PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (6) Kada se signalni znak »Stoj« mora davati ili postaviti u tunelu ili na mostu, a vlak bi morao djelomično stajati u tunelu ili na mostu, mora se davati ili postaviti na propisanoj udaljenosti ispred tunela ili mosta.
NN 126/2009 • (7) Kada zbog nastale opasnosti neprohodno mjesto nije moguće zaštititi na propisan način, radnik žurno kreće u susret vlaku, manevarskom sastavu ili pružnom vozilu neprekidno dajući signalni znak »Stoj«.
NN 126/2009 • a) kada je zbog stanja pruge ili smetnje ugrožena sigurnost prometa,
NN 126/2009 • b) kada je vlak pušten na zatvoreni kolosijek, a osoblje o tome nije bilo obaviješteno,
NN 126/2009 • c) kada vlak koji dolazi ugrožava osobe ili cestovna vozila,
NN 126/2009 • d) kada se na vlaku primijeti neispravnost ili nedostatak koji bi mogao ugroziti njegovu daljnju vožnju,
NN 126/2009 • e) kada se prije prolaska vlaka čija je vožnja objavljena zvonovnim signalnim znakom, ili prije prolaska manevarskog sastava odnosno pružnog vozila otpremljenoga iz kolodvora, na pruzi čuo signalni znak za objavljivanje vožnje vlaka iz suprotnog smjera po istom kolosijeku,
NN 126/2009 • f) ispred signalnog stupa ili na signalni stup neosvijetljenog glavnog svjetlosnog signala, osim kod prostornih signala automatskoga pružnog bloka i automatske odjavnice.
NN 126/2009 • (9) Crveni signalni lopar postavlja se s obiju strana neprohodnog mjesta bez obzira voze li vlakovi po tome kolosijeku iz jednoga ili iz obaju smjerova i vrijedi kod dvokolosiječnih i usporednih pruga, a kod kolodvorskih kolosijeka samo za onaj kolosijek koji je označen tim signalnim znakom. Kada se crveni signalni lopar ne može postaviti pokraj kolosijeka za koji vrijedi, postavlja se u sredinu kolosijeka.
NN 126/2009 • (10) Da se ne bi ometale vožnje po susjednim kolosijecima, kada se na usporednim ili dvokolosiječnim prugama, ili u kolodvorima crveni signalni lopar postavlja samo za jedan kolosijek, pokraj susjednih kolosijeka usporedno s tim loparom mora se postaviti opozivni zeleni signalni lopar.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (11) Kada se zbog nastale smetnje mora zaštititi neprohodno mjesto, a zaštitu postavlja jedan radnik, neprohodno mjesto zaštićuje se u prvom redu iz smjera iz kojega se očekuje vlak.
NN 126/2009 • a) za označavanje potpune neprohodnosti jednoga ili više kolosijeka, i to:
NN 126/2009 • – kada je neprohodan samo jedan kolosijek, crveni signalni lopar postavlja se s obiju strana neprohodnog mjesta u sredinu kolosijeka usporedno s međnikom,
NN 126/2009 • – kada su neprohodna dva ili više susjednih kolosijeka, neprohodni kolosijeci se štite postavljanjem jednoga crvenog signalnog lopara usporedno s međnikom prvoga susjednoga prohodnog kolosijeka. Na isti način zaštićuje se i druga strana neprohodnog mjesta.
NN 126/2009 • b) za zabranjivanje izlaska vlaka, manevarskog sastava ili pružnog vozila iz kolodvora zbog neprohodnosti pruge. Crveni signalni lopar postavlja se u sredinu kolosijeka iza posljednje izlazne skretnice. Kada se u kolodvoru mora manevrirati preko izlazne skretnice, crveni signalni lopar postavlja se usporedno sa signalom granica manevriranja.
NN 126/2009 • c) za zaštićivanje neprohodnog mjesta ili vozila na kolosijeku koja se ne smiju pokretati, a postavlja se s obiju strana neprohodnog mjesta ili vozila.
NN 126/2009 • (13) Kada zbog neprohodnog mjesta nije moguć ulazak na bilo koji kolosijek ili posebno područje, crveni signalni lopar postavlja se s obiju strana kolodvora na propisanoj udaljenosti ispred prve ulazne skretnice i predsignalizira se žutim signalnim loparom.
NN 126/2009 • (14) Žutim signalnim loparom na otvorenoj pruzi predsignaliziraju se lagana vožnja ili crveni signalni lopar.
NN 126/2009 • (15) Ako lagana vožnja nije uvedena, a nastane iznenadna potreba za vožnjom smanjenom brzinom, radnik mora žurno krenuti u susret dolazećem vlaku, manevarskom sastavu ili pružnom vozilu neprekidno dajući signalni znak »Stoj« te nakon zaustavljanja usmeno obavijestiti o laganoj vožnji strojovođu.
NN 126/2009 • (16) Mjesto na pruzi ili kolosijeku preko kojega se mora voziti smanjenom brzinom zaštićuje se iz obaju smjerova.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 47/06, Broj 63/92,
Broj 66/01, Broj 91/09,
Broj 12/07, Broj 97/93
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE