PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 120/2003 • Zakon o šumama zabranjuje prodaju državnih šuma ili šumskog zemljišta trećoj strani ili dodjelu koncesija za gospodarenje tim resursima. Za dugoročan razvoj šumarskog sektora, strateški je važno da državni posjedi ostanu u državnom vlasništvu. To će osigurati nastavak dostupnosti višestrukih koristi od šuma društvu i održavanju i financiranju društveno važnih djelatnosti.
NN 120/2003 • Mnoge od preporuka koje proizlaze iz studije restrukturiranja Hrvatskih šuma d.o.o., Zagreb ne mogu se provesti pod sadašnjim zakonodavstvom. Postojanje propisa i zakonskog okvira važno je ne samo za strateški razvoj Hrvatskih šuma d.o.o., Zagreb, već i za cijeli šumarski sektor.
NN 120/2003 • Iako Europska unija nema posebno šumarsko zakonodavstvo, budući da su šumarski zakoni podložni načelu subvencija, od Republike Hrvatske će se u okviru planiranog pristupanja Europskoj uniji zahtijevati da sve relevantne smjernice i propise koji se odnose na šumarsku praksu, npr. šumski reprodukcijski materijal, zaštitu šuma, procjenu utjecaja na okoliš i podatke o inventarizaciji šuma, ugradi u nacionalno zakonodavstvo.
NN 120/2003 • U zadnjih 10 godina, većina europskih država je ili usvojila izmjene i dopune svojih zakona, kao što je slučaj s državama Europske unije, ili je prepravila svoju šumarsku legislativu, kao što je slučaj sa tranzicijskim državama. Njihovo je iskustvo u mijenjanju nacrta šumarskih zakona pokazalo da izrada nacrta za valjane i provedive zakone zahtijeva potpuni angažman svih zainteresiranih strana. Bez tog su angažmana mali izgledi da će doneseni zakoni odražavati stvarnost.
NN 120/2003 • Trenutačno svaka fizička ili pravna osoba može biti ugovaratelj u šumarstvu, čak i ako ne posjeduje profesionalne kvalifikacije, znanje ili stručnost. Kvaliteta i stručnost ugovaratelja u šumarstvu izravno utječe na aktivnosti u šumama i šumskom zemljištu. Mnoge države zahtijevaju da ugovaratelji u šumarstvu budu registrirane osobe ili da zatraže certifikat (licencu) o stručnosti za svoju djelatnost. Nužno je zahtijevati da ugovaratelji u šumarstvu budu registrirane osobe i da posjeduju certifikat (licencu) o stručnosti za svoju djelatnost. U cilju provedbe navedenog, a koristeći iskustva drugih struka, javlja se nužnost osnivanja šumarske komore.
NN 120/2003 • Šumarska legislativa koja je trenutačno na snazi, ne sadrži jasne odredbe o gospodarenju, prodaji ili skupljanju nedrvnih proizvoda i uslugama. Načela održivoga gospodarenja šumama, koje je Republika Hrvatska prihvatila, zahtijevaju da se nedrvnim šumskim proizvodima i uslugama gospodari po načelima održivosti.
NN 120/2003 • B1: Učinkovitost i racionalizacija šumarske uprave kao osnova održivog gospodarenja šumama i stvaranja potrebne razine ljudskih resursa unutar sektora
NN 120/2003 • B1.1. Poboljšanje suradnje između tijela državne uprave kako bi se omogućilo odgovarajuće gospodarenje prirodnim resursimaIVRHMPŠ, MZOPU, MG,MO
NN 120/2003 • B1.2. Organiziranje stručne šumarske i lovne inspekcije u Ministarstvu poljoprivrede i šumarstvaIVRHMPŠ, DI
NN 120/2003 • B1.3.Izrada nacrta i provedba uredbe koja će omogućiti provedbu glavnih smjernica Studije restrukturiranjaIVRH, MPŠMG, PŠ, MF
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 120/2003 • B1.4. Potpora i promicanje mjera koje će poticati privatno poduzetništvo u šumarskom sektoruI MOMSPMF, MG, MPŠ, PŠ
NN 120/2003 • B1.5. Provođenje inventarizacije i ukupnoga ekonomskog vrednovanja šumskih resursa i razgraničavanje između poljoprivrednog i šumskog zemljišta IMPŠZII, ŠF, ŠIJ, PŠ
NN 120/2003 • B1.6. Osnivanje službe za šume posebne namjene i nedrvne šumske proizvodeIIVRH, MPŠMZOPU, TDU, MO
NN 120/2003 • B1.7.Jačanje šumarske čuvarske službe davanjem većih ovlasti u sprečavanju nelegalnih aktivnosti u šumamaIIMPŠ, DIMUP, PŠ, ŠO, MP
NN 120/2003 • B2: Poticanje okrupnjavanja privatnih šumskih posjeda i osnivanja udruženja privatnih vlasnika šuma
NN 120/2003 • B2.1. Pojednostavnjivanje programa za gospodarenje privatnim šumama i osiguravanje izvora financiranja za njihovu provedbuIMPŠMF, ZII, ŠF, ŠIJ, PŠ, ŠO, ŠU
NN 120/2003 • B2.2 Osnivanje dodatnih savjetodavnih službi za pružanje tehničkih smjernica i pomoći privatnim vlasnicimaIIMPŠMF, ŠO, PŠ, ŠU
NN 120/2003 • B2.3. Potpora i promicanje mjera koje osiguravaju potrajno (održivo) gospodarenje u privatnim šumamaIII MPŠ, MZOPUZII, ŠF, ŠIJ, ŠO, PŠ
NN 120/2003 • B3: Zakonski okvir koji će omogućiti učinkovitu provedbu strategije
NN 120/2003 • B3.1.Upotpunjavanje zakonskih odredbi s instrumentima potrebnima za provedbu strategijeIVRH, MPŠ
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 79/02, Broj 9/06,
Broj 151/08, Broj 91/92,
Broj 36/96, Broj 52/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE