PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (10) U slučajevima privremene obustave navedenim u stavcima 1., 2., i 3. ovog članka, kao i u slučaju raskida Ugovora navedenog u stavku 8. ovog članka, Davatelj usluga neće imati pravo na naknadu štete ili na oslobođenje od naknade štete koja je uslijed toga nastala, osim ukoliko je to pravo predviđeno hrvatskim prisilnim propisima.


Stranica 2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (1) Osim ukoliko je drugačije određeno u Ugovoru o pružanju T-Com usluga, svaka strana Ugovora bit će odgovorna za naknadu bilo koje štete koja može nastati drugoj ugovornoj strani kao posljedica neizvršavanja ili kašnjenja u izvršavanju obveza određenih u Ugovoru o pružanju T-Com usluga.


Stranica 2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (2) Ograničenje odgovornosti ugovornih stana odredit će se Ugovorom o pružanju T-Com usluga. U svakom slučaju, nijedna strana neće biti odgovorna za indirektnu štetu.


Stranica 2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (3) Ugovorne strane se neće smatrati odgovornim za neispunjenje ili za zakašnjenje u ispunjenju njihovih obveza iz Ugovora o pružanju T-Com usluga niti za povezane štete ukoliko je neispunjenje ili zakašnjenje u ispunjenju nastupilo iz razloga koji se smatraju višom silom. Višom silom se smatraju događaji čiji se učinci nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili umanjiti, kao što su velike vremenske nepogode, potres, poplava, požar ili udar groma. U slučaju da je bilo koja od ugovornih strana ometena u izvršavanju svojih obveza iz Ugovora o pružanju T-Com usluga uslijed više sile, ta ugovorna strana je obvezna bez odgađanja obavijestiti drugu ugovornu stranu o razlozima te priložiti dokaze o postojanju više sile u roku od 48 sati.


Internet NN 116/2005
• (4) U slučaju iz stavka 3. ovog članka, ometena strana će dostaviti i procjenu trajanja razdoblja tijekom kojeg će, prema vlastitoj procjeni, biti onemogućena ispunjavati obveze iz Ugovora o pružanju T-Com usluga. Nakon što je nastup događaja koji se smatraju višom silom dokazan, ugovorne strane mogu, nakon razgovora vođenih u dobroj vjeri, dogovoriti daljnje izvršavanje Ugovora o T-Com uslugama.

Internet stranice NN 116/2005
• (5) Davatelj usluga će u cijelosti biti odgovoran za štetu koja je nastala Korisnicima kao rezultat pružanja, odnosno nepružanja T-Com usluga.

Internet stranice NN 116/2005 • (6) U slučaju bilo kakvih tužbi ili zahtjeva za naknadom štete koju Korisnik postavi T-Com-u, a odnosi se na Uslugu pristupa Internetu koju pruža Davatelj usluga, Davatelj usluga će poduzeti najveće napore kako bi stupio u pokrenuti pravni postupak umjesto T-Com-a. U svakom slučaju, Davatelj usluga će biti obvezan nadoknaditi T-Com-u sve iznose koje bi T-Com morao platiti Korisniku sukladno sudskoj odluci i/ili zahtjevu za naknadu štete kao i sve druge štete i troškove koje T-Com pretrpi u vezi s tim tužbama i/ili zahtjevima.
Internet stranice NN 116/2005 • (1) T-Com i Davatelj usluga su obvezni držati u tajnosti sve povjerljive podatke koje T-Com i/ili Davatelj usluga stekne ili s njima bude upoznat tijekom pregovora oko T-Com usluga, počevši od trenutka zaprimanja Zahtjeva za uslugu podnesenog od strane Davatelja usluga T-Com-u.
Internet stranice NN 116/2005 • (2) Sva druga pitanja vezana uz povjerljivost podataka odredit će se Ugovorom o pružanju T-Com usluga.
Internet stranice NN 116/2005 • Osim ukoliko je u Ugovoru o pružanju T-Com usluga izričito predviđeno drugačije, ova Standardna ponuda neće imati nikakvog učinka na prava intelektualnog vlasništva T-Com-a ili Davatelja usluga. Po potrebi, prava intelektualnog vlasništva bit će detaljnije regulirana Ugovorom o pružanju T-Com usluga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 116/2005 • Ugovor o pružanju T-Com usluga između T-Com-a i Davatelja usluga sklapa se na neodređeno vrijeme. T-com je ovlašten raskinuti Ugovor sukladno odredbama ove Standardne ponude i važećim propisima. Davatelj usluga je ovlašten raskinuti Ugovor dostavom pisane obavijesti T-Com-u 60 dana unaprijed.
Informacije NN 116/2005 • (1) U slučaju spora koji proizlazi iz ili je u vezi s T-Com uslugama, T-Com i Davatelj usluga će najprije pokušati riješiti spor na miran način. Smatrat će se da je pokušaj da se spor riješi na miran način propao ukoliko jedna strana obavijesti o tome drugu u pisanom obliku.
Poslovne stranice NN 116/2005 • (2) Svi sporovi koji proizlaze iz ili su u vezi s T-Com uslugama i/ili ovom Standardnom ponudom, a u nadležnosti su nadležnog regulatornog tijela, riješit će se pred tim tijelom.
Pregledi NN 116/2005 • (3) Svi drugi sporovi koji proizlaze iz ili su u vezi s T-Com uslugama i/ili ovom Standardnom ponudom, uključujući pitanja u pogledu njihovog postojanja ili važenja, koja nisu u nadležnosti nadležnog regulatornog tijela, bit će konačno riješeni pred Trgovačkim sudom u Zagrebu.
Besplatno NN 116/2005 • (1) Svi prilozi ovoj Standardnoj ponudi tumačit će se u skladu s ovom Standardnom ponudom.
Glasnik NN 116/2005 • (2) T-Com će objaviti te učiniti dostupnom ovu Standardnu ponudu te sve izmjene i dopune ovoj Standardnoj ponudi na način određen važećim propisima.
Propis NN 116/2005 • (3) Ova Standardna ponuda stupa na snagu i primjenjuje se počevši od 1. siječnja 2006. godine, te zamjenjuje Standardne uvjete T-HT-a za koncesionare i ostale davatelje usluga iz kolovoza 2001. godine, s izmjenama od siječnja 2002. godine, koji prestaju važiti danom početka primjene ove Standardne ponude. Prijelazno razdoblje između odobrenja ove Standardne ponude izdanog od strane nadležnog regulatornog tijela, i početka njezine primjene, omogućava postojećim Davateljima usluga T-Com usluga prilagodbu njihove mrežne konfiguracije i resursa odredbama ove Standardne ponude.
Propis NN 116/2005 • (4) Od 1. siječnja 2006. godine, prethodno važeći model podjele prihoda između T-Com-a i davatelja usluga prestaje se primjenjivati. Sukladno članku 8. ove Standardne ponude, novi model obračuna, fakturiranja i naplate T-Com usluga bit će dostupan Davateljima usluga počevši od 1. siječnja 2006. godine, sukladno sklopljenom Ugovoru o pružanju T-Com usluga.
Propis NN 116/2005 • (5) 30 dana prije stupanja na snagu ove Standardne ponude, T-Com će postojećim Davateljima usluga dostaviti prijedlog izmijenjenog Ugovora o pružanju T-Com usluga. U slučaju da do sklapanja izmijenjenog Ugovora ne dođe do trenutka stupanja na snagu ove Standardne ponude, postojeći Ugovor sklopljen između T-Com-a i Davatelja usluga smatrat će se raskinutim.
Propis NN 116/2005 • (6) Postojeći Davatelj usluga dužan je dostaviti T-Com-u bankarsko jamstvo iz članka 7.3. ove Standardne ponude u trenutku sklapanja izmijenjenog Ugovora o pružanju T-Com usluga sukladno stavku 4. ovog članka, i to u iznosu koji je jednak zbroju iznosa koje je T-Com obračunao na ime pružanja T-Com usluga Davatelju usluga tijekom prethodna tri mjeseca.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 28/09, Broj 32/08, Broj 107/09, Broj 91/94, Broj 19/98, Broj 152/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled