PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 9/1995 • Upravni sud Republike Hrvatske, svojom odlukom od 21. srpnja 1994. godine broj: Us-4014/94 odbio je tužbu Dobroslava Parage podnesenu protiv Rješenja Ministara uprave Republike Hrvatske Klasa: UP/I-006-01/93-01/B.
NN 9/1995 • U obrazloženju odluke Upravni sud je ocijenio da je tuženo tijelo (Ministarstvo uprave) postupilo u skladu s člankom 16. stavak 1. Zakona o političkim strankama ("Narodne novine", 76/93). Po tom propisu političke su stranke dužne Ministarstvu uprave podnijeti prijavu promjene imena osobe ovlaštene za predstavljanje i zastupanje u roku od petnaest dana od dana izvršene promjene. Toj prijavi dužne su stranke - što je Hrvatska stranka prava i učinila priložiti u smislu istog propisa odluku o prihvaćenim promjenama. To je odluka izvanrednog Sabora Hrvatske stranke prava održanog 11. i 12. rujna 1993. u Kutini i odluka Glavnog stana Hrvatske stranke prava donesena na konstituirajućoj sjednici 12. rujna 1993. godine.
NN 9/1995 • Upravni sud je donošenjem odluke o biti stvari omogućio podnositelju tužbe da ostvari pravo iz članka 18. Ustava Republike Hrvatske kojim se jamči pravo na žalbu protiv pojedinačnih pravnih akata donesenih u postupku prvog stupnja pred sudom ili drugim ovlaštenim tijelima. Pod tim jamstvom podrazumijeva se i jamstvo na podnošenje tužbe Upravnom sudu Republike Hrvatske, kada žalba nije dopuštena, a rješenje je doneseno u prvom stupnju. Podnositelj tužbe ostvario je i jamstvo na ustavno pravo iz članka 19. Ustava, prema kome pojedinačni akti državne uprave i tijela koja imaju javne ovlasti moraju biti utemeljeni na zakonu i jamstvo sudske kontrole zakonitosti pojedinačnih akata upravnih vlasti i tijela koja imaju javne ovlasti. Upravni sud utemeljio je svoju odluku na Zakonu o političkim strankama, dakle na zakonu koji je temelj odlučivanja o upisu u registar stranaka i time i sudski kontrolirao zakonitost odluka upravne vlasti, pa stoga nema ni povrede iz članka 19. Ustava.
NN 9/1995 • Podnositelj ustavne tužbe tvrdi da mu je citiranim presudama povrijeđeno i ustavno pravo iz članka 26. i 115. stavak 3. Ustava. Te tvrdnje podnositelj ustavne tužbe nije obrazložio.
NN 9/1995 • Iz svih tih razloga ustavna tužba Dobroslava Parage nije osnovana.
NN 9/1995 • Ustavna tužba koju je u ime Hrvatske stranke prava podnio Dobroslav Paraga nije dopuštena.
NN 9/1995 • Rješenjem Us-4013/94 i Us-4014/94 Upravni sud odbacio je tužbu Hrvatske stranke prava.
NN 9/1995 • Ove odluke nisu donijete suprotno odredbama Ustava naznačenim u ustavnoj tužbi, jer je nesporno da nakon promjene osobe ovlaštene za predstavljanje i zastupanje Hrvatske stranke prava, Dobroslav Paraga nema ovlasti u ime Hrvatske stranke prava podnositi tužbu Upravnom sudu. Naime, prema članku 9. Zakona o političkim strankama u registar političkih stranaka upisuje se ime osobe ovlaštene za predstavljanje i zastupanje stranke. Prema članku 16. istog zakona stranke su dužne, između ostalog, prijaviti prmjenu imena osobe, ili osoba ovlaštenih za predstavljanje i zastupanje.
NN 9/1995 • Rješenjem ministarstva uprave od 28. rujna 1993. godine, Klasa: UP/I-006-01/93-01/6 odobren je Hrvatskoj stranci prava upis promjene robe ovlaštene za predstavljanje i zastupanje u Registar političkih stranaka Republike Hrvatske, tako da umjesto Dobroslava Parage upisuje nova osoba ovlaštena za predstavljanje i zastupanje.. S obzirom da protiv tog rješenja nije dopuštena žalba, ono je danom donošenja postalo konačno. Od tada Dobroslav Paraga više nema ovlaštenja zastupati Hrvatsku stranku prava, pa niti podnositi tužbu Upravnom sudu. Takovo stajalište izrazio je Ustavni sud već u svojoj odluci donesenoj povodom ustavne službe istog tužitelja broj U-III-45/94 od 17. lipnja 1994. godine, a nju je u osporavanim odlukama prihvatio i Upravni sud Republike Hrvatske, pa i u tom pogledu ustavna tužba Dobroslava Parage nije osnovana.
NN 9/1995 • Iz ovih razloga Ustavni sud je odbacio ustavnu tužbu koju je u ime Hrvatske stranke prava podnio Dobroslav Paraga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 9/1995 • Stoga je, na temelju članka 58. i 61. Poslovnika Ustavnog suda Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 29/94) odlučeno kao u izreci.
NN 9/1995 • Objava ove Odluke temelji se na članku 20. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske ("Narodne novine", broj 13/91).
NN 14/1995 • Na temelju članka 28. stavka (2) ZakOna o telekomunikacijama ("Narodne novine", broj 53/94), ministar pomorstva, prometa i veza, donosi
NN 14/1995 • o namjeni radio-frekvencijskog spektra i dodjeli radijskih frekvencija
NN 14/1995 • Ovim se pravilnikom utvrđuju načela za namjenu radio-frekvencijskog spektra i dodjelu radijskih frekvencija u skladu s međunarodnim propisuna a radijskim komunikacljama i međunarodnim sporazumima koji obvezuju Republiku Hrvatsku.
NN 14/1995 • (1) Namjena (određenog frekvencijskog područja) (allacation), unošenje određenog frekvencijskog područja u Tablicu namjene radio-frekvencijskog spektra (Table of Frequency Allocations) radi uporabe u jednoj ili više zemaljskih (terrestrial) ili svemirskih radio-komunikacijskih službi ili radio-komunikacijskoj službi u astronomiji uz točno određene uvjete.
NN 14/1995 • (2) Raspodjela (određene radijske frekvencije ili radijskog kanala) (allotment), preuzimanje određene radijske frekvencije ili radijskog kanala u međunarodni plan usvojen od mjerodavne međunarodne konferencije radi uporabe u jednoj ili više zemaljskih (terrestrial) ili svemirskih radio-komunikacijskih službi ili radio-komunikacijskoj službi u astronomiji u jednoj ili više država ili zemljopisnih područja uz točno određene uvjete.
NN 14/1995 • (3) Dodjela (određene radijske frekvencije ili radijskog kanala) (assignment): izdavanje dozvole mjerodavnog državnog tijela kojom se određenoj radijskoj postaji dodjeljuje određena radijska frekvencija ili radijski kanal radi uporabe uz točno određene uvjete. Načela za namjenu radio-frekvencijskog spektra
NN 14/1995 • (1) Načela za namjenu radio-frekvencijskog spektra određena su Planom namjene radio-frekvencijskog spektra koji je dan u dodatku i sastavni je dio ovog pravilnika.
NN 14/1995 • (2) Plan namjene iz stavka (1) ovog članka temelji se na međunarodnoj tablici namjene (Table of Frequency Allocations) i na međunarodnim promjenama te tablice (WRC-World Radiocommunication Conference), te mora biti u okviru mogućnosti koje dopušta međunarodna tablica namjene.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 37/00, Broj 61/07,
Broj 52/91, Broj 96/99,
Broj 139/05, Broj 50/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE