PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-04-42-965 NN 42/2009

• 1. CJENIK USLUGA KABEL MONTERSKIH RADOVA ZA REALIZACIJU KOLOKACIJE ZA POTREBE INTERKONEKCIJE


Stranica 2009-04-42-965 NN 42/2009

• (kn)Opći administrativni troškovi (12,18%)Cijena ukupno (kn)KoličinaKoličina x


Stranica 2009-04-42-965 NN 42/2009

• 1. Ispitivanje i mjerenje E 1 (2 Mb/s) grupa, označavanje kabela i regletakom.89,0010,8499,841,0099,84


Stranica 2009-04-42-965 NN 42/2009

• 2. Izrada i montaža adaptera za DDF regletu kod Operatorakom.178,0021,68199,681,00199,68


Internet NN 42/2009
• 3. Izrada i montaža pločice za označavanje kabelakom.29,673,6133,281,0033,28

Internet stranice NN 42/2009
• 4. Izrada prespojnih vrpci za DDF T-Coma, montaža konektora 1,6/5,6 muški kutni crimp (3,6 mm)kom.59,337,2366,561,0066,56

Internet stranice NN 42/2009 • 6. Montaža konektora 1,6/5,6 – ž.kut. crimp (3,6 mm)kom.29,673,6133,281,0033,28
Internet stranice NN 42/2009 • 7. Postavljanje DDF reglete na DDF razdjelnik T-Comakom.29,673,6133,281,0033,28
Internet stranice NN 42/2009 • 8. Postavljanje reglete 19-incha na DDF razdjelnik Operatorakom.178,0021,68199,681,00199,68
Internet stranice NN 42/2009 • 2. CJENIK KONZULTING USLUGA ZA REALIZACIJU KOLOKACIJE ZA POTREBE INTERKONEKCIJE
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 42/2009 • (kn)Opći administrativni troškovi (12,18%)Cijena ukupno (kn)KoličinaKoličina x
Informacije NN 42/2009 • 2.2. TROŠKOVI PRIMOPREDAJE I KONTROLE KVALITETE – KABEL MONTERSKI RADOVI
Poslovne stranice NN 42/2009 • (kn)Opći administrativni troškovi (12,18%)Cijena ukupno (kn/sat)KoličinaKoličina x
Pregledi NN 42/2009 • II. U ostalom dijelu Dodatak Standardne ponude za usluge međusobnog povezivanja HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d. za telekomunikacijske operatore i davatelje usluga s dozvolom za pružanje javne govorne usluge u nepokretnoj mreži u Republici Hrvatskoj – Ponuda za kolokacijske usluge HT- Hrvatskih telekomunikacija d.d. za potrebe međusobnog povezivanja koji je Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije zaprimila 22. siječnja 2009.g. ostaje neizmijenjen.
Besplatno NN 42/2009 • III. Trgovačko društvo HT-Hrvatske telekomunikacije d.d. obvezuje se u roku od 8 dana od primitka ovog djelomičnog rješenja dostaviti Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije Dodatak Standardne ponude za usluge međusobnog povezivanja HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d. za telekomunikacijske operatore i davatelje usluga s dozvolom za pružanje javne govorne usluge u nepokretnoj mreži u Republici Hrvatskoj – Ponuda za kolokacijske usluge HT- Hrvatskih telekomunikacija d.d. za potrebe međusobnog povezivanja usklađen s izmjenama iz točke I. ovog rješenja, radi izdavanja suglasnosti.
Glasnik NN 42/2009 • Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (dalje u tekstu: Agencija) je dana 19. prosinca 2008.g. po službenoj dužnosti, sukladno članku 124. ZUP-a, pokrenula postupak donošenja standardne ponude pristupa mreži i međusobnog povezivanja trgovačkog društva HT-Hrvatske telekomunikacije d.d. (dalje u tekstu: HT). Sukladno članku 128. stavku 2. ZEK-a do završetka postupka iz članka 52. stavka 1. ZEK-a, ostaju na snazi i primjenjuju se sve regulatorne obveze koje su određene ili propisane operatorima sa značajnom tržišnom snagom na temelju propisa koji su vrijedili do stupanja na snagu ZEK-a. Upravni postupak pokrenut je radi pravne sigurnosti sudionika na tržištu elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga, s obzirom na činjenicu da je valjanost standardne ponude koja je bila na snazi u vrijeme pokretanja upravnog postupka trebala prestati 31. prosinca 2008. g. »Popisom mjerodavnih tržišta i operatora i davatelja telekomunikacijskih usluga koji imaju znatniju tržišnu snagu na tim mjerodavnim tržištima« (klasa: 344-01/07-01/939, urbroj: 376-11-1), kojeg je Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije objavilo 17. prosinca 2007. g. HT je proglašen operatorom sa znatnijom tržišnom snagom na tržištu usluga nepokretnih javnih telefonskih mreža na području Republike Hrvatske, i to: javnih govornih usluga i usluga prijenosa govora, zvuka, podataka, dokumenata, slika i drugog u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži, kao i na tržištu međusobnog povezivanja i tržištu iznajmljenih telekomunikacijskih vodova. Slijedom navedenog, sukladno članku 128. stavku 2. ZEK-a i članku 56. stavku 3. ZOT-a, članku 6. stavku 6. pravilnika, Agencija je podneskom od 19. prosinca 2008. g. predložila HT-u da do 31. prosinca 2008. g. dostavi Vijeću Agencije novu standardnu ponudu.
Propis NN 42/2009 • U navedenom podnesku Agencija je HT-u predložila da Dodatak standardnoj ponudi – Ponuda za kolokacijske usluge HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d. za potrebe međusobnog povezivanja od 27. kolovoza 2007. g. (dalje u tekstu: ponuda za kolokaciju) uskladi sa Standardnom ponudom HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d. za uslugu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji koja je odobrena 21. srpnja 2008.g. (dalje u tekstu: RUO), te takvu dostavi Vijeću Agencije na izdavanje suglasnosti. Agencija je također zatražila dostavu normativa za tehnička rješenja koja čine dio specifikacije cijena usluge kolokacije za potrebe međusobnog povezivanja odnosno koje HT primjenjuje unutar ponude za kolokaciju, a ako bi isti bili transparentno prikazani unutar ponude za kolokaciju. Naime, Agencija je predložila da tekst ponude za kolokaciju ostane neizmijenjen osim u odredbama koje su precizirane podneskom Agencije od 14. siječnja 2009.g.
Propis NN 42/2009 • Slijedom navedenog, a s obzirom na činjenicu da je valjanost standardne ponude koja je bila na snazi u trenutku pokretanja upravnog postupka trebala prestati 31. prosinca 2008. g., Vijeće Agencije je donijelo privremeno rješenje (klasa: UP/I-344-01/08-01/03309, urbroj: 376-11-08-02 od 23. prosinca 2008.g.) prema kojem Standardna ponuda za usluge međusobnog povezivanja HT-Hrvatskih telekomunikacija d.d. za telekomunikacijske operatore i davatelje usluga s dozvolom za pružanje javne govorne usluge u nepokretnoj mreži u Republici Hrvatskoj od 27. kolovoza 2007. g. ostaje na snazi do okončanja ovog upravnog postupka.
Propis NN 42/2009 • HT se očitovao podneskom koji je Agencija zaprimila 2. siječnja 2009. g. U svezi predložene izmjene ponude za kolokaciju, prema stajalištu HT-a rok za očitovanje na istu je neprimjereno kratak. Kako je upravni postupak započet nakon stupanja na snagu ZEK-a, HT tvrdi da se najprije mora provesti postupak analize tržišta na temelju kojeg se određuju regulatorne obveze operatorima sa značajnom tržišnom snagom te predlaže da Agencija dovrši postupak analize mjerodavnih tržišta, a ako rezultati analize pokažu potrebnim, provede ZEK-om propisan postupak i odredi regulatorne obveze. Isto tako, predlaže da Agencija produlji valjanosti standardne ponude do završetka postupka analize tržišta. HT nije dostavio novu standardnu ponudu kako mu je Agencija predložila podneskom od 19. prosinca 2008. g.
Propis NN 42/2009 • Na navode HT-a Agencija se očitovala podneskom od 14. siječnja 2009.g. te je naglasila da namjera Agencije nije bila, kao što to tvrdi HT, potpuno izjednačavanje kolokacijskih uvjeta za potrebe međusobnog povezivanja s kolokacijskim uvjetima u svrhu izdvajanja lokalne petlje (što je vidljivo primjerice iz načina naplate troškova pripreme i stavljanja na raspolaganje kolokacijskog prostora u svrhu međusobnog povezivanja, čime je Agencija prepoznala razliku među uslugama), već je namjera Agencije jasnije definirati neke postupke, a radi smanjenja mogućih kasnijih obostranih primjedbi na izvedene radove te s obzirom na uočenu praksu prilikom korištenja kolokacijskih prostora u svrhu izdvajanja lokalne petlje. Stoga navodi HT-a kako Agencija želi doslovno preslikavanje uvjeta unutar dviju predmetnih usluga ne stoje, iz razloga što Agencija prepoznaje različitost u načinu kolokacija kao i vrsti opreme koja se smješta u kolokacijski prostor čemu u prilog ide i činjenica da postoji zasebna ponuda za kolokaciju koja ima svoje specifičnosti u odnosu na odredbe RUO-a.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 99/02, Broj 57/96, Broj 61/09, Broj 104/01, Broj 28/01, Broj 38/02


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled