PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 36/1998 • Za štetu koja nastane zbog zakašnjenja, prekida ili neizvršenja prijevoza, prijevoznik nije odgovoran, ako dokaže da do zakašnjenja, prekida odnosno neizvršenja, nije došlo namjerno ili grubom nepažnjom.
NN 36/1998 • Za štetu koja nastane zbog smrti, oštećenja zdravlja ili ozljede putnika, prijevoznik odgovara do iznosa stvarne štete ali ne više od 700.000,00 kuna po putniku.
NN 36/1998 • Za štetu koja nastane zbog zakašnjenja, prekida, odnosno neizvršenja prijevoza, prijevoznik odgovara do visine stvarno prouzročenih troškova putniku, odnosno naručitelju, ali ne više od iznosa deseterostruke naknade za prijevoz.
NN 36/1998 • Odredbe iz stavka 1. i 2. ovoga članka ne primjenjuju se ako prijevoznik dokaže da štetu nije prouzročio namjerno ili grubom nepažnjom.
NN 36/1998 • Zahtjev za naknadu štete zbog zakašnjenja, odnosno prekida putovanja, mora se podnijeti u roku od 30 dana od kada je putovanje završeno ili kada je trebalo biti završeno.
NN 36/1998 • Ako se zahtjev ne podnese u roku iz stavka 1. ovoga članka, putnik gubi pravo na podnošenje zahtjeva za naknadu štete.
NN 36/1998 • Prijevoznik mora na zahtjev putnika primiti na prijevoz najviše dva komada prtljage i uz naknadu je prevesti.
NN 36/1998 • Za primljenu prtljagu prijevoznik mora putniku ispostaviti pisanu potvrdu.
NN 36/1998 • Putnik ima pravo unijeti ručnu prtljagu u vozilo, koja se može smjestiti na za to predviđeno mjesto i koju čuva sam.
NN 36/1998 • Za prijevoz ručne prtljage ne naplaćuje se posebna naknada i ne ispostavlja se potvrda.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 36/1998 • Putnik je dužan naknaditi prijevozniku štetu koja nastane zbog svojstva ili stanja prtljage, osim ako su svojstva ili stanje prtljage bili poznati prijevozniku.
NN 36/1998 • Prijevoznik je dužan predati putniku prtljagu odmah po završetku putovanja.
NN 36/1998 • Prtljaga se izdaje donositelju potvrde o primljenoj prtljagi ili osobi koja ima dokaz o pravu raspolaganja prtljagom.
NN 36/1998 • Ako putnik po završetku putovanja ne preuzme prtljagu ili ručnu prtljagu, prijevoznik je dužan predati prtljagu autobusnom kolodvoru na čuvanje, a ako nema kolodvora, čuvati prtljagu sam na sigurnom mjestu ili je povjeriti na čuvanje trećoj osobi i to na račun putnika.
NN 36/1998 • Ukoliko vlasnik prtljage u roku od 15 dana od dana završetka putovanja ne preuzme prtljagu ili ručnu prtljagu i ne podmiri troškove čuvanja prtljage, prijevoznik može raspolagati prtljagom ili ručnom prtljagom.
NN 36/1998 • Prijevoznik odgovara za štetu koja nastane gubitkom ili oštećenjem prtljage i ručne prtljage ako putnik dokaže da je do štete došlo krivnjom prijevoznika.
NN 36/1998 • Nastane li gubitak, odnosno oštećenje prtljage ili ručne prtljage, uz uvjete u kojima dođe do smrti, oštećenja zdravlja ili ozljede putnika, prijevoznik odgovora za prtljagu i ručnu prtljagu, osim ako dokaže da je šteta prouzročena višom silom ili radnjom putnika.
NN 36/1998 • Smatra se da je prtljaga izgubljena ako se putniku prtljaga ne preda u roku od sedam dana od dana završetka putovanja.
NN 36/1998 • Visina naknade za gubitak ili oštećenje prtljage za koju odgovara prijevoznik ne može biti veća od 5.600,00 kuna za prtljagu po putniku, ako prijevoznik dokaže da gubitak, odnosno oštećenje nije nastalo namjerno ili grubom nepažnjom.
NN 36/1998 • Putnik može zahtijevati od prijevoznika da se u potvrdi o primanju prtljage naznači i veći iznos naknade štete od iznosa utvrđenog u stavku 1. ovoga članka.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 39/09, Broj 34/93,
Broj 90/07, Broj 138/04,
Broj 43/01, Broj 37/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE