PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 96/1996 • U prijedlogu za privremenu obustavu izvršenja predlagateljica navodi da je sporni stan s pravom na otkup tog stana dobila od strane bivše JNA - Komande Garnizona Zagreb rješenjem broj: 6-392 od 1. listopada 1991. kao djelatnik bivše Vojne bolnice, a sada Nove bolnice, gdje i danas radi kao medicinska sestra. Kako se iseljenje vodi po članku 94. ZOS-a, gdje žalba protiv rješenja ne odlaže izvršenje rješenja predložila je privremenu obustavu izvršenja - postupka iseljenja, navodeći da bi iseljenjem iz stana za nju nastupile teško otklonjive posljedice, jer da nema drugog smještaja, a da osim toga je i invalid treće kategorije.
NN 96/1996 • Također predlaže privremenu obustavu izvršenja koje je određeno citiranim zaključkom o dozvoli izvršenja, a koje je rješenje doneseno u skladu s člankom 9. stavak 2. i 3. Zakona o privremenom korištenju stanova ("Narodne novine", broj 66/91, 26/93 i 76/93). Navodi da je točno da je u postupku iseljenja koji se vodio prema članku 94. Zakona o stambenim odnosima prihvatila rješenje o privremenom korištenju stana kako bi spriječila iseljenje, vjerujući da će to biti osnov za otkup stana, pa da je radi toga i podnijela zahtjev za otkup stana, ali je nakon toga uslijedio zahtjev za njezino iseljenje.
NN 96/1996 • Uvidom u priloženu dokumentaciju utvrđeno je da je predlagateljica u sporni stan uselila na temelju rješenja bivše JNA broj: 6-392 od 1. listopada 1991, kao djelatnik bivše Vojne bolnice (sada Nove bolnice), gdje i dalje radi.
NN 96/1996 • Prijedlog Jasenke Odorijan za obustavu izvršenja, koje je određeno aktima citiranim u točki III. ovog rješenja nije dopušten.
NN 96/1996 • Naime to izvršenje temelji se na odredbi članka 9. stavak 2. i 3. Zakona o privremenom korištenju stanova, koja zakonska odredba nije predmetom ocjene ustavnosti kod ovog Suda.
NN 96/1996 • Kako članak 18. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske predviđa mogućnost privremene obustave izvršenja samo u slučaju, ako se izvršenje provodi na temelju propisa čija se ustavnost ocjenjuje, Sud je temeljem članka 26. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske prijedlog odbacio jer ne postoje zakonske pretpostavke za odlučivanje o biti stvari.
NN 96/1996 • Osim toga valja istaći da privremena obustava izvršenja, koja je određena točkom I. i II. u izreci ovog rješenja ostaje na snazi do donošenja odluke u postupku ocjene ustavnosti članka 94. Zakona o stambenim odnosima ("Narodne novine", broj 51/85 i 70/93), te se u konkretnom slučaju ne može provesti izvršenje niti aktima citiranim u točki III, ovog rješenja, a koja se temelje na članku 9. stavak 2. i 3. Zakona o privremenom korištenju stanova.
NN 96/1996 • Objava rješenja temelji se na članku 20. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske.
NN 96/1996 • Ustavni sud Republike Hrvatske u sastavu Jadranko Crnić, predsjednik Suda te suci dr. Velimir Belajec, Zdravko Bartovčak, dr. Nikola Filipović, Ante Jelavić Mitrović, mr. Vojislav Kučeković, Jurica Malčić, mr. Hrvoje Momčinović, Ivan Marijan Severinac, Milan Vuković i Mladen Žuvela, odlučujući o ustavnoj tužbi V. G. iz B., na sjednici Suda održanoj dana 14. studenoga 1996. godine, donio je slijedeće
NN 96/1996 • V. G. iz B., pozivajući se na ovlaštenje iz odredbe članka 81. stavka 2. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi ("Narodne novine", br. 90/92, 94/93 i 117/93) podnio je Ustavnom sudu Republike Hrvatske ustavnu tužbu u svojstvu predsjednika raspuštenog predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 96/1996 • Ustavnom tužbom osporava se Odluka Vlade Republike Hrvatske o raspuštanju Općinskog vijeća općine B. od 31. listopada 1996. godine ("Narodne novine", br. 93/96), nastavno: Odluka Vlade o raspuštanju.
NN 96/1996 • U ustavnoj tužbi se navodi da su Odlukom Vlade o raspuštanju povrijeđene temeljne odredbe Ustava iz članka 1. stavka 3., 3., 5. stavka 2., odredbe Ustava iz članka 107. te ustavna prava građana na lokalnu samoupravu iz članka 128. Ustava i ustavna prava jedinica lokalne samouprave iz članaka 129. i 130. Ustava, a da je osporena Odluka o raspuštanju donijeta suprotno odredbi članka 81. stavka 1. t. 4. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi.
NN 96/1996 • Razlozi ustavne tužbe sadržani su u tvrdnji da ostavka 3 vijećnika nije ostavka najmanje polovine vijećnika Općinskog vijeća općine B. te je Odluka Vlade o raspuštanju istog protivna navedenim ustavnim odredbama i jamstvima, kao i navedenoj zakonskoj odredbi.
NN 96/1996 • U ustavnoj je tužbi stavljen prijedlog Sudu za usvajanje ustavne tužbe te ukidanje Odluke Vlade o raspuštanju.
NN 96/1996 • Prema odredbi članka 81. stavka 2. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi, u slučaju raspuštanja predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave, predsjednik raspuštenog predstavničkog tijela može, u roku od 48 sati, Ustavnom sudu Republike Hrvatske podnijeti ustavnu tužbu.
NN 96/1996 • Radi se, dakle, o posebnom zakonskom ovlaštenju na korištenje pravnog sredstva točno određenoj osobi - predsjedniku raspuštenog predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave.
NN 96/1996 • Zakon o izborima članova predstavničkih tijela jedinica lokalne samouprave i uprave ("Narodne novine", br. 90/92, 69/95 i 59/96) je u članku 64. stavku 1. propisao da se na prvim izborima u općinska vijeća bira 16 vijećnika.
NN 96/1996 • Na prvim izborima za Općinsko vijeće općine B. isti nisu provedeni u četiri izborne jedinice te četiri vijećnika nisu izabrana pa je Općinsko vijeće od 1993. godine djelovalo, a nakon smrti jednog vijećnika, u sastavu od 11 vijećnika.
NN 96/1996 • Odredba članka 24. stavka 1. Zakona o lokalnoj samoupravi i upravi propisuje da je za rad i valjano odlučivanje općinskih vijeća potrebna prisutnost natpolovične većine vijećnika.
NN 96/1996 • Poslovnik Općinskog vijeća općine B. je u odredbi članka 117. stavka 2. propisao da je za donošenje odluke o izboru predsjednika Općinskog vijeća potrebna većina svih vijećnika Općinskog vijeća.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 34/02, Broj 116/93,
Broj 130/05, Broj 104/95,
Broj 12/95, Broj 111/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE