaju obavijesti o namjeri svakog stjecanja udjela u drugim poduzetnicima na području Republike Hrvatske. Rok izvršenja: najkasnije 30 dana prije namjeravanog stjecanja, trajno.
Propis NN 22/2004 • U tužbi tužitelj pobija osporeni akt tuženog tijela zbog nepravilne primjene Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu ZZTN) jer je tuženik iz pravilno utvrđenih činjenica izveo nepravilan zaključak i na to stanje pogrešno primijenio materijalno pravo.
Propis NN 22/2004 • Tužitelj u bitnom navodi, da stjecanje većinskog udjela i većinskog prava odlučivanja u poduzetniku ATLAS d.d. od strane tužitelja nije koncentracija poduzetnika sukladno članku 21. Zakona o tržišnom natjecanju. Smatra da je tuženik pravilno utvrdio odlučne činjenice za zakonito rješavanje toga spora, a to su:
Propis NN 22/2004 • – da tužitelj ne ostvaruje promet niti prihod u obračunskom razdoblju koje je prethodilo predmetnom stjecanju većinskog paketa dionica društva ATLAS d.d.,
Propis NN 22/2004 • – da tužitelj nije sudjelovao u prometu roba i usluga u RH i stoga nije proizveo učinak na mjerodavnom tržištu, i
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 189/04, Broj 46/92, Broj 79/07, Broj 22/03, Broj 1/05, Broj 96/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled