PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2009 • (1) U međunarodnom prometu davatelj poštanskih usluga odgovara u granicama utvrđenima aktima Svjetske poštanske unije i međunarodnim ugovorima.
NN 88/2009 • (2) U unutarnjem prometu davatelj poštanskih usluga odgovara:
NN 88/2009 • 1. za gubitak ili oštećenje poštanske pošiljke ili umanjenje njezina sadržaja,
NN 88/2009 • 2. za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke,
NN 88/2009 • 3. u slučaju kada nije obavio uslugu ili uslugu nije obavio u cijelosti.
NN 88/2009 • (3) Davatelj poštanskih usluga nije odgovoran u sljedećim slučajevima:
NN 88/2009 • 1. kada dokaže da se događaji iz stavka 2. ovoga članka nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša sila),
NN 88/2009 • 2. kada pošiljatelj, primatelj ili druga ovlaštena osoba ne podnese prigovor u roku utvrđenom ovim Zakonom, ili ne podnese zahtjev za naknadu štete u roku utvrđenom ovim Zakonom,
NN 88/2009 • 3. kada se radi o poštanskim pošiljkama sadržaj kojih je zabranjen,
NN 88/2009 • 4. kada je šteta uzrokovana time što pošiljatelj nije pakirao pošiljku na način da osigura njezin sadržaj ili se nije koristio odgovarajućom ponuđenom uslugom davatelja poštanskih usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 88/2009 • (4) Davatelj poštanskih usluga ne odgovara za izmaklu korist, niti za stvarnu štetu koja može nastati zbog gubitka, oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke, te prekoračenja roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke.
NN 88/2009 • (5) Davatelj poštanskih usluga ne odgovara za pošiljke koje je uručio u roku i na način propisan ovim Zakonom i općim uvjetima davatelja poštanskih usluga.
NN 88/2009 • (1) Pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba može, na temelju pisanog odgovora iz članka 44. stavka 4. ovoga Zakona, u roku od 30 dana od dana primitka toga odgovora davatelju poštanskih usluga podnijeti zahtjev za naknadu štete.
NN 88/2009 • (2) Davatelj poštanskih usluga obvezan je pošiljatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi isplatiti za pošiljke u unutarnjem prometu sljedeću naknadu štete:
NN 88/2009 • a) preporučene pošiljke – u visini peterostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge,
NN 88/2009 • b) pošiljke s označenom vrijednosti – u visini iznosa označene vrijednosti,
NN 88/2009 • a) preporučene pošiljke – u iznosu koji odgovara stvarnoj vrijednosti oštećenog ili umanjenog sadržaja pošiljke, ali najviše do peterostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge,
NN 88/2009 • b) pošiljke s označenom vrijednosti – u iznosu koji odgovara stvarnoj vrijednosti oštećenog ili umanjenog sadržaja pošiljke, ali najviše do označene vrijednosti,
NN 88/2009 • 3. za prekoračenje roka prijenosa i uručenja pošiljke – u visini trostrukog iznosa naplaćene cijene poštanske usluge.
NN 88/2009 • (3) Kada poštanska usluga nije obavljena, davatelj poštanskih usluga obvezan je vratiti naplaćenu cijenu poštanske usluge.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 46/06, Broj 178/04,
Broj 78/99, Broj 125/97,
Broj 55/07, Broj 112/04
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE