PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2008 • 1. Gornje granice potpore utvrđene u člancima 4. i 5. primjenjuju se bez obzira na to da li se potpora za projekt u cijelosti financira iz državnih sredstava ili ga djelomice financira Zajednica.
NN 68/2008 • 2. Potpora izuzeta ovom Uredbom ne kumulira se ni s kojom drugom državnom potporom u smislu članka 87. stavka 1. Ugovora, kao ni s drugim financijskim sredstvima koja Zajednica osigurava u vezi s istim prihvatljivim troškovima, ako bi uslijed takve kumulacija intenzitet potpore premašio razinu utvrđenu ovom Uredbom.
NN 68/2008 • 1. Po provedbi programa potpora ili dodjeli pojedinačne potpore izvan određenog programa, a koja je potpora izuzeta na temelju ove Uredbe, države članice dužne su u roku od 20 radnih dana dostaviti Komisiji sažetke s podacima o predmetnim programima potpora ili pojedinačnim potporama. Spomenuti se sažeci sastavljaju prema obrascu sadržanom u Dodatku II., a dostavljaju se radi objavljivanja u Službenom listu Europskih zajednica.
NN 68/2008 • 2. Države članice dužne su voditi preciznu evidenciju o programima potpora koji su izuzeti na temelju ove Uredbe, pojedinačnima potporama dodijeljenim u okviru tih programa te pojedinačnim potporama izuzetim na temelju ove Uredbe, a koje su dodijeljene izvan određenog programa potpore. Navedena evidencija treba sadržavati sve podatke koji su neophodni kako bi se utvrdilo da li su ispunjeni uvjeti za izuzeće predviđeni ovom Uredbom. Evidenciju o pojedinačnoj potpori države članice dužne su voditi i čuvati deset godina od dana na koji je pojedinačna potpora dodijeljena, dok su evidenciju o programu potpora dužne voditi i čuvati deset godina od dana na koji je dodijeljena zadnja pojedinačna potpora u okviru programa. Na temelju pismenog zahtjeva, dotična država članica je, u roku od dvadeset radnih dana ili kakvom duljem roku utvrđenom u zahtjevu, Komisiji dužna dostaviti sve podatke koje ova smatra neophodnima kako bi ocijenila da li su uvjeti iz ove Uredbe ispunjeni.
NN 68/2008 • 3. Države članice sastavljaju izvješće o primjeni ove Uredbe za svaku kalendarsku godinu ili dio kalendarske godine tijekom kojeg se ova Uredba primjenjuje, i to u obliku utvrđenom u Dodatku III. te u elektroničkom obliku. Države članice dostavljaju Komisiji izvješće najkasnije tri mjeseca po isteku razdoblja na koje se izvješće odnosi.
NN 68/2008 • 1. Ova Uredba stupa na snagu dvadeset dana nakon njenog objavljivanja u Službenom listu Europskih zajednica.
NN 68/2008 • 2. Po isteku razdoblja valjanosti ove Uredbe, programi potpora koji su izuzeti na temelju iste ostaju izuzetim tijekom razdoblja prilagodbe u trajanju od tri mjeseca.
NN 68/2008 • Ova je Uredba u cijelosti obvezujuća i izravno primjenjiva na području svih država članica.
NN 68/2008 • (izvadak iz Preporuke Komisije 96/280/EC, od 3. travnja 1996. godine, u vezi s definicijom malih i srednjih poduzetnika (OJ L 107, 30. 4. 1996., str. 4))
NN 68/2008 • 1. Mali i srednji poduzetnici (dalje u tekstu: MSP) određeni su kao poduzetnici koji:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 68/2008 • – ukupnu godišnju bilancu stanja koja ne prelazi 27 milijuna EUR, i koji
NN 68/2008 • – ispunjavaju kriterij neovisnosti pobliže određen stavkom 3.
NN 68/2008 • 2. Ukoliko je potrebno razlikovati male od srednjih poduzetnika, »mali poduzetnik« određen je kao poduzetnik koji:
NN 68/2008 • – ukupnu godišnju bilancu stanja koja ne prelazi 5 milijuna EUR, i koji
NN 68/2008 • 3. Neovisni poduzetnici su poduzetnici u kojima 25 ili više posto kapitala ili glasačkih prava ne pripada niti jednom pojedinačnom poduzetniku ili većem broju udruženih poduzetnika koji nisu obuhvaćenih definicijom MSP-a ili malog poduzetnika, ovisno o tome koja je definicija primjenjiva. Taj je prag moguće premašiti u sljedeća dva slučaja:
NN 68/2008 • – ukoliko je predmetni poduzetnik u vlasništvu poduzetnika za javna ulaganja, poduzetnika za ulaganja u rizični kapital ili institucionalnih ulagača, pod uvjetom da niti jedan od navedenih nema nadzor nad predmetnim poduzetnikom, bilo samostalno ili zajednički;
NN 68/2008 • – ukoliko je kapital raspoređen na način da je nemoguće utvrditi u čijem je vlasništvu te ako predmetni poduzetnik utvrdi da postoje opravdane osnove za pretpostavku da 25 ili više posto njegovog kapitala nije u vlasništvu jednog poduzetnika ili nekoliko udruženih poduzetnika koji nisu obuhvaćeni definicijom MSP-a ili malog poduzetnika, ovisno o tome koja je definicija primjenjiva.
NN 68/2008 • 4. Prilikom izračunavanja pragova iz stavaka 1. i 2. potrebno je, dakle, kumulirati brojčane podatke bitne za poduzetnika-korisnika potpore te za sve poduzetnike kojima on izravno ili neizravno upravlja na temelju vlasništva nad najmanje 25% kapitala ili glasačkih prava.
NN 68/2008 • 5. Ukoliko je potrebno razlikovati mikropoduzetnika od ostalih MSP-a, mikropoduzetnici su određeni kao poduzetnici koji zapošljavaju manje od 10 djelatnika.
NN 68/2008 • 6. Ukoliko na datum završne bilance stanja poduzetnik prijeđe ili padne ispod praga broja zaposlenika ili financijskih gornjih granica, to za posljedicu ima stjecanje odnosno gubitak statusa MSP-a, srednjeg poduzetnika, malog poduzetnika ili mikropoduzetnika, ali samo ako se ista pojava ponovi tijekom dvije uzastopne financijske godine.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 11/96, Broj 41/08,
Broj 98/07, Broj 129/05,
Broj 152/05, Broj 107/95
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE