PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 79/2009 • 1. Uređaji s kamerom s monitorom za neizravno gledanje (lučna minuta)
NN 79/2009 • 1.2. Određivanje kritične udaljenosti promatranja od monitora
NN 79/2009 • Za monitor koji ima određene dimenzija i svojstva, moguće je izračunati udaljenost monitora tako da daljina prepoznavanja ovisi jedino o radnim značajkama kamere. Ta se kritična udaljenost promatranja rm,c izračunava se prema izrazu:
NN 79/2009 • Lučne minute pretvaraju se u stupnjeve tako da se podijele brojem 60.
NN 79/2009 • 1.3.1. Najveća daljina prepoznavanja unutar kritične udaljenosti promatranja. Kad je zbog ugradbe udaljenost između oka i monitora manja od kritične udaljenosti promatranja, najveća teoretska daljina prepoznavanja određuje se prema izrazu:
NN 79/2009 • 1.3.2. Daljina prepoznavanja veća od kritične udaljenosti promatranja. Kad je zbog ugradbe udaljenost između oka i monitora veća od kritične udaljenosti promatranja, najveća moguća daljina prepoznavanja određena je s:
NN 79/2009 • Na temelju uvjeta za ugradbu, mora se utvrditi zadovoljava li uređaj kao cjelina funkcionalne zahtjeve navedene u Prilogu II., a posebno one koji se odnose na smanjenje bliještenja, najveću i najmanju svjetljivost monitora. Također mora se odrediti stupanj smanjenja bliještenja i upadni kut zrake sunčeve svjetlosti na monitor te izmjerene vrijednosti usporediti s rezultatima odgovarajućih laboratorijskim mjerenja.
NN 79/2009 • [1]* Ovaj Pravilnik preuzima sadržaj Direktive 2003/97/EZ o usklađivanju zakonodavstva država članica koje se odnosi na homologaciju uređaja za neizravno gledanje i motornih vozila opremljenih takvim uređajima, izmjenama i dopunama Direktive 70/156/EEZ i povlačenju Direktive 71/127/EEZ, s uključenim izmjenama i dopunama u Direktivi 2005/27/EEZ.
NN 79/2009 • [2]1 Definicija vozila dana je u članku 4. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila (»NN« br. 16/09), a kategorizacija u Prilogu II. A istoga pravilnika.
NN 79/2009 • [5]1 Kako je određeno u Prilogu II. A Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 79/2009 • [7](1) Kad je potrebno, navesti je li prva, druga, itd. izmjena ili dopuna prvobitne homologacije tipa.
NN 79/2009 • [9]1 Definicije su uzete iz CIE publikacije 50 (45), Međunarodni elektronički rječnik, Skupina 45: osvjetljavanje.
NN 79/2009 • [10]1 Skraćena tablica. Vrijednosti zaokružene su na čeiri decimalna mjesta.
NN 80/2009 • Na temelju članka 31. Zakona o službenoj statistici (»Narodne novine«, br. 103/03.) Hrvatski sabor na sjednici 19. lipnja 2009., donio je
NN 80/2009 • Prema Zakonu o službenoj statistici (»Narodne novine«, br. 103/03.), Godišnji provedbeni plan donosi se za svaku godinu na koju se odnosi Program statističkih aktivnositi.
NN 80/2009 • Kako bi službena statistika Republike Hrvatske u svakom trenutku mogla ustanoviti stupanj usklađenosti sa zahtjevima Europske unije, u Godišnjemu provedbenom planu statističkih aktivnosti Republike Hrvatske 2009. godine koristi se ista struktura Eurostatova dokumenta Statistical Requirements Compendium 2006 koja se koristila i za pripremu Programa statističkih aktivnosti Republike Hrvatske 2008. – 2012.
NN 80/2009 • Godišnjim provedbenim planom Republike Hrvatske 2009. godine predviđa se provedba 277 redovitih statističkih istraživanja/prikupljanja podataka (označenih s I.) i 78 ostalih statističkih aktivnosti (označenih s II.) koje se odnose na stručno-metodološke radove i projekte razvoja kojima je cilj usklađivanje hrvatske statistike sa statistikom Europske unije. Neophodan preduvjet za njihovu provedbu je osiguranje potrebnih materijalnih i ljudskih resursa u svim nositeljima službene statistike i posjednicima administrativnih izvora podataka.
NN 80/2009 • Na temelju članka 32. Zakona o službenoj statistici (»Narodne novine«, br. 103/03.), Godišnjim provedbenim planom statističkih aktivnosti Republike Hrvatske određuje se i pregled ukupno potrebnih resursa iz državnog proračuna Republike Hrvatske. Ukupni resursi iz državnog proračuna Republike Hrvatske potrebni Državnom zavodu za statistiku za provedbu Godišnjega provedbenog plana statističkih aktivnosti Republike Hrvatske 2009. godine (dalje u tekstu: Godišnji provedbeni plan) iznose prema Izmjenama i dopunama Državnog proračuna Republike Hrvatske (»Narodne novine«, br. 44/09.) 108 231 039 kuna, od čega je 3 363 957 kuna planirano za tehničku pomoć Državnom zavodu za statistiku pri usvajanju Acquisa, 13 630 800 kuna za provedbu nacionalnog programa za statistiku PHARE 2006 te 11 584 305 kuna za provedbu višekorisničkog programa za statistiku PHARE 2006.
NN 80/2009 • Na temelju članka 10. Zakona o službenoj statistici, Državni zavod za statistiku mora biti pravodobno upoznat sa zakonodavnim i drugim relevantnim aktivnostima koje se odnose na službenu statistiku.
NN 80/2009 • Na temelju članka 128. stavka 2. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« 73/08, u daljnjem tekstu: ZEK), članka 12. stavka 1. točke 2., članka 14. stavka 4. ZEK-a, a u svezi s člankom 63. stavkom 4. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine« 122/03, 158/03, 60/04 i 70/05; u daljnjem tekstu: ZOT), povodom zahtjeva trgovačkog društva HT – Hrvatske telekomunikacije d.d., Zagreb, Savska cesta 32, za izdavanje prethodne suglasnosti na cijene usluga, Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: Vijeće HAKOM-a) je na sjednici održanoj 22. svibnja 2009. godine donijelo
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 33/03, Broj 20/92,
Broj 22/92, Broj 25/98,
Broj 10/90, Broj 87/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE