PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/2008 • 1. Ovisno o ovoj Uredbi, zračnim prijevoznicima Zajednice će dotična država članica (države članice) dopustiti provoditi prometna prava na linijama unutar Zajednice.
NN 141/2008 • 2. Bez obzira na stavak 1., prije 1. travnja 1997., zračni prijevoznici Zajednice kojima je licencu dala druga država članica neće tražiti od države članice da dâ ovlaštenje za prometna prava za kabotažu na svom teritoriju, osim ako:
NN 141/2008 • (i) se prometna prava ne provode za uslugu koja čini i jest redovita kao proširenje usluge od, ili kao preliminarna usluga za državu registracije prijevoznika;
NN 141/2008 • (ii) zračni prijevoznik ne koristi, za uslugu kabotaže, preko 50% sezonskog kapaciteta na istoj usluzi od koje usluga kabotaže čini proširenje usluge ili preliminarnu uslugu.
NN 141/2008 • 3. Zračni prijevoznik koji obavlja usluge kabotaže u skladu sa stavkom 2. treba državi članici (državama članicama) o kojoj (kojima) se radi dostaviti sve informacije potrebne za primjenu odredbi tog stavka.
NN 141/2008 • 4. Bez obzira na stavak 1., prije 1. travnja 1997. država članica smije, bez diskriminacije na osnovi nacionalnosti vlasništva i identiteta zračnog prijevoznika, bilo da je to obvezno ili se primjenjuje na dotične linije, regulirati pristup linijama unutar svog teritorija za zračne prijevoznike kojima je dala licencu u skladu s Uredbom (EEZ) br. 2407/92 a da to inače ne šteti pravu Zajednice te, osobito, pravilima tržišnog natjecanja.
NN 141/2008 • 1. (a) Nakon konzultacija s drugim dotičnim državama članicama i nakon što je obavijestila Komisiju i zračne prijevoznike koji rade na određenoj liniji, država članica smije nametnuti obvezu javne usluge u pogledu redovitih zračnih usluga zračnoj luci koja pruža usluge perifernoj ili razvojnoj regiji na svom teritoriju ili na uskoj liniji do bilo koje regionalne zračne luke na njenom teritoriju, s time da se bilo koja takva linija smatra vitalnom za gospodarski razvoj regije u kojoj se zračna luka nalazi, u mjeri potrebnoj kako bi se osiguralo odgovarajuće pružanje redovitih zračnih usluga na toj liniji uz zadovoljavanje fiksnih standarda kontinuiteta, redovitosti, kapaciteta i određivanja cijena, koje standarde zračni prijevoznici ne bi preuzeli da u obzir uzimaju isključivo svoj komercijalni interes. Komisija će objaviti postojanje te obveze javne usluge u Službenom listu Europskih zajednica.
NN 141/2008 • (b) Države članice procijenit će prikladnost redovite zračne usluge s obzirom na:
NN 141/2008 • (ii.) mogućnost, osobito za otočne regije, da imaju pristup drugim oblicima transporta i mogućnost da ti oblici zadovolje dotične potrebe za prijevozom;
NN 141/2008 • (iii.) cijene i uvjete zračnog prijevoza koji se mogu ponuditi korisnicima;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 141/2008 • (iv.) kombinirani efekt svih zračnih prijevoznika koji djeluju ili namjeravaju djelovati na liniji.
NN 141/2008 • (c) U slučajevima kada drugi oblici prijevoza ne mogu osigurati odgovarajuću i neprekinutu uslugu, dotične države članice mogu uključiti u obvezu javne usluge zahtjev da bilo koji zračni prijevoznik koji namjerava raditi na liniji dâ jamstvo da će liniju voditi kroz izvjestan period, koji se treba specificirati, u skladu s drugim uvjetima obveze javne usluge.
NN 141/2008 • (d) Ako nijedan zračni prijevoznik nije započeo ili ne namjerava započeti redovite zračne usluge na nekoj liniji u skladu s obvezom javne usluge koja je nametnuta za tu liniju, tada država članica može ograničiti pristup toj liniji na samo jednog zračnog prijevoznika u razdoblju od tri godine, nakon čega se situacija treba preispitati. Pravo za vođenje takvih usluga treba se ponuditi bilo kojem zračnom prijevozniku Zajednice koji ima pravo voditi takve zračne usluge putem javnog natječaja ili pojedinačno ili za grupu takvih linija. Poziv za davanje ponuda treba se objaviti u Službenom listu Europskih zajednica i krajnji rok za predavanje ponuda ne smije biti ranije od mjesec dana nakon datuma objavljivanja. Ponude koje predaju zračni prijevoznici smjesta će se priopćiti drugim dotičnim državama članicama i Komisiji.
NN 141/2008 • (e) Poziv za davanje ponuda i ugovor koji uslijedi trebaju pokrivati, između ostalog, sljedeće točke:
NN 141/2008 • (ii.) pravila koja se tiču izmjena i dopuna te okončanja ugovora, osobito za uzimanje u obzir nepredvidljivih promjena;
NN 141/2008 • (f) Odabir između predanih ponuda izvršit će se što je moguće prije uz uzimanje u obzir adekvatnosti usluge, uključujući cijene i uvjete koji se mogu ponuditi korisnicima, te koštanje nadoknade koju traži (traže) dotična (dotične) država članica (države članice), ako je ima.
NN 141/2008 • (g) Bez obzira na podstavak (f), period od dva mjeseca isteći će nakon krajnjeg roka za podnošenje ponuda prije nego što se izvrši bilo kakav odabir, kako bi se dopustilo drugim državama članicama da predaju komentare.
NN 141/2008 • (h) Država članica može zračnom prijevozniku, koji je odabran prema podstavku (f), dati nadoknadu za zadovoljavanje standarda koje traži obveza javne usluge nametnuta prema ovom stavku; takva nadoknada trebat će uzeti u obzir troškove i prihod ostvarene tom uslugom.
NN 141/2008 • (i) Države članice poduzet će mjere potrebne da se bilo koja odluka donesena prema ovom članku može efikasno preispitati, te, osobito, čim je to moguće iz razloga što su takve odluke povrijedile pravo Zajednice ili nacionalna pravila za primjenu tog zakona.
NN 141/2008 • (j) Kad se nametne obveza javne usluge u skladu s podstavcima (a) i (c), tada će zračni prijevoznici moći ponuditi da prodaju samo sjedala jedino ako dotična zračna usluga zadovoljava sve zahtjeve obveze javne usluge. Kao rezultat toga, ta će se zračna usluga smatrati redovitom zračnom uslugom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 128/09, Broj 5/95,
Broj 174/04, Broj 99/07,
Broj 48/95, Broj 16/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE