PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2009 • (1) Propise i opće akte za provedbu ovoga Zakona, koji su u nadležnosti Agencije u skladu s odredbama ovoga Zakona, donosi Vijeće Agencije.
NN 88/2009 • (2) Propisi iz stavka 1. ovoga članka objavljuju se u »Narodnim novinama« i na internetskim stranicama Agencije, a mogu se objavljivati i u službenom glasilu Agencije. Opći akti Agencije iz stavka 1. ovoga članka objavljuju se na način utvrđen Statutom Agencije.
NN 88/2009 • (1) Javni operator i drugi davatelji poštanskih usluga obvezni su plaćati godišnju naknadu za obavljanje poslova Agencije u području poštanskih usluga, u postotku od ukupnoga godišnjeg bruto prihoda ostvarenoga od obavljanja poštanskih usluga u prethodnoj kalendarskoj godini (u daljnjem tekstu: naknada).
NN 88/2009 • (2) Izračun i visina naknade te način plaćanja naknade iz stavka 1. ovoga članka propisuju se pravilnikom koji donosi Agencija najkasnije do kraja godine za sljedeću kalendarsku godinu, na temelju godišnjega financijskog plana Agencije.
NN 88/2009 • (3) Naknada iz stavka 1. ovoga članka utvrđuje se u skladu s načelima objektivnosti, transparentnosti, razmjernosti i nediskriminacije.
NN 88/2009 • (4) Agencija će prenijeti višak prikupljenih sredstava u odnosu na godišnji financijski plan Agencije u sljedeću kalendarsku godinu.
NN 88/2009 • (5) Agencija će manjak sredstava iz tekuće godine nadoknaditi iz naknade iz stavka 1. ovoga članka u sljedećoj kalendarskoj godini.
NN 88/2009 • (1) Ako korisnik poštanskih usluga smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju, ili da mu je uručena sa zakašnjenjem, ili da ugovorena usluga nije obavljena, ili nije obavljena u cijelosti, može davatelju poštanske usluge podnijeti pisani prigovor u roku od tri mjeseca od dana predaje poštanske pošiljke u unutarnjem prometu, odnosno u roku od šest mjeseci u međunarodnom prometu.
NN 88/2009 • (2) Prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti odmah pri uručenju poštanske pošiljke.
NN 88/2009 • (3) Ne prihvaća se prigovor iz stavka 2. ovoga članka koji je podnesen nakon uručenja pošiljke, osim u slučaju ako primatelj priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja poštanske pošiljke nije nastalo nakon uručenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 88/2009 • (4) Davatelj poštanskih usluga obvezan je dostaviti pisani odgovor korisniku o utemeljenosti podnesenog prigovora u roku od najviše 30 dana od dana podnošenja prigovora u unutarnjem prometu, odnosno u roku od najviše 60 dana od dana podnošenja prigovora u međunarodnom prometu.
NN 88/2009 • (5) Davatelj poštanskih usluga mora, kao sastavni dio svojih općih uvjeta, objaviti postupak podnošenja i rješavanja prigovora korisnika poštanskih usluga na obavljanje poštanskih usluga. Postupak podnošenja i rješavanja prigovora mora biti u skladu s odredbama ovoga Zakona te dostupan javno i uz pristupačnu cijenu svim korisnicima poštanskih usluga.
NN 88/2009 • (1) U slučaju spora između korisnika i davatelja poštanskih usluga u vezi s rješavanjem prigovora iz članka 44. ovoga Zakona korisnik može, prije podnošenja tužbe nadležnom sudu ili pokretanja drugoga izvansudskog postupka podnijeti zahtjev za rješavanje spora Agenciji u roku od 30 dana od dana dostavljenog odgovora davatelja poštanskih usluga iz članka 44. stavka 4. ovoga Zakona.
NN 88/2009 • (2) Agencija rješava sporove iz stavka 1. ovoga članka na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način, na temelju mišljenja unutarnje ustrojstvene jedinice za zaštitu prava korisnika usluga u skladu s odredbama ovoga Zakona i posebnih propisa.
NN 88/2009 • (3) Unutarnja ustrojstvena jedinica Agencije iz stavka 2. ovoga članka ima svojstvo i zadaće savjetodavnog tijela koje se osniva prema posebnom zakonu kojim je uređena zaštita potrošača. Način rada te ustrojstvene jedinice pobliže se propisuje pravilnikom koji donosi Agencija, a njezino ustrojstvo uređuje se općim aktom Agencije.
NN 88/2009 • (4) Davatelj poštanskih usluga obvezan je sudjelovati u postupcima rješavanja sporova iz stavka 1. ovoga članka i u potpunosti surađivati s Agencijom u svrhu rješenja spora, te dostavljati Agenciji sve potrebne podatke i dokumentaciju.
NN 88/2009 • (5) Agencija mora donijeti konačnu odluku o rješenju spora iz stavka 1. ovoga članka u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od tri mjeseca od dana podnošenja zahtjeva za rješavanje toga spora. Rok rješavanja spora može se produljiti samo u iznimnim okolnostima.
NN 88/2009 • (6) Odluka Agencije o rješenju spora iz stavka 1. ovoga članka mora biti podrobno obrazložena te se dostavlja svim strankama u sporu.
NN 88/2009 • (7) Agencija će redovito objavljivati podatke o sporovima iz stavka 1. ovoga članka, u skladu s odredbama članka 39. ovoga Zakona i pravilnika iz stavka 3. ovoga članka, vodeći pritom računa o povjerljivosti osobnih podataka i tajnosti poslovnih podataka.
NN 88/2009 • (8) Izvješće o rješavanju sporova iz stavka 1. ovoga članka u postupcima pred Agencijom sastavni je dio godišnjeg izvješća o radu Agencije.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 26/91, Broj 21/05,
Broj 40/96, Broj 123/00,
Broj 124/97, Broj 77/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE