PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-09-111-2049 NN 111/2005

• 1. Zabranjuje se Unicreditu Italiano S.p.A., Genova, Via Dante 1, Republika Italija, i njegovim povezanim osobama sklapanje ugovora sa Bayerische Hypo-und Vereinsbank AG, München, Am Tucherpark 16, SR Njemačka i s njim povezanim osobama, te poduzimanje pravnih i drugih radnji, koje bi mogle utjecati na promjenu imovine, obveza i kapitala u njihovim podređenim društvima i ostalim povezanim osobama u Republici Hrvatskoj u odnosu na stanje od 2. rujna 2005.


Stranica 2005-09-111-2049 NN 111/2005

• 2. Ovo je rješenje privremeno do donošenja konačnog rješenja kojim će se ocijeniti učinak koncentracije Unicreditu Italiano S.p.A., Genova, Via Dante 1, Republika Italija i Bayerische Hypo-und Vereinsbank AG, München, Am Tucherpark 16, SR Njemačka, na hrvatsko tržište.


Stranica 2005-09-111-2049 NN 111/2005

• Dana 2. rujna 2005. Unicredito Italiano S.p.A., sa sjedištem u Genovi, Via Dante 1, Republika Italija (u nastavku teksta: Unicredito Italiano), zastupan po punomoćniku Odvjetničkom društvu Bogdanović, Dolički & Partneri, Zagreb, A. von Humboldta 4b, podnio je Hrvatskoj narodnoj banci zahtjev za izdavanje prethodne suglasnosti za stjecanje kvalificiranog udjela u temeljnom kapitalu HVB Splitske banke d.d., sa sjedištem u Splitu, Ruđera Boškovića 16 (u nastavku teksta: HVB Splitska banka), i Wustenrot stambene štedionice d.d., Zagreb, Heinzelova 33a, te prijavu namjere provedbe koncentracije Unicredito Italiano i Bayerische Hypo-und Vereinsbank AG, München, Am Tucherpark 16, SR Njemačka sukladno točki 7.1. Odluke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora (»Narodne novine« br. 48/2003.).


Stranica 2005-09-111-2049 NN 111/2005

• Po zaprimanju navedenog zahtjeva i prijave utvrđeno je da su isti nepotpuni, zbog čega je dana 6. rujna 2005. pisanim putem zatražena njihova nadopuna.


Internet NN 111/2005
• Na temelju zaprimljene dokumentacije i provedenih analiza utvrđeno je da predmetna koncentracija rezultira povećanjem zajedničkog tržišnog udjela Zagrebačke banke d.d., Zagreb i HVB Splitske banke na tržištu univerzalnog bankarstva Republike Hrvatske po svim pokazateljima (aktiva, depoziti, krediti) na više od 30%, a u nekim proizvodnim i zemljopisnim segmentima tržišta univerzalnog bankarstva Republike Hrvatske i na više od 40%. Nadalje, predmetna koncentracija rezultira snažnim porastom mjerila tržišne koncentracije (npr. promjenom Herfindahl-Hirschmanov-og indeksa većom od 470). Temeljem navedenoga, za pretpostaviti je da bi predmetna koncentracija mogla imati značajan negativni učinak na tržišno natjecanje na tržištu univerzalnog bankarstva Republike Hrvatske. Provedene analize također ukazuju da bi predmetna koncentracija dovela do negativnih učinaka i na tržišno natjecanje na financijskim tržištima na kojima posluju podređena društva i povezane osobe sudionika koncentracije u Republici Hrvatskoj.

Internet stranice NN 111/2005
• Na temelju iznijetog ocijenjeno je da u postupku provedbe koncentracije postoji opasnost od poduzimanja radnji između sudionika koncentracije i njihovih povezanih društava, koje bi mogle utjecati na promjenu stanja imovine, obveze i kapitala podređenih društava i ostalih povezanih osoba u Republici Hrvatskoj, što bi se moglo odraziti na promjenu financijskog položaja, stabilnosti, tržišnog udjela i tržišne snage podređenih društava i ostalih povezanih osoba u Republici Hrvatskoj.

Internet stranice NN 111/2005 • Ovo se rješenje donosi kao privremeno do donošenja konačnog rješenja o učinku predmetne koncentracije na hrvatsko tržište, a radi zadržavanja postojećih odnosa na tržištu univerzalnog bankarstva i na drugim povezanim financijskim tržištima u Republici Hrvatskoj i zadržavanja stanja u društvima sudionicima koncentracije u Republici Hrvatskoj kakvo je bilo na dan podnošenja prijave namjere provedbe koncentracije.
Internet stranice NN 111/2005 • Protiv ovog rješenja nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
Internet stranice NN 111/2005 • Na temelju članka 10. stavka 3. i članka 30. stavka 1. Zakona o izboru članova predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine«, br. 44/05 – pročišćeni tekst – dalje: Zakon), Državno izborno povjerenstvo Republike Hrvatske propisuje
Internet stranice NN 111/2005 • 1. Vlada Republike Hrvatske donijela je Odluku o raspisivanju dopunskih izbora za pripadnike hrvatskog naroda u predstavničkim tijelima jedinica lokalne samouprave, (Općinsko vijeće Općine Borovo i Općinsko vijeće Općine Trpinja), Odluku o raspisivanju dopunskih izbora za predstavnike nacionalnih manjina u predstavničkim tijelima jedinica lokalne samouprave (Gradsko vijeće Grada Drniša, Općinsko vijeće Općine Lovas, Općinsko vijeće Općine Nijemci i Općinsko vijeće Općine Tovarnik – za sva navedena vijeća za predstavnika srpske nacionalne manjine) i Odluku o raspisivanju ponovljenih izbora za predstavnika ukrajinske nacionalne manjine u Gradu Slavonskom Brodu dana 15. rujna 2005. koje su stupile na snagu danom objave u »Narodnim novinama«, broj 111/05 od 21. rujna 2005.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 111/2005 • 3. Prijedlozi lista kandidata za članove predstavničkih tijela jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave moraju prispjeti nadležnom izbornom povjerenstvu u roku 12 dana od dana raspisivanja izbora, dakle do
Informacije NN 111/2005 • 4. Nadležno gradsko odnosno općinsko izborno povjerenstvo sastavit će i u javnim glasilima objaviti sve pravovaljano predložene liste kandidata kao i zbirnu listu, i to u roku 48 sati od isteka roka propisanog za postupak kandidiranja i podnošenja lista, dakle do
Poslovne stranice NN 111/2005 • 5. Izborna promidžba počinje od dana objave zbirne kandidacijske liste i traje zaključno do 24 sata prije održavanja izbora, dakle od
Pregledi NN 111/2005 • 6. Zabrana izborne promidžbe (izborna šutnja), kao i objavljivanja prethodnih rezultata ili procjene rezultata izbora traje u tijeku cijelog dana koji prethodi danu održavanja izbora, kao i na dan održavanja izbora do zaključno 21.00 sat, dakle od
Besplatno NN 111/2005 • 7. Nadležno gradsko odnosno općinsko izborno povjerenstvo objavit će koja su biračka mjesta određena, s naznakom koji birači imaju pravo glasovati na pojedinim biračkim mjestima, najkasnije osam dana prije dana održavanja izbora, dakle do
Glasnik NN 111/2005 • 8. Nadležno gradsko odnosno općinsko izborno povjerenstvo mora imenovati članove i zamjenike članova biračkih odbora najkasnije pet dana prije dana održavanja izbora, dakle do
Propis NN 111/2005 • Biračko mjesto se zatvara u 19:00 sati. Biračima koji su se zatekli na biračkom mjestu omogućit će se glasovanje i nakon 19 sati
Propis NN 111/2005 • 10. Birački odbor mora dostaviti zapisnik o svom radu s ostalim izbornim materijalom nadležnom izbornom povjerenstvu najkasnije u roku od 12 sati od zatvaranja birališta, dakle do
Propis NN 111/2005 • 11. Nadležna gradska odnosno općinska izborna povjerenstva utvrdit će rezultate glasovanja na biračkim mjestima na svom području najkasnije u roku od 24 sata od zatvaranja birališta, dakle do
Propis NN 111/2005 • 12. Kad nadležno izborno povjerenstvo utvrdi rezultate glasovanja, odmah će objaviti rezultate izbora sukladno zapisniku o radu izbornog povjerenstva
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 81/06, Broj 18/08, Broj 93/08, Broj 56/91, Broj 112/04, Broj 35/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled