PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2007 • 2.2.4.3.1 U slučaju zglobnih vozila koja se sastoje od dva nerastavljiva dijela i koja se smatraju jednim vozilom, poluprikolica se ne smije uzimati u obzir s obzirom na prelazak crte BB’
NN 12/2007 • Vozilo mora prilaziti do crte AA ustaljenom brzinom koja odgovara brzini vrtnje motora koja je jednaka 3 brzine vrtnje kod koje motor postiže najveću snagu ili 3 najveće brzine vrtnje motora koju dopušta regulator, ili 50 km/h, ovisno što je najmanje.
NN 12/2007 • Ako je vozilo opremljeno mjenjačem s dva, tri ili četiri stupnja prijenosa, mora se upotrebljavati drugi stupanj prijenosa. Ako mjenjač ima više od četiri stupnja prijenosa, mora se upotrebljavati treći stupanj prijenosa. Ako motor pritom dosegne brzinu vrtnje veću od brzinu vrtnje koja odgovara najvećoj snazi, mora se umjesto drugog ili trećeg stupnja prijenosa odabrati sljedeći viši stupanj prijenosa tako, da se crta BB na ispitnoj stazi dosegne bez prekoračenja te brzine vrtnje. Ne smije se odabrati štedni hod. Ako vozilo ima dva završna prijenosna omjera, mora se odabrati prijenosni omjer koji odgovara najvećoj brzini vozila. Vozilo mora prilaziti do crte AA ustaljenom brzinom koja odgovara brzini vrtnje motora koja je jednaka 3 brzine vrtnje kod koje motor postiže svoju najveću snagu ili 3 najveće brzine vrtnje motora koju dopušta regulator, ili 50 km/h, ovisno što je manje.
NN 12/2007 • Vozilo mora prilaziti do crte AA ustaljenom brzinom od 50 km/h ili s tri četvrtine svoje najveće brzine, ovisno što je manje. Kad se može birati između više položaja za vožnju naprijed, mora se odabrati onaj pri kojem se proizvodi najveće prosječno ubrzanje vozila između crta AA’ i BB’. Ne smije se upotrebljavati položaj birača koji se upotrebljava samo za kočenje, upravljanje ili slična lagana pomicanja vozila.
NN 12/2007 • 2.2.5.1 U izvještaju o ispitivanju sastavljenom za svrhu izdavanja dokumenta navedenog u Dodatku 1 B moraju biti navedene sve okolnosti i utjecaji koji mogu utjecati na rezultate mjerenja.
NN 12/2007 • 2.2.5.2 Očitane vrijednosti moraju se zaokružiti na najbliži cijeli decibel.
NN 12/2007 • Ako je znamenka iza decimalne točke između 0 i 4, vrijednost se zaokružuje na nižu vrijednosti, a ako je između 5 i 9, zaokružuje se na višu vrijednost.
NN 12/2007 • Samo vrijednosti dobivene iz dva uzastopna mjerenja na istoj strani vozila koje se međusobno ne razlikuju više od 2 dB(A) mogu se upotrijebiti za svrhu izdavanja dokumenta navedenog u Dodatku 1 B.
NN 12/2007 • 2.2.5.3 Da bi se uzela u obzir mjerna nesigurnost, rezultat svakog mjerenja mora se odrediti tako što se vrijednost dobivena u skladu s točkom 2.1.5.2. umanji za 1 dB(A)
NN 12/2007 • 2.2.5.4 Ako srednja vrijednost od četiri rezultata mjerenja ne prekorači najveću dopuštenu razinu za kategoriju kojoj pripada ispitivano vozilo, smatra se da su zadovoljene granice navedene u točki 2.1.1. Ta srednja vrijednost predstavlja rezultat mjerenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2007 • 2.3 Mjerenje buke vozila u mirovanju (za ju (za ispitivanja vozila u uporabi)
NN 12/2007 • Radi omogućivanja kasnijih provjera buke na vozilima u uporabi, razina buke mora se također izmjeriti u izravnoj blizini otvora ispušnog sustava (prigušnika zvuka) u skladu sa sljedećim zahtjevima i upisati rezultat mjerenja u izvještaj o ispitivanju koji se sastavlja za potrebe izdavanja dokumenta navedenoga u Dodatku 1 B.
NN 12/2007 • Mora se upotrijebiti zvukomjer točnosti sukladno točki 2.2.2.1.
NN 12/2007 • Prije početka mjerenja, motor vozila mora se dovesti na uobičajenu radnu temperaturu. Ako je vozilo opremljeno ventilatorom s automatskim mehanizmom za pokretanje, tijekom mjerenja buke nije dopušten nikakav zahvat na takvom sustavu.
NN 12/2007 • Za vrijeme mjerenja mjenjač mora biti u neutralnom položaju. Ako nije moguće isključiti prijenos, pogonski kotač vozila mora se moći slobodno okretati, na primjer tako da se vozilo osloni na svoj središnji oslonac ili valjke.
NN 12/2007 • Svaka površina na kojoj nema značajnih zvučnih smetnja može se upotrijebiti kao ispitni poligon. Prikladne su ravne površine koje su prekrivene betonom, asfaltom ili kakvim drugim tvrdim materijalom i koje posjeduju visoki stupanj refleksije; površine sa slojem zbijene zemlje nisu dopuštene. Ispitni poligon mora biti u obliku pravokutnika čije su stranice najmanje 3 m udaljene od vanjskog ruba mopeda (isključujući upravljač). U tom pravokutniku ne smije biti značajnih zapreka, npr. nikakvih drugih osoba osim vozača i mjeritelja.
NN 12/2007 • Motocikl mora biti postavljen unutar navedenog pravokutniku tako, da je mikrofon koji se upotrebljava pri mjerenju udaljen najmanje 1 m od svakog rubnika.
NN 12/2007 • Očitanja na mjernom uređaju koja proizvodi okolna buka i vjetar moraju biti barem 10 dB(A) manja od razine mjerene buke. Na mikrofon se može postaviti odgovarajuća zaštita protiv vjetra, pod uvjetom da se uzme u obzir njezin utjecaj na osjetljivost mikrofona.
NN 12/2007 • Najviša razina buke, izražena u decibelima s vrednovanjem A (dB(A)), mora se mjeriti u radnim uvjetima navedenima u točki 2.2.4.3.
NN 12/2007 • Najmanje po tri mjerenja moraju se provesti za svaki mjerni položaj.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 99/05, Broj 2/08,
Broj 68/01, Broj 63/04,
Broj 94/07, Broj 189/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE