PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-05-66-1286 NN 66/2005

• (1) Tajnik Sabora donijet će Uputstvo o provedbi ovoga Pravilnika u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika.


Stranica 2005-05-66-1286 NN 66/2005

• (2) Tajnik Sabora izdat će nove registracijske kartice osobama iz članka 12. ovoga Pravilnika u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika.


Stranica 2005-05-66-1286 NN 66/2005

• Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom donošenja i objavljuje se u »Narodnim novinama«.


Stranica 2005-05-66-1286 NN 66/2005

• Na temelju članka 60. stavaka 1. i 2. Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, br. 75/93, 48/99, 15/2000, 127/2000, 59/2001 i 199/2003), Vlada Republike Hrvatske je na sjednici održanoj 20. svibnja 2005. godine, donijela


Internet NN 66/2005
• Ovom Uredbom uređuju se unutarnje ustrojstvo Državnog inspektorata (u daljnjem tekstu: Inspektorat), nazivi unutarnjih ustrojstvenih jedinica u sastavu Inspektorata i njihov djelokrug, način upravljanja tim jedinicama, te okvirni broj državnih službenika i namještenika potreban za obavljanje poslova iz djelokruga Inspektorata.

Internet stranice NN 66/2005
• Unutarnje ustrojstvo, djelokrug, upravljanje kao i potreban broj državnih službenika i namještenika uređuje se na način da Inspektorat može obavljati inspekcijske i druge stručne poslove koji su mu zakonom i drugim propisima dani u nadležnost i djelokrug.

Internet stranice NN 66/2005 • Radi obavljanja poslova iz djelokruga Inspektorata, ustrojavaju se službe (sektori).
Internet stranice NN 66/2005 • Osim službi, ustrojavaju se posebne ustrojstvene jedinice – Kabinet glavnog inspektora i Odjel za unutarnju reviziju.
Internet stranice NN 66/2005 • 5. Služba nadzora u području elektroenergetike, rudarstva i posuda pod tlakom.
Internet stranice NN 66/2005 • Kabinet glavnog inspektora je unutarnja ustrojstvena jedinica Inspektorata u kojoj se obavljaju administrativni i stručni poslovi za glavnog inspektora i njegovog zamjenika, protokolarni poslovi, poslovi u svezi predstavki i pritužbi građana, kontakata i komunikacije s Hrvatskim saborom, Vladom Republike Hrvatske, središnjim tijelima državne uprave, poslovi dokumentacije, poslovi u svezi odnosa sa sredstvima javnog priopćavanja, poslovi pribavljanja dokumentacije i materijala od službi i drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica za potrebe glavnog inspektora i njegovoga zamjenika, koordinira i izrađuje prijedlog programa rada Inspektorata i izvješće o ostvarivanju programa rada Inspektorata, poslovi u svezi s primanjem i rješavanjem pošte upućene glavnom inspektoru i njegovom zamjeniku, poslovi u svezi evidentiranja i pohranom pošte s povjerljivim podacima, prevoditeljski poslovi kao i drugi stručni i administrativni poslovi u svezi s realizacijom programa rada i aktivnosti glavnog inspektora i njegovog zamjenika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 66/2005 • Odjel za unutarnju reviziju je unutarnja ustrojstvena jedinica za provođenje unutarnje revizije Inspektorata koja daje objektivno i stručno mišljenje i ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Inspektorata; procjenjuje sustave, procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; provodi unutarnje revizije u skladu s najboljom strukovnom praksom i standardima unutarnje revizije usklađene s Međunarodnim standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora, testira, analizira i ocjenjuje sve poslovne funkcije iz nadležnosti Inspektorata; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke glavnom inspektoru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; izrađuje strateške i operativne planove revizije; obavlja posebne revizije na zahtjev glavnog inspektora; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi glavnom inspektoru; prati provedbe preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; izrađuje periodična i godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole Ministarstva financija, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova, te godišnja izvješća toj Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje praćenje provedbe preporuka Državnog ureda za reviziju te obavlja i druge poslove po nalogu glavnog inspektora ili njegovog zamjenika.
Informacije NN 66/2005 • Služba pravnih poslova je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata koja obavlja inspekcijske i druge poslove iz djelokruga Inspektorata koji nisu ovom Uredbom stavljeni u djelokrug drugih unutarnjih ustrojstvenih jedinica, a koji se odnose na normativnu djelatnost u svezi s izradom propisa i primjenom zakona i drugih propisa iz djelokruga Inspektorata, praćenje primjene i osiguranje izvršenja zakona i drugih propisa, vođenje upravnog postupka, izradu naputaka za rad inspektora, stručnih mišljenja i objašnjenja, davanje primjedaba i mišljenja na prijedloge zakona i drugih propisa upućenih Vladi Republike Hrvatske, praćenje odgovarajućih propisa objavljenih u službenim glasilima, izradu prijedloga akata iz svog djelokruga, izradu nacrta drugostupanjskih rješenja ako se Inspektoratu povjere poslovi u novim upravnim područjima, poslove kadrovske politike, poslove u vezi s postupkom odgovornosti za povrede službene dužnosti, nadzor nad radom inspektora glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka (kontrolno-instruktivni nadzor), organizira i provodi stručno osposobljavanje i usavršavanje državnih službenika, te obavlja i druge poslove koje joj povjeri glavni inspektor.
Poslovne stranice NN 66/2005 • Za obavljanje poslova Službe pravnih poslova ustrojavaju se odjeli:
Pregledi NN 66/2005 • Odjel pravnih poslova, obavlja inspekcijske poslove, priprema, predlaže i koordinira izradu nacrta propisa iz djelokruga Inspektorata i u suradnji s drugim ustrojstvenim jedinicama izrađuje prijedloge za izmjene i dopune zakona koje nadzire Inspektorat; izrađuje nacrte upravnih akata po žalbama na prvostupanjske akte donesene od strane inspektora u Inspektoratu kada se ti poslovi ne obavljaju u drugim službama, prati primjenu odredaba postupovnih propisa u rješavanju upravnih stvari; izvješćuje nadležne ustrojstvene jedinice o uočenim nepravilnostima u postupanju inspektora kod izrade nacrta pojedinačnih akata; izvješćuje glavnog inspektora o poteškoćama u rješavanju upravnih predmeta, izrađuje odgovor na tužbe protiv rješenja Povjerenstva za žalbe kada su nacrti akata izrađeni u službi; daje stručna mišljenja i objašnjenja u svezi s primjenom propisa; prati primjenu i osigurava provođenje zakona i drugih propisa; po potrebi izrađuje i u formalno-pravnom smislu kontrolira ugovore koje sklapa Inspektorat; očituje se na pitanja zastupnika Hrvatskog sabora; priprema odgovore na zastupnička pitanja i predstavke i pritužbe građana te obavlja druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.
Besplatno NN 66/2005 • Odjel kadrovskih poslova prati i provodi mjere kadrovske politike; surađuje sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za upravu glede potrebe prijama državnih službenika i namještenika; obavlja poslove oko izbora kandidata za prijam u službu i rasporeda državnih službenika i namještenika, obavlja prijave i odjave nadležnim tijelima mirovinskog i zdravstvenog osiguranja, izrađuje prijedloga akata za pokretanje postupka zbog povrede službene dužnosti, provodi stručno osposobljavanje i usavršavanje prema planu stručnog usavršavanja koji je donijela Vlada Republike Hrvatske, prati statusna prava državnih službenika i namještenika, njihov rad i napredovanje u službi te obavlja i druge poslove što ih odredi glavni inspektor.
Glasnik NN 66/2005 • Odjel kontrolno-instruktivnog i unutarnjeg nadzora nadzire primjenu zakona i drugih propisa koji se odnose na utvrđivanje odgovornosti inspektora za sve povrede službenih dužnosti u svezi s neizvršavanjem i nesavjesnim izvršavanjem službeničkih obveza, nezakonitost rada i propuštanja izvršenja i poduzimanja mjera i radnji na koje je državni službenik ovlašten, odbijanje izvršenja zadataka, obavljanja djelatnosti i poslova koji su u suprotnosti s interesima službe, nadzire primjenu postupovnih odredaba koje u svom radu primjenjuju inspektori i pravodobnost izvršavanja poslova glede pravilnosti vođenja inspekcijskog i upravnog postupka i organizira nadzor nad radom inspektora (kontrolno-instruktivni nadzor) u suradnji s drugim službama Inspektorata, te postupaka koji prethode pokretanju sudbenih postupaka, međusobnu suradnju tijela državne uprave, suradnju s odgovarajućim znanstvenim i obrazovnim ustanovama, sudjeluje u stručnom osposobljavanju i usavršavanju inspektora, te obavlja druge poslove koji su mu stavljeni u nadležnost, odnosno poslove koje odredi glavni inspektor.
Propis NN 66/2005 • Služba općih poslova je unutarnja ustrojstvena jedinica u sastavu Inspektorata, koja obavlja poslove koji se odnose na: prijem i otpremu pošte, evidentiranje pismena, vođenja pismohrane, organizira i koordinira rad u obavljanju računovodstvenih poslova sukladno propisima, brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa, sastavlja periodične obračune i završni račun, izrađuje bruto bilance i preglede izvršenja financijskog plana, brine o racionalnom i svrhovitom korištenju sredstava osiguranih u državnom proračunu, poslove pripremanja i usluživanje toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela, obavlja poslove koji se odnose na informatizaciju Inspektorata, osigurava kvalitetan pristup i korištenje odgovarajućih statističkih podataka u sastavu Inspektorata, bavi se nabavom osnovnih sredstava, tiskanica, uredskog sitnog materijala za potrebe Inspektorata temeljem naloga za nabavu, priprema i provodi javne natječaje i ostale nabave u skladu sa zakonom te obavlja druge poslove koji su joj stavljeni u nadležnost.
Propis NN 66/2005 • Za obavljanje poslova Službe općih poslova ustrojavaju se odjeli:
Propis NN 66/2005 • Odjel financijsko-računovodstvenih poslova i nabave organizira i koordinira rad u obavljanju računovodstvenih poslova sukladno propisima, te brine o zakonitoj primjeni važećih materijalno-financijskih propisa; izrađuje prijedloge zahtjeva potrebnih sredstava radi izvršenja programa rada, prijedlog predračuna prihoda i rashoda; priprema dokumentaciju za knjiženje, sastavlja periodične obračune i završni račun, brine o zakonitom, racionalnom i svrsishodnom korištenju osiguranih sredstava u državnom proračunu; izrađuje bruto bilance i preglede izvršenja financijskog plana; obavlja izračun plaća i osobnih naknada službenika i namještenika; obavlja likvidaciju ulaznih računa, te priprema naloge za plaćanje računa; vodi knjigovodstvo osnovnih sredstava i sitnog inventara, bavi se nabavom osnovnih sredstava, tiskanica, uredskog i sitnog materijala, priprema i provodi javne natječaje i ostale nabave sukladno zakonu, vodi brigu o opremanju Inspektorata te obavlja i druge poslove u svezi s financijskim i računovodstvenim poslovanjem i nabavom.
Propis NN 66/2005 • Odjel općih poslova obavlja poslove koji se odnose na prijem i otpremu, evidentiranja pismena i vodi pismohranu; obavlja poslove prijepisa i umnožavanja materijala, oblikuje prepisane i umnožene tekstove za distribuciju i krajnjeg korisnika; obavlja vanjsku i unutarnju dostavu pošte, poništava pristojbe, vodi kontrolnik poštarine, ulaže gotove predmete u arhiv, sređuje i čuva arhiv, rukuje s predmetima u arhivu, vodi arhivsku knjigu i daje spise na uvid djelatnicima, obavlja razlučivanje i uništavanje zastarjele arhivske građe, podnosi izvješća o stanju primljenih, riješenih i neriješenih predmeta, poslove pripremanja i usluživanja toplih i hladnih napitaka, bezalkoholnih pića i jednostavnih jela te obavlja i druge poslove koje odredi glavni inspektor.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 97/09, Broj 12/07, Broj 136/03, Broj 117/07, Broj 122/07, Broj 61/94


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled