PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 143/2008 • 1) Informacijski sustav zaštite okoliša vodi se kao distributivni informacijski sustav sastavljen od većeg broja dislociranih, neovisno izrađenih, usklađenih međusobno povezanih informacijskih sustava tematskih područja i/ili potpodručja;
NN 143/2008 • 2) Referentni centri čine dio distributivnog informacijskog sustava;
NN 143/2008 • 3) Strukturu, sadržaj, oblik i način rada, način vođenja i održavanja informacijskog sustava zaštite okoliša, metodologije koje se koriste, obveze, način dostavljanja Agenciji podataka i informacija o okolišu te odgovarajućih izvješća, način upravljanja podacima i informacijama pobliže je uređeno Uredbom o informacijskom sustavu zaštite okoliša (»Narodne novine«, br. 68/08.).
NN 143/2008 • Osigurati temelje za postizanje visoke razine zaštite zdravlja ljudi od mogućih štetnih učinaka kemikalija u sastavnicama okoliša, posebice u pogledu onečišćenja voda, zraka, i tla, te putem emisija i odgovarajućim zbrinjavanjem opasnog otpada, te ostvariti integriran, usklađen i učinkovit sustav zaštite okoliša koji je u potpunosti usklađen sa zakonodavstvom i praksom Europske unije.
NN 143/2008 • Potrebno je izraditi Nacionalni akcijski plan zaštite okoliša i zdravlja (NEHAP), u skladu s programom Europske unije (EHAPE), kao međuresorskim programom za usklađeno i ravnomjerno unapređenje i razvitak svih komponenti učinkovite zaštite okoliša i zdravlja, što uključuje i zaštitu od štetnih učinaka kemikalija.
NN 143/2008 • Potrebno je što prije zakonski urediti pitanje integriranog među-resorskog pristupa u zaštiti zdravlja ljudi i okoliša kroz uspostavu instrumenata za međuresorsko planiranje, koordinaciju i upravljanje u cilju učinkovite zaštite od štetnih učinaka kemikalija, te shodno uskladiti propise iz pojedinih područja.
NN 143/2008 • Potrebno je izraditi sve provedbene propise predviđene novim zakonima te kroz međuresorsku suradnju postići objedinjeno djelovanje upravnih, inspekcijskih i stručnih službi u ostvarenju učinkovite i racionalne zaštite od štetnih učinaka kemikalija, a koja zaštita se temelji na Europskim propisima i standardima.
NN 143/2008 • Kako zdravstvena ispravnost i kakvoća vode za piće na slavini prvenstveno ovisi o njezinom prirodnom sastavu, a zatim i o adekvatnoj zaštiti zona izvorišta, te prostornog planiranja u vezi s zaštitom priljevnih područja i vodozahvata, potrebno je ojačati međuresorsku suradnju u usklađenoj provedbi mnogih mjera u sustavu, kao bitan preduvjet učinkovite zaštite voda od štetnih učinaka kemikalija.
NN 143/2008 • Potrebno je što žurnije jedinstvenim zakonskim propisom urediti područje kakvoće i zdravstvene zaštite voda za rekreaciju, neovisno da li se radi o bazenima, termalnim kupkama, morskim ili slatkovodnim kupalištima, u skladu s Direktivom 2006/7/EC o upravljanju vodama za kupanje (kojom se zamjenjuje direktiva 76/160/EEZ), a koja nije prenesena u hrvatsko zakonodavstvo; Direktiva se odnosi na utvrđivanje voda za kupanje, utvrđivanje normi kvalitete vode za kupanje, standardima kakvoće mora na morskim plažama, utvrđivanje mjera koje se moraju poduzeti za osiguranje kvalitete vode za kupanje prema standardima Direktive, uključujući uspostavljanje protokola za uzorkovanje i analizu, sustav monitoringa i izvještavanja, a sve to s ciljem zaštite zdravlja kupača, te uspostave standardiziranog obrasca informiranja o kvaliteti voda za kupanje dostupne građanima Europe.
NN 143/2008 • U pripremi novih propisa treba posebno obratiti pažnju sustavu ovlašćivanja i obrazovanja odgovornih osoba, od državne uprave (centralne i lokalne) uključene u upravne postupke, preko različitih inspekcija do odgovornih osoba u vodoopskrbnom sustavu, odnosno održavanju kupališta. Potrebno je za tu svrhu pripremiti odgovarajuće udžbenike i smjernice za izobrazbu koji bi regulirali hrvatski sustav izobrazbe, a u uskoj međuresorskoj suradnji.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 143/2008 • Kako za provođenje unutarnjeg nadzora nad vodom za kupanje nije utvrđen stupanj obrazovanja za odgovorne osobe, potrebno je uvesti takve obveze u ovlašćivanju vezano uz znanja o higijeni i tehnološkim procesima kod voda za kupanje, posebice zbog opasnosti od trovanja kod dezinfekcije vode i rukovanja s opasnim kemikalijama.
NN 143/2008 • U praćenju kakvoće zraka i ocjeni razine onečišćenosti zraka, potrebno je pratiti i kakvoću zraka u vezi zaštite zdravlja ljudi u urbanim i industrijskim područjima, s posebnim naglaskom na praćenje zdravstvenog stanja populacije. U uspostavi sustava praćenja utjecaja onečišćenja zraka na zdravlje, te izvještavanja, potrebno je slijediti preporuke Europske komisije o informacijskom sustavu za okoliš i zdravlje (Environmental health information system – EHIS).
NN 143/2008 • Prema razinama onečišćenosti, s obzirom na propisane granične i tolerantne vrijednosti, te zdravstvenog stanja populacije, potrebno je utvrditi i prioritete za provođenje mjera zaštite okoliša, posebice u pitanjima vezanim uz velike industrijske onečišćivače.
NN 143/2008 • Potrebno je na temelju donesene Strategije gospodarenja otpadom Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 130/05.), koja utvrđuje postojeće stanje i buduće ciljeve, mjere i smjernice za gospodarenje opasnim otpadom, uspostaviti program kao temelj za izgradnju sustava gospodarenja otpadom prema odredbama Direktive o opasnom otpadu, s posebnim naglaskom na zaštitu od opasnih kemikalija.
NN 143/2008 • Potrebno je pri označavanju opasnog otpada, posebice opasnih kemikalija voditi računa o novom sustavu označavanja kroz provedbu REACH Uredbe, koja ima za cilj globalnu harmonizaciju klasifikacije i označavanja, kao instrument za praćenje prometa opasnih kemikalija »od kolijevke do groba«.
NN 143/2008 • Potrebno je programu praćenja opasnog otpada, posebice opasnih kemikalija, povezati razne registre kroz suradnju u uspostavi ISZO sustava a u sklopu nadležnosti Agencije za zaštitu okoliša daljnjeg jačanje kapaciteta za uspostavu što učinkovitijeg sustava prikupljanja podataka o postupanju s opasnim otpadom.
NN 143/2008 • Kako je Zakonom o zaštiti okoliša (uključujući i provedbene propise prema tom Zakonu) utvrđena potreba uspostave i daljnje izgradnje jedinstvenog Informacijskog sustava zaštite okoliša (ISZO) na razini RH, a u sklopu Agencije za zaštitu okoliša, na kojem će se objedinjavati podaci o svim segmentima okoliša, uključujući i podatke praćenja stanja okoliša i zaštite od štetnih učinaka kemikalija, potrebno je taj sustav uzeti kao temelj u razvitku informacijskog sustava u području kemijske sigurnosti.
NN 143/2008 • Kako je Informacijski sustav definiran kao kooperativni informacijski sustav, sastavljen od većega broja dislociranih, neovisno izrađenih, usklađenih i međusobno povezanih sustava, potrebno je u taj program uključiti i sustave u sklopu zdravstva, a bitne za informacijski sustav kemijske sigurnosti.
NN 143/2008 • Za ostvarivanje navedenih strateških ciljeva potrebno je stvoriti zakonsku podlogu za odgovarajući upravni administrativni postupak slijedom kojega će se razvijati informacijski sustavu području kemijske sigurnosti.
NN 143/2008 • 5.4 Prevencija, pripravnost i odgovor na nesreće s kemikalijama
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 19/01, Broj 12/91,
Broj 95/06, Broj 5/99,
Broj 40/95, Broj 24/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE