PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 80/2009 • I. Trgovačkom društvu HT – Hrvatske telekomunikacije d.d., Zagreb, Savska cesta 32, daje se suglasnost na cijene korisničkog paketa »Non Stop«.
NN 80/2009 • II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i na službenim internetskim stranicama Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije.
NN 80/2009 • Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: HAKOM) je 12. ožujka 2009. godine zaprimila od trgovačkog društva HT-Hrvatske telekomunikacije d.d. (u daljnjem tekstu: T-Com) zahtjev za pribavljanje prethodne suglasnosti na cijene korisničkog paketa »Non Stop« za javnu govornu uslugu u nepokretnoj mreži, sukladno članku 63. stavku 3. ZOT-a, kao i podatke za analizu iste.
NN 80/2009 • Korisnički paket »Non stop« omogućava korisnicima da za cijenu mjesečne naknade u iznosu od 170,80 kn (PDV uključen) telefoniraju unutar nacionalne nepokretne mreže svih operatora po cijeni uspostave poziva u iznosu od 0,28 kn (PDV uključen) za prvih šezdeset minuta svakog poziva. Po isteku šezdesete minute, svaka dodatna minuta naplaćuje se po cijenama iz korisničkog paketa »Non stop«, a koje su istovjetne cijenama iz korisničkog paketa »Super 150«, odobrenog odlukom Vijeća Hrvatske agencije za telekomunikacije (prema članku 131. ZEK-a pravni prednik HAKOM-a) od 12. svibnja 2005. godine (klasa: UP/344-04/05-01/105, urbroj: 376-05-01).
NN 80/2009 • U svrhu provođenja analize cijena navedene tarifne opcije, T-Com je, osim pregleda cijena korisničkog paketa »Non stop«, dostavio podatke o broju korisnika i o distribuciji poziva prema trajanju za korisnike koji koriste barem jednu ili više postojećih tarifnih opcija T-Coma za privatne korisnike za pozive unutar nacionalne nepokretne mreže. Distribucija poziva uključuje sve pozive koje su navedeni korisnici ostvarili u listopadu i studenome 2008. godine, bilo unutar T-Com mreže ili prema drugim operatorima nepokretne mreže.
NN 80/2009 • Nadalje, a s obzirom na nejasnoće vezane uz podatke zaprimljene 12. ožujka 2009. godine, HAKOM je dopisom od 23. ožujka 2009. godine zatražio dodatne podatke te je iste zaprimio putem elektroničke pošte 1. travnja 2009. godine.
NN 80/2009 • Nakon zaprimljenih podataka, HAKOM je izvršio analizu cijena predmetnog korisničkog paketa i mogućeg ugrožavanja djelotvornog i održivog tržišnog natjecanja. Temeljem dostavljenih podataka za listopad i studeni 2008. godine, HAKOM je utvrdio navike prosječnog privatnog korisnika T-Coma koji je ostvario pozive prema nacionalnim nepokretnim mrežama, a koje uključuju: ukupan broj poziva i ukupno trajanje poziva prema nacionalnim nepokretnim mrežama, prosječan razgovor po korisniku te omjer broja ukupnih poziva i omjer trajanja ukupnih poziva u vrijeme jakog i slabog prometa. Također, temeljem navedenih prometnih podataka, zaključeno je da je prosječni prihod po minuti poziva veći od prosječne veleprodajne cijene minute razgovara i postotka kojim su pokriveni maloprodajni troškovi (15%), čime se predložena cijena mjesečne naknade pokazala opravdanom.
NN 80/2009 • Sukladno provedenoj analizi, a uzimajući u obzir prosječno trajanje razgovora po korisniku, HAKOM je utvrdio da su načela transparentnosti i troškovne usmjerenosti cijena iz članka 63. stavka 3. ZOT-a ispunjena.
NN 80/2009 • Naime, u skladu s navedenim člankom cijene usluga koje obavlja davatelj usluga za kojeg je Vijeće HAKOM-a utvrdilo da ima znatniju tržišnu snagu na tržištu javne govorne usluge u nepokretnoj mreži, moraju biti utemeljene na načelima transparentnosti i troškovne usmjerenosti. Troškovna usmjerenost podrazumijeva da cijena javne govorne usluge u nepokretnoj mreži za krajnje korisnike mora uz veleprodajne troškove, koji su bazirani na cijenama međusobnog povezivanja, uključivati i određeni postotak kojim su pokriveni maloprodajni troškovi.
NN 80/2009 • Slijedom svega navedenog, Vijeće HAKOM-a je temeljem članka 128. stavka 2. ZEK-a, članka 12. stavka 1. točke 2., članka 14. stavka 4. ZEK-a, a u svezi s člankom 63. stavkom 4. ZOT-a odlučilo kao u izreci odluke.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 80/2009 • Protiv ove odluke žalba nije dopuštena, ali se može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana primitka.
NN 80/2009 • Na temelju članka 128. stavka 2. Zakona o elektroničkim komunikacijama (»Narodne novine« 73/08, u daljnjem tekstu: ZEK), članka 12. stavka 1. točke 2., članka 14. stavka 4. ZEK-a, a u svezi s člankom 63. stavkom 4. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine« 122/03, 158/03, 60/04 i 70/05; u daljnjem tekstu: ZOT), povodom zahtjeva trgovačkog društva HT – Hrvatske telekomunikacije d.d., Zagreb, Savska cesta 32, za izdavanje prethodne suglasnosti na cijene usluga, Vijeće Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: Vijeće HAKOM-a) je na sjednici održanoj 22. svibnja 2009. godine donijelo
NN 80/2009 • I. Trgovačkom društvu HT – Hrvatske telekomunikacije d.d., Zagreb, Savska cesta 32, daje se suglasnost na cijene korisničkog paketa »Slobodno vrijeme plus«.
NN 80/2009 • II. Ova odluka objavit će se u »Narodnim novinama« i na službenim internetskim stanicama Hrvatske agencije za poštu i elektroničke komunikacije.
NN 80/2009 • Hrvatska agencija za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: HAKOM) je 12. ožujka 2009. godine zaprimila od trgovačkog društva HT – Hrvatske telekomunikacije d.d. (u daljnjem tekstu: T-Com) zahtjev za pribavljanje prethodne suglasnosti na cijene korisničkog paketa »Slobodno vrijeme plus« za javnu govornu uslugu u nepokretnoj mreži, sukladno članku 63. stavku 3. ZOT-a, kao i podatke za analizu iste.
NN 80/2009 • Korisnički paket »Slobodno vrijeme plus« omogućava korisnicima da za cijenu mjesečne naknade u iznosu od 128,10 kn (PDV uključen) telefoniraju unutar nacionalne nepokretne mreže svih operatora u razdoblju od 16 do 8 sati ponedjeljkom i petkom, odnosno tijekom cijele subote, nedjelje i državnih blagdana, po cijeni uspostave poziva u iznosu od 0,28 kn (PDV uključen) za prvih šezdeset minuta svakog poziva. Po isteku šezdesete minute, svaka dodatna minuta naplaćuje se po cijenama iz korisničkog paketa »Slobodno vrijeme plus«, a koje su istovjetne cijenama iz korisničkog paketa »Super 150«, odobrenog odlukom Vijeća Hrvatske agencije za telekomunikacije (prema članku 131. ZEK-a pravni prednik HAKOM-a) od 12. svibnja 2005. godine (klasa: UP/344-04/05-01/105, urbroj: 376-05-01).
NN 80/2009 • U svrhu provođenja analize cijena navedene tarifne opcije, T-Com je, osim pregleda cijena korisničkog paketa »Slobodno vrijeme plus«, dostavio podatke o broju korisnika i o distribuciji poziva prema trajanju za korisnike koji koriste barem jednu ili više postojećih tarifnih opcija T-Coma za privatne korisnike za pozive unutar nacionalne nepokretne mreže. Distribucija poziva uključuje sve pozive koje su navedeni korisnici ostvarili u listopadu i studenome 2008. godine, bilo unutar T-Com mreže ili prema drugim operatorima nepokretne mreže.
NN 80/2009 • Nadalje, a s obzirom na nejasnoće vezane uz podatke zaprimljene 12. ožujka 2009. godine, HAKOM je dopisom od 23. ožujka 2009. godine zatražio dodatne podatke te je iste zaprimio putem elektroničke pošte 1. travnja 2009. godine.
NN 80/2009 • Nakon zaprimljenih podataka, HAKOM je izvršio analizu cijena predmetnog korisničkog paketa i mogućeg ugrožavanja djelotvornog i održivog tržišnog natjecanja. Temeljem dostavljenih podataka za listopad i studeni 2008. godine, HAKOM je utvrdio navike prosječnog privatnog korisnika T-Coma koji je ostvario pozive prema nacionalnim nepokretnim mrežama, a koje uključuju: ukupan broj poziva i ukupno trajanje poziva prema nacionalnim nepokretnim mrežama, prosječan razgovor po korisniku, te omjer broja ukupnih poziva i omjer trajanja ukupnih poziva u vrijeme jakog i slabog prometa. Također, temeljem navedenih prometnih podataka, zaključeno je da je prosječni prihod po minuti poziva veći od prosječne veleprodajne cijene minute razgovara i postotka kojim su pokriveni maloprodajni troškovi (15%), čime se predložena cijena mjesečne naknade pokazala opravdanom.
NN 80/2009 • Sukladno provedenoj analizi, a uzimajući u obzir prosječno trajanje razgovora po korisniku, HAKOM je utvrdio da su načela transparentnosti i troškovne usmjerenosti cijena iz članka 63. stavka 3. ZOT-a ispunjena.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 11/07, Broj 32/92,
Broj 53/06, Broj 64/99,
Broj 14/07, Broj 73/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE