PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2006 • 1.4.2.3. Razmak između početka jednoga zaustavljanja i početka sljedećega mora biti 1000 m.
NN 38/2006 • 1.4.2.4. Mjenjač i/ili spojka upotrebljavaju se kako slijedi:
NN 38/2006 • 1.4.2.4.1. U slučaju vozila s ručnim mjenjačem ili s automatskim mjenjačem s mogućnošću ručnog odvajanja mjenjača, najviši stupanj prijenosa, u kojem se postiže početna ispitna brzina, mora biti uključen pri zaustavljanjima.
NN 38/2006 • Kad se brzina vozila smanji na 50% početne ispitne brzine, motor se mora odvojiti.
NN 38/2006 • 1.4.2.4.2. U slučaju vozila s potpuno automatskim mjenjačem, ispitivanje se mora obaviti pod uobičajenim uvjetima za takvu opremu.
NN 38/2006 • Za prilaz, se mora uporabiti odgovarajući stupanj prijenosa za početnu ispitnu brzinu.
NN 38/2006 • 1.4.2.5. Nakon svakog zaustavljanja, vozio se odmah mora najviše ubrzati kako bi se postigla početna ispitna brzina, i zadržati na toj brzini do početka sljedećeg zaustavljanja. Po potrebi, vozilo se može prije ubrzavanja provesti po ispitnoj stazi.
NN 38/2006 • 1.4.2.6. Sila kojom se djeluje na upravljačku napravu mora biti namještena tako da se pri prvom zaustavljanju postigne srednje usporenje od 3 m/s2 ili najvećeu usporenje koje se može postići s tom kočnicom, ovisno o tome koje je manje: ta se sila mora zadržati konstantnom tijekom sljedećih kočenja koja se zahtijevaju u točki 1.4.1.2.2.
NN 38/2006 • 1.4.3.1. Preostali učinak uređaja za radno kočenje mora biti izmjeren na kraju ispitivanja tipa I. u istim uvjetima (a posebno sa što je moguće više konstantnom silom upravljanja čija srednja vrijednost ne smije prelaziti srednju vrijednost stvarno uporabljene sile) kao pri ispitivanju tipa 0 s odvojenim motorom (temperature mogu biti različite).
NN 38/2006 • 1.4.3.2.1. ako je izražen kao usporenje, manji od 60% vrijednosti usporenja postignutoga pri ispitivanja tipa 0;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2006 • 1.4.3.2.1. ako je izražen kao zaustavni put, veći od vrijednosti zaustavnog puta izračunate prema sljedećoj formuli,:
NN 38/2006 • 2.1 Odredbe koje se odnose na vozila s uređajima za kočenje koji djeluju samo na kotač ili kotače prednje ili stražnje osovine.
NN 38/2006 • (1) Vozila čija je najveća brzina (Vmax) niža od 45 km/h za mopede, ili 67 km/h za motocikle (sa ili bez bočne prikolice) i tricikle, treba ispitati pri brzini koja iznosi 0,9 Vmax.
NN 38/2006 • 2.1.2.1. Za svrhu ispitivanja tipa I. preostalog učinka (za motocikle sa ili bez bočne prikolice), zapisuju se zabilježene razine učinka u obliku zaustavnih putova, srednje vrijednosti postignutog punog usporenja, kao i uporabljena sila upravljanja.
NN 38/2006 • KategorijaZaustavni put (S) (u m)Odgovarajuća srednja vrijednost postignutog usporenja (u m/s2)
NN 38/2006 • (2) Ako se te vrijednosti za pojedinačne uređaje za kočenje ne mogu postići zbog ograničenog prianjanja, umjesto njih sljedeće se vrijednosti uporabljuju za ispitivanje s opterećenim vozilom zajedničkim kočenjem s oba uređaja za kočenje:
NN 38/2006 • KategorijaZaustavni put (S) (u m)Odgovarajuća srednja vrijednost postignutog usporenja (u m/s2)
NN 38/2006 • (1) Ako se te vrijednosti za pojedinačne uređaje za kočenje ne mogu postići zbog ograničene prionjivosti, umjesto njih sljedeće se vrijednosti uporabljuju za ispitivanje s opterećenim vozilom, zajedničkim kočenjem s oba uređaja za kočenje:
NN 38/2006 • 2.1.3.1. Stvarno ispitivanje vozila opterećenog vozačem nije potrebno ako se proračunom pokaže da je razdioba mase na kočenim kotačima takva, da svaki od uređaja za kočenje jedne osovine omogućava postizanje srednje vrijednosti punog usporenja od najmanje 2,5 m/s2 ili zaustavnog puta
NN 38/2006 • 2.2. Odredbe koje se odnose na vozila na kojima je (najmanje) jedan od uređaja za kočenje kombinirani sustav kočenja
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 116/93, Broj 99/06,
Broj 153/09, Broj 43/06,
Broj 155/08, Broj 39/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE