PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (17) Na usporednim jednokolosiječnim prugama, ako u smjeru vožnje s desne strane između kolosijeka nema dosta mjesta, signalni znakovi za laganu vožnju moraju se postaviti na vanjsku stranu kolosijeka za koji vrijede.
NN 126/2009 • (18) Kada je na usporednim prugama žuti signalni lopar postavljen samo za jedan kolosijek, pokraj drugih kolosijeka usporedno s tim loparom moraju se postaviti zeleni signalni lopari.
NN 126/2009 • (19) Kada se na pružnom kolosijeku moraju signalizirati dvije ili više uzastopnih laganih vožnji različitih brzina bez međuprostora na ispravnom kolosijeku, ili ako je međuprostor manji od 1300 m, takve lagane vožnje za svaki smjer vožnje signaliziraju se jednim signalnim znakom »Lagano«.
NN 126/2009 • (20) Za postavljanje jednoga ili više signalnih znakova »Početak lagane vožnje« vrijedi sljedeće:
NN 126/2009 • a) kada je duljina kolosijeka na kojemu se uvode uzastopne lagane vožnje do 1500 m, za taj dio kolosijeka za svaki smjer vožnje postavlja se po jedna signalna ploča sa signalnim znakom »Početak lagane vožnje« kojim je označena manja smanjena brzina,
NN 126/2009 • b) kada je duljina kolosijeka na kojem se uvode uzastopne lagane vožnje veća od 1500 m, za svaki smjer vožnje postavlja se potreban broj signalnih ploča sa signalnim znakovima »Početak lagane vožnje«.
NN 126/2009 • (21) Kada se lagana vožnja uvodi na glavnim prolaznim kolosijecima ili na otvorenoj pruzi odmah iza kolodvora i kada bi se žuti signalni lopar morao postaviti u kolodvoru, on se postavlja ispred prve ulazne skretnice.
NN 126/2009 • (22) Žuti signalni lopar ne postavlja se u kolodvoru kada se lagana vožnja uvodi na drugim glavnim i sporednim kolosijecima. Lagana vožnja na tim kolosijecima signalizira se samo signalnim znakom »Početak lagane vožnje« koji se postavlja pokraj međnika uz kolosijek za koji vrijedi. Signalizirana brzina vrijedi od toga međnika do međnika na drugom kraju kolosijeka.
NN 126/2009 • (23) O uvedenim laganim vožnjama moraju se pravodobno obavijestiti sva službena i radna mjesta kojih se one tiču.
NN 126/2009 • (24) Signalni znak »Opozivni signal« – zeleni signalni lopar, namijenjen je za opoziv signala lagane vožnje, a u određenim slučajevima i crvenoga i žutoga signalnog lopara.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (25) Signalni znak »Opozivni signal« označava mjesto od kojega prestaje lagana vožnja. Nakon prolaska posljednjeg vozila pokraj toga signalnog znaka, daljnja vožnja smije se nastaviti najvećom dopuštenom brzinom.
NN 126/2009 • (1) Signalnim znakovima osoblja vučnog vozila daju se kod vlaka zapovijedi i upozorenja vlakopratnomu, kolodvorskomu i pružnom osoblju, a u nekim prigodama i drugim osobama.
NN 126/2009 • (2) Pojedini signalni znakovi osoblja vučnog vozila rabe se i kod manevarskih vožnji.
NN 126/2009 • (3) Signalni znakovi osoblja vučnog vozila daju se sirenom vučnog vozila.
NN 126/2009 • (5) Signalni znak »Opasnost, koči« – najmanje pet kratkih zvukova brzo jedan za drugim: •••••
NN 126/2009 • (6) Signalni znak »Popusti kočnice« – jedan dugačak i dva kratka zvuka: ••
NN 126/2009 • (7) Kod vlakova s dvjema lokomotivama na čelu vlaka potrebne signalne znakove daje osoblje u prvoj lokomotivi, a kod vlakova s dvjema potiskivalicama osoblje u posljednjoj potiskivalici, osim signalnog znaka »Opasnost, koči«, koji kod nastale potrebe daje osoblje vučnog vozila koje prvo primijeti opasnost. Istim načinom signalne znakove daje strojovođa motorne garniture.
NN 126/2009 • (8) Kod guranih vlakova vlakopratitelj prvog vagona na čelu vlaka daje usnom zviždaljkom signalni znak »Pazi«.
NN 126/2009 • (1) Signalni znak »Pazi« osoblje vučnog vozila mora dati kada je to u interesu opće sigurnosti željezničkog prometa, drugih sudionika u prometu i trećih osoba, a posebice:
NN 126/2009 • b) ispred signalne oznake »Pazi, željezničko-cestovni prijelaz«,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 151/03, Broj 58/93,
Broj 140/05, Broj 114/01,
Broj 136/03, Broj 40/96
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE