PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2004-08-112-2166 NN 112/2004

• Upoznati učenike s poželjnim oblicima ponašanja osobe koja pruža uslugu gostima


Stranica 2004-08-112-2166 NN 112/2004

• Upoznati s neophodnošću stvaranja socijalnih odnosa, kao što su: ljubaznost, gostoljubivost, obzirnost, poštovanje, tolerancija i dr.


Stranica 2004-08-112-2166 NN 112/2004

• Prilagodba običaja s kojima smo intimno srasli i koji su dio naše osobnosti u nova životna okruženja konkretno vezana uz ugostiteljstvo i općenito međuljudski odnosi. Objašnjenje riječi bonton, porijeklo riječi i kada se pojavljuje


Stranica 2004-08-112-2166 NN 112/2004

• Oblici pripreme za posao, značaj psihičke, fizičke i profesionalne pripreme


Internet NN 112/2004
• Poželjni oblici ponašanja kuhara, kuhara i slastičara s gostom, ali i u međusobnim odnosima

Internet stranice NN 112/2004
• Zakonitosti primjene bontona u ugostiteljskim objektima komparacija s drugim zemljama

Internet stranice NN 112/2004 • Upoznavanje s dvojakošću njegove životne uloge: profesionalno ugostitelja, u slobodno vrijeme gost
Internet stranice NN 112/2004 • Stvoriti kod učenika spoznaje neophodne za savladavanje stručnih sadržaja tijekom obrazovanja, u zanimanju slastičar, te primjena ovih znanja u različitim situacijama.
Internet stranice NN 112/2004 • Nastavna cjelina - Očekivani rezultat (znanja, vještine i umijeća)Nastavni sadržaji
Internet stranice NN 112/2004 • Naučiti osnovna znanja i primijeniti bitne karakteristike posluživanja
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 112/2004 • Pravovremeno i adekvatno koristiti pomoćne ugostiteljske prostorije.
Informacije NN 112/2004 • Znati odrediti, urediti i održavati namještaj u ugostiteljskom objektu.
Poslovne stranice NN 112/2004 • Obrazložiti vrstu i količinu posuđa u ugostiteljskim objektima i poslovnim jedinicama.
Pregledi NN 112/2004 • Pravilno upotrijebiti, održavati i skladištiti pribor za slastice.
Besplatno NN 112/2004 • Ispravno rukovati i adekvatno održavati uređaje i aparate u ugostiteljstvu.
Glasnik NN 112/2004 • Nabrojati i navesti namjenu pojedinog sitnog stolnog inventara, te isti pravilno upotrebljavati u funkciji rada.
Propis NN 112/2004 • Namještaj u različitim ugostiteljskim objektima i njihovim dijelovima.
Propis NN 112/2004 • Odrediti kvalitetu i kvantitetu ugostiteljskog osoblja u pojedinom ugostiteljskom objektu.
Propis NN 112/2004 • Obaviti pripremne radove u različitim ugostiteljskim objektima i poslovnim jedinicama.
Propis NN 112/2004 • Naučiti karakteristike a la carte sustava poslovanja i rada u njemu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 152/09, Broj 53/02, Broj 2/09, Broj 9/07, Broj 16/02, Broj 116/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled