PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 112/2004 • - znanje: poznavanje i razumijevanje nastavnih sadržaja ocjenjuje se usmenim, pismenim i
NN 112/2004 • Literatura: Jozo Valentić: Priručnik zaštite na radu za obrazovanje i praksu
NN 112/2004 • Cilj: Stjecanje osnovnih znanja i vještina koja će omogućiti lakše obavljanje poslova klesara
NN 112/2004 • Upoznati učenike s vrstama i karakteristikama građevinskog materijala
NN 112/2004 • - vještine: pravilno rukovanje alatom i priborom, praktične vježbe, primjena stručne literature
NN 112/2004 • Cilj: Stjecanje novih znanja i vještina iz klesarskih konstrukcija koja će omogućiti obavljanje poslova klesara.
NN 112/2004 • Zadaci: Znati i razumjeti čitati i primijeniti tehnički crtež pri izradi programa
NN 112/2004 • Cilj: Stjecanje osnovnih znanja i umijeća o strojevima za branje i obradu kamena
NN 112/2004 • Zadaci: Upoznati strojeve za branje i obradu kamena « in situ»
NN 112/2004 • Literatura: Crnković, Šarić: Građenje prirodnim kamenom, IGH, Zagreb
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 112/2004 • Pregled nastavnih područja s vremenskim rasporedom: Tehnologija obrade kamena
NN 112/2004 • Tjedni (ukupni) fond sati: 1. razred 1 sat tjedno (35 sati)
NN 112/2004 • Cilj: Stjecanje osnovnih znanja i vještina iz klesarskih konstrukcija koja će omogućiti obavljanje poslove klesara.
NN 112/2004 • Zadaci: Znati i razumjeti čitati i primijeniti tehnički crtež pri izradi programa
NN 112/2004 • Literatura: Crnković, Šarić: Građenje prirodnim kamenom, IGH, Zagreb
NN 112/2004 • Okvirni programi praktičnog dijela osnova su za izradu izvedbenog i operativnog programa.
NN 112/2004 • Praktični dio izvodi se u školskim radionicama obrtničke škole te kod obrtnika ili u odgovarajućoj industriji kamena.
NN 112/2004 • Nastavni proces treba organizacijski i programski postaviti tako da daje optimalne obrazovne i odgojne učinke.
NN 112/2004 • Svaka škola izrađuje u suradnji s obrtnicima i poduzećima model prema zadanom cilju, a u izvedbenim i operativnim programima definira konkretne radne i proizvodne zadatke, te vježbe u kojima će se ostvariti sadržaj programa. Godišnji fond sati praktične nastave podijeljen je u tri dijela. Prvi dio izvodi se isključivo u odgovarajuće opremljenoj školskoj radionici. Drugi dio praktične nastave izvodi se po izboru učenika u licenciranoj (dobro opremljenoj) školskoj radionici ili u obrtničkoj odnosno industrijskoj (dobro opremljenoj) radionici. Treći dio praktične nastave izvodi se u obrtničkoj, odnosno, industrijskoj radionici na strojevima za branje i obradu kamena.
NN 112/2004 • Mora se definirati praćenje ostvarivanja sadržaja programa kao i ocjenjivanje rada učenika prema propisanim uputama nadležnih ministarstava. Ocjenjivanje i praćenje učenika u obrtničkim, odnosno, industrijskim radionicama izvodi majstor klesar odnosno predradnik u industrijskoj radionici u suradnji s nastavnikom klesarstva zaduženim za praćenje učeničke prakse. Konačna ocjena praktične nastave izvodi se iz ocjene rada u školskoj radionici te ocjene rada u obrtničkoj, odnosno, industrijskoj radionici. Ocjenjuju se minimalno tri elementa: kreativnost, vještina i zalaganje.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 45/07, Broj 34/97,
Broj 129/00, Broj 86/03,
Broj 75/08, Broj 19/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE