PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica 2003-01-9-113 NN 9/2003

• U Pravilniku o radnom vremenu u zdravstvenim ustanovama koje imaju sklopljeni ugovor o provođenju zdravstvene zaštite s Hrvatskim zavodom za zdravstveno osiguranje ( »Narodne novine« br. 87/02) u članku 6. stavku 2. riječ: »pravilnom« zamjenjuje se riječima: »u pravilu«.


Stranica NN 9/2003

• U članku 7. stavku 2. riječ: »pravilnom« zamjenjuje se riječima: »u pravilu«.


Stranica NN 9/2003

• U članku 9. stavku 1. riječi: »ljekarničkim jedinicama« brišu se.


Stranica NN 9/2003

• U članku 10. stavku 1. riječi: »Pravilnika o uvjetima za davanje u zakup zdravstvenih ustanova primarne zdravstvene zaštite i lječilišta (»Narodne novine« br. 6/96, 29/97, 1/98, 45/99, 121/99 i 112/00)« zamjenjuju se riječima: » Pravilnika o uvjetima za davanje u zakup zdravstvenih ustanova primarne zdravstvene zaštite i lječilišta (»Narodne novine« br. 6/96, 29/97, 1/98, 45/99, 121/99, 112/00, 87/02 i 150/02), osim ordinacija medicine rada«.


Internet NN 9/2003
• Rad u ljekarnama organizira se od ponedjeljka do petka s početkom u 7.00 sati i završetkom u 20.00 sati, a subotom od 7.30 sati i završetkom u 15.00 sati.«

Propis NN 9/2003
• U članku 11. stavku 2. riječi: »počinje u 7.00 sati i završava u 15.00 sati za jutarnju smjenu.« zamjenjuju se riječima: »može se organizirati tako da počinje u 7.00 sati i završava u 15.00 sati za jutarnju smjenu.«

Propis NN 9/2003 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
Propis NN 9/2003 • Na temelju članka 23., članka 24., članka 27. stavka 1. i članka 29. stavka 1. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 48/95, 52/97 i 89/98), u upravnoj stvari ocjene koncentracije poduzetnika, po prijavi Luke Rajića iz Zagreba, Bakačeva ulica 3, zastupanog po punomoćniku Raiffeisen vrijednosnice d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu, Petrinjska ulica 59, koja se odnosi na poduzetnika LURA d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 271, ravnatelj Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja donosi sljedeće
Propis NN 9/2003 • I. Odbija se zahtjev za ocjenu dopuštenosti koncentracije poduzetnika LURA d.d., sa sjedištem u Zagrebu, kao na zakonu neosnovan.
Propis NN 9/2003 • II. Podnositelj prijave, poduzetnik LURA d.d., obveznik je uplate upravne pristojbe u iznosu od 5.000,00 kuna.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Propis NN 9/2003 • 1. Luka Rajić iz Zagreba, Bakačeva ulica 3, kojeg zastupa Raiffeisen vrijednosnice d.o.o., sa sjedištem u Zagrebu (dalje: punomoćnik), dostavio je, 6. prosinca 2002., Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) podnesak kojim prijavljuje namjeru daljnjeg stjecanja udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika LURA d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 271.
Propis NN 9/2003 • U podnesku, od 6. prosinca 2002., punomoćnik navodi da prijavu namjere koncentracije poduzetnika podnosi radi ispunjavanja obveze iz članka 12. stavak 2. točka 8. Zakona o preuzimanju dioničkih društava (»Narodne novine«, broj 84/2002; dalje ZPDD).
Propis NN 9/2003 • Pritom punomoćnik, pozivajući se na odredbe članka 21. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (dalje: ZZTN), u svom podnesku navodi da (citat): »... ovime prijavljuje namjeru povećanja već postojećeg prava odlučivanja u dioničkom društvu LURA d.d.« (citat završen). Ta bi koncentracija trebala nastati na temelju javnih ponuda Luke Rajića za otkup svih dionica poduzetnika LURA d.d.
Propis NN 9/2003 • 2. Agencija je, uzimajući u obzir sve konkretne okolnosti, u ovom slučaju provela skraćeni postupak, sukladno članku 141. stavak 1. Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91 i 103/96; dalje: ZUP).
Propis NN 9/2003 • Agencija je u provedenom postupku utvrdila da se podnesak punomoćnika, od 6. prosinca 2002. (dalje: Podnesak), ne može smatrati prijavom namjere provedbe koncentracije poduzetnika u smislu odredaba članka 7. Pravilnika o načinu vođenja upisnika o koncentracijama (»Narodne novine«, broj 30/97; dalje: Pravilnik). Ovo iz razloga što punomoćnik Agenciji nije dostavio većinu Pravilnikom propisanih podataka.
Propis NN 9/2003 • Međutim, Agencija nije od punomoćnika tražila da dopuni Podnesak, odnosno da podnese prijavu namjere provedbe koncentracije u smislu propisa o tržišnom natjecanju. Ovo iz razloga što je Agencija utvrdila da u konkretnom slučaju uopće nije riječ o koncentraciji poduzetnika u smislu članka 21. stavak 1. ZZTN, već je riječ o ponudi Luke Rajića za otkup svih dionica poduzetnika LURA d.d., sukladno odredbama ZPDD.
Propis NN 9/2003 • Naime, prema članku 21. stavak 1. ZZTN koncentracija poduzetnika nastaje priključivanjem, povezivanjem, pripajanjem ili spajanjem poduzetnika te stjecanjem većinskog udjela ili većinskog prava odlučivanja, sukladno odredbama Zakona o trgovačkim društvima i drugim propisima.
Propis NN 9/2003 • U konkretnom je slučaju, međutim, Agencija već donijela rješenje o ocjeni dopuštenosti koncentracije poduzetnika kojom je Luka Rajić stekao većinski udjel i većinsko pravo odlučivanja u poduzetniku LURA d.d. Riječ je o rješenju Agencije, klasa UP/I-030-02/98-01/187, od 27. ožujka 2000. (»Narodne novine«, broj, 2/2001.).
Propis NN 9/2003 • Provedbom te koncentracije poduzetnika Luka Rajić je stekao većinski udjel u temeljnom kapitalu i većinsko pravo odlučivanja u poduzetniku LURA d.d. Taj je udjel, u trenutku podnošenja prijave namjere provedbe te koncentracije, iznosio 83,28 posto.
Propis NN 9/2003 • Dakle, koncentracija poduzetnika stjecanjem većinskog udjela u temeljnom kapitalu i većinskog prava odlučivanja u poduzetniku LURA d.d. od strane Luke Rajića već je provedena i ocijenjena od strane Agencije. Riječ je, dakle, o riješenoj upravnoj stvari.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 52/99, Broj 134/03, Broj 74/03, Broj 40/07, Broj 40/07, Broj 53/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled