PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 1.10. Razdoblje za otklanjanje kvara/smetnje počinje u minuti kada ovlaštena osoba Strane dobije prijavu kvara/smetnje od druge Strane.


Stranica 2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 1.11. U slučaju ozbiljnog ispada u bilo kojoj Mreži koje će izravno utjecati na pružanje Usluga, Strana će bez odgode obavijestiti drugu Stranu putem kontakta utvrđenog u stavku 1.2. ovoga Dodatka.


Stranica 2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 2.1. Kada se pojavi kvar/smetnja, osoblje Operatora za međusobno povezivanje:


Stranica 2006-04-42-1005 NN 42/2006

• 2.3. U slučaju kritične situacije (PRIO 1), NSOC Podrška Vipneta eskalirat će problem na predmetne odjele Vipneta i obavijestit će članove Grupa za eskalaciju.


Internet NN 42/2006
• 2.4. Osoblje predmetnog odjela Vipneta radit će na prijavi kvara/smetnje prema prioritetu i složenosti kako je utvrđeno u ovome Dodatku.

Internet stranice NN 42/2006
• 3. UTVR?IVANJE PRIORITETA I SLOŽENOSTI TEHNIČKIH UPITA

Internet stranice NN 42/2006 • 3.1. Svaki tehnički upit ima određeni prioritet i složenost. Tehnički upiti utvrđeni su u Operativnim uputama.
Internet stranice NN 42/2006 • 3.2. Prioritet znači »značaj« tehničkih upita i određuje »vrijeme informiranja«, a njegova složenost održava »napor koji zahtijeva odgovor«.
Internet stranice NN 42/2006 • 3.3. »Vrijeme informiranja« je vrijeme u kojemu će se Stručno osoblje Strana povratno javiti drugoj Strani (telefonom, telefaksom ili e-mailom).
Internet stranice NN 42/2006 • 3.4. Stručno osoblje svake Strane dodjeljuje prioritet i određuje složenost tehničkog upita.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2006 • 3.5. Stručno osoblje svake Strane može promijeniti prioritet u dogovoru s drugom Stranom.
Informacije NN 42/2006 • 3.6. Vrijeme korišteno za rješavanje tehničkog upita ovisi o prioritetu i složenosti.
Poslovne stranice NN 42/2006 • 3.7. »Vrijeme rješavanja« je vrijeme između vremena informiranja i vremena kada je tehnički upit Strane riješen.
Pregledi NN 42/2006 • Stručno osoblje Strana daje odgovor ili rješenje na tehnički upit druge Strane, primjerice:
Besplatno NN 42/2006 • Stručno osoblje Strana daje sveobuhvatan odgovor ili rješenje na tehnički upit druge Strane, primjerice:
Glasnik NN 42/2006 • 4.1. Strane će imenovati sljedeće članove i funkcije u sastav Grupe za eskalaciju, sukladno utvrđenom u matrici eskaliranja:
Propis NN 42/2006 • 5.1. Strane će obavijestiti i uložiti sve razumne napore kako bi razriješile kvarove sukladno vremenskim okvirima koji su utvrđeni u Tablici 5.1.
Propis NN 42/2006 • 5.2. Zbog velike raznovrsnosti tehničkih upita, vremena navedena u Tablici 5.1. vrijede za 90% od ukupnog broja svih zaprimljenih tehničkih upita.
Propis NN 42/2006 • 5.3. Pod »Danom« se smatra radni dan na lokaciji stručnog osoblja Strana.
Propis NN 42/2006 • PRIO 1 Odmah ili najkasnije za 2 sata 5 sati 2 dana (2) 4 dana (2)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 153/09, Broj 79/07, Broj 107/95, Broj 32/92, Broj 97/08, Broj 70/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled