PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-04-41-1384 NN 41/2008

• 14.4.1. Odsjek za koordinaciju i praćenje razvoja informacijskog sustava elektroničke nabave


Stranica 2008-04-41-1384 NN 41/2008

• 14.4.2. Odsjek za razvoj i održavanje baze podataka sustava javne nabave.


Stranica 2008-04-41-1384 NN 41/2008

• 14.4.1. Odsjek za koordinaciju i praćenje razvoja informacijskog sustava elektroničke nabave


Stranica 2008-04-41-1384 NN 41/2008

• Odsjek za koordinaciju i praćenje razvoja informacijskog sustava elektroničke nabave izrađuje nacrt prijedloga projekta uvođenja informacijskog sustava kao podrške sustavu elektroničke javne nabave i sudjeluje u njegovoj provedbi. Sudjeluje u radu međunarodnih institucija u području sustava elektroničke javne nabave, organizira, priprema, provodi i koordinira projekte iz područja sustava javne nabave te izrađuje potrebna izvješća.


Internet NN 41/2008
• 14.4.2. Odsjek za razvoj i održavanje baze podataka sustava javne nabave

Internet stranice NN 41/2008
• Odsjek za razvoj i održavanje baze podataka sustava javne nabave priprema i održava dio internetskih stranica vezanih uz Upravu za sustav javne nabave te vodi bazu podataka Uprave za sustav javne nabave. Obavlja poslove pružanja stručne pomoći, radi jedinstvenog postupanja u provođenju zakona, te u tom smislu, daje upute i mišljenja obveznicima primjene Zakona, a u svezi s elektroničkim poslovanjem u okviru Zakona.

Internet stranice NN 41/2008 • Odjel za unutarnju reviziju provodi unutarnju reviziju za cjelokupno Ministarstvo, uključivo i reviziju o korištenju sredstava Europske unije i drugih međunarodnih organizacija i institucija. O svojim saznanjima daje stručna mišljenja ministru, pa ima savjetodavnu ulogu u cilju poboljšanja poslovanja Ministarstva. Odjel procjenjuje cjelokupno poslovanje Ministarstva kroz procese i sustav unutarnjih kontrola na temelju upravljanja rizicima; analizira i ocjenjuje sve poslovne procese iz nadležnosti Ministarstva; obavlja unutarnju reviziju u skladu s najboljom strukovnom praksom, standardima unutarnje revizije i kodeksom strukovne etike unutarnjih revizora; izrađuje strateške i godišnje planove revizije; provodi pojedinačne unutarnje revizije i daje preporuke ministru u svrhu postizanja veće učinkovitosti i djelotvornosti sustava; obavlja posebne revizije na zahtjev ministra; izrađuje izvješća o obavljenoj unutarnjoj reviziji koja podnosi ministru; prati provedbu preporuka navedenih u izvješćima iz prethodno obavljenih revizija; izrađuje godišnja izvješća o radu Odjela i dostavlja ih nadležnim institucijama i osobama u skladu s važećim propisima; surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske kontrole, što uključuje i obvezu dostave strateških i godišnjih planova, te godišnjih izvješća toj Upravi; prati i predlaže stalnu edukaciju unutarnjih revizora u skladu s Međunarodnim standardima unutarnje revizije; procjenjuje i prati provedbu preporuka Državnog ureda za reviziju i drugih vanjskih revizora.
Internet stranice NN 41/2008 • 16. ODJEL ZA PRIPREMU I PROVEDBU PROGRAMA I PROJEKATA EUROPSKE UNIJE
Internet stranice NN 41/2008 • Odjel za pripremu i provedbu programa i projekata Europske unije (European Union – EU) u suradnji i koordinaciji rada s ostalim stručnim odjelima i tijelima, obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne i poslove koji se odnose na pripremu, planiranje, provedbu, financijsko upravljanje, kontrolu, praćenje i vrednovanje, godišnjih i višegodišnjih planova i programa. Prikuplja, obrađuje i analizira stanje potreba za aktivnostima iz djelokruga rada Ministarstva, sa sudionicima i čimbenicima u planiranju i provedbi programa pomoći EU i projekata, s resornim upravama Ministarstava, čiji rad je srodan ili usko povezan s djelokrugom rada Odjela. Prati i analizira tijek i dinamiku realizacije programa Europske unije koji se provode u Ministarstvu, u cilju promicanja gospodarske i socijalne kohezije u Republici Hrvatskoj i ujednačavanja njenog gospodarskog razvoja s Europskom unijom. Zadužen je za pripremu, provedbu, financiranje, nadzor i procjenu rezultata (evaluaciju, vrednovanje) programa EU koji se odnose na projekte u području regionalnog razvoja, malog i srednjeg poduzetništva i industrijske politike, u sklopu provedbe programa »Instrument pretpristupne pomoći« (Instrument for Pre-Accession Assistance – IPA), za treću komponentu Regionalni razvoj – regionalna konkurentnost (RCOP), za koju je Ministarstvo tijelo nadležno za upravljanje i provedbu (sukladno Uredbi Vlade Republike Hrvatske od 7. veljače 2007. godine). Zadužen je za: koordinaciju i upravljanje provedbom RCOP-a; pripremu sektorskih izvješća o provedbi, te za podnošenje izvješća nacionalnom koordinatoru za program IPA i nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje; evidenciju i praćenje projekata, priprema potrebna izvješća i informacije; uspostavu, održavanje i nadogradnju odgovarajućeg sustava pohrane dokumentacije, izvještavanja i informiranja; organizira informatičku podršku i arhiviranje dokumentacije, poštivanje zahtjeva Europske komisije vezanih uz informiranje o programu, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih. Surađuje s voditeljima programa u Ministarstvu i tijelima državne uprave u pripremi prijedloga i provedbi konkretnih projekata iz programa pretpristupne pomoći IPA, u skladu s propisima i pravilima Europske zajednice; prethodno razmatra tekstove financijskih sporazuma i sažetke projekata.
Internet stranice NN 41/2008 • Za obavljanje poslova i zadataka u Odjelu za pripremu i provedbu programa i projekata Europske unije (European Union – EU) ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 41/2008 • Odsjek za programiranje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje godišnjih i višegodišnjih planova i programa; prikuplja, obrađuje i analizira stanje potreba za unaprjeđenje razvoja gospodarstva, podizanja konkurentnosti Republike Hrvatske i predlaže smjernice i mjere. U suradnji s upravama Ministarstva, drugim resornim ministarstvima, lokalnom upravom i samoupravom, te poslovnom i akademskom zajednicom priprema dokumentaciju za korištenje IPA programa Europske unije, te priprema i izrađuje podloge i prijedloge za pojedine projekte u okviru provedbe Operativnih programa. Priprema informacije, planira i provodi potrebne aktivnosti u cilju podizanja svjesnosti i širenja informacija o mogućnostima uključivanja korisnika u projekte za korištenje IPA programa pomoći EU. Priprema kriterije i metodologiju za odabir i provedbu odgovarajućih projekata, te izrađuje potrebne podloge za pripremu javnih natječaja za provedbu projekata. Priprema izvješća i planove; organizira i pruža informatičku podršku i obradu, organizira i provodi arhiviranje dokumentacije; obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Informacije NN 41/2008 • Odsjek za provedbu priprema podloge i dokumentaciju za provedbu natječajnih procedura i tehničku provedbu projekata u okviru IPA programa pomoći EU, a u skladu s donesenim Operativnim programom. Priprema procedure i dokumente za uspješnu provedbu projekata, priprema provedbu natječajnih postupaka, i potpisivanje ugovora, te osigurava provedbu odabranih projekata u skladu s propisima i zakonima Republike Hrvatske i u skladu s propisima i procedurama EU za određene programe.
Poslovne stranice NN 41/2008 • Odsjek za financijsko upravljanje prethodno razmatra tekstove financijskih sporazuma i sažetke projekata; priprema i natječajne dokumentacije i podloge za ugovore o nabavi usluga, robe i radova; upravlja sustavom za financijsko upravljanje provedbe projekata i tijekova financijskih sredstava, obavlja praćenje i izvještavanje. Dostavlja informacije o odobrenim troškovima i primijenjenim postupcima prema Nacionalnom fondu i nacionalnom dužnosniku za ovjeravanje.
Pregledi NN 41/2008 • Odsjek za praćenje i vrednovanje obavlja stručne, administrativne i upravno-pravne poslove koji se odnose na suradnju i koordinaciju rada s ostalim stručnim odjelima Ministarstva i ostalim sudionicima srodnih aktivnosti, a sve u cilju praćenja i analize tijeka realizacije provedbe programa pomoći, EU. Obavlja potvrđivanje da su troškovi pristigli na naplatu učinjeni u skladu s relevantnim pravilima, da je roba dostavljena i usluge izvršene, sukladno relevantnoj odluci, te da su zahtjevi za plaćanjem korisnika valjani. Izrađuje potrebna izvješća i informacije; analizira izvršenje i učinkovitost projekata, godišnjih i višegodišnjih planova rada; zadužen je za uspostavu, održavanje i nadogradnju odgovarajućeg sustava pohrane dokumentacije, izvještavanja i informiranja; te organizira informatičku podršku i arhiviranje dokumentacije radi provođenja postupka revizije. Nadležan je za poštivanje zahtjeva Europske komisije vezanih uz informiranje o programu, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Besplatno NN 41/2008 • 17. ODJEL ZA PROCJENU GOSPODARSKIH UČINAKA PROPISA I MAKROEKONOMSKU ANALIZU
Glasnik NN 41/2008 • Odjel za procjenu gospodarskih učinaka propisa i makroekonomsku analizu koordinira i komunicira s Uredom za koordinaciju procjene učinaka propisa (dalje: UPUP) kako bi se osigurala potpuna suglasnost sa Uredbom za UPUP, koordinira sustav procjene učinka propisa na gospodarstvo u suradnji s ostalim tijelima državne uprave (dalje: TDU), privatnim sektorom i javnošću, daje upute i mišljenja vezana uz pripremu procjene gospodarskih učinaka propisa, pruža stručnu podršku predlagateljima propisa, savjetuje TDU i tijela Vlade Republike Hrvatske u svezi analize i izrade izvješća, te pregledava konačna izvješća koja izrađuju TDU kao predlagatelji propisa, aktivno sudjeluje u razvoju strategija u svezi procjene gospodarskih učinaka propisa na nacionalnoj razini, provodi makroekonomsku analizu, predlaže nacrte mjera za daljnji razvoj i unaprjeđenje sustava procjene učinaka propisa na gospodarstvo, usklađuje obrasce i metodologije, u suradnji s ostalim TDU i zainteresiranim stranama.
Propis NN 41/2008 • Odjel za odnose s javnošću i protokol obavlja poslove komuniciranja s medijima i građanima te priprema i provođenje protokola u domaćim i inozemnim aktivnostima ministra, državnih tajnika i ravnatelja ustrojbenih jedinica Ministarstva. Obavlja poslove unutarnjeg informiranja Ministarstva, pripreme i provođenja promotivnih aktivnosti Ministarstva, pripreme materijala za potrebe komunikacije Ministarstva s Hrvatskim saborom, Vladom Republike Hrvatske i drugim tijelima državne uprave kao i pravnim osobama, koje obavljaju javne ovlasti iz djelokruga Ministarstva, te drugi poslovi u okviru djelokruga po nalogu ministra.
Propis NN 41/2008 • Ovlašteni državni tajnik zamjenjuje ministra u slučaju njegovog izbivanja ili spriječenosti te obavlja druge poslove koje mu povjeri ministar.
Propis NN 41/2008 • Radom upravnih organizacija u Ministarstvu upravljaju ravnatelji uprava.
Propis NN 41/2008 • Na čelu odjela u ustrojstvenim jedinicama Ministarstva su načelnici.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 19/90, Broj 166/98, Broj 44/08, Broj 112/03, Broj 47/08, Broj 21/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled


Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting