PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2007 • 2. HOMOLOGACIJA TIPA SASTAVNOG DIJELA S OBZIROM NA RAZINU BUKE I IZVORNI ISPUŠNI SUSTAV, KATAV, KAO ZASEBNE TEHNIČKE JEDINICE, TIPA MOPEDA NA TRI KLI TRICIKLA
NN 12/2007 • 2.1 Buka mopeda na tri kotača ili tricikla u vožnji (uvjeti mjerenja i postupak ispitivanja vozila tijekom homologacije tipa sastavnog dijela).
NN 12/2007 • 2.1.1 Vozilo, njegov motor i njegov ispušni sustav moraju biti konstruirani, izrađeni i sastavljeni tako, da vozilo zadovoljava zahtjeve ovoga Pravilnika kod uobičajenih uvjeta uporabe, unatoč vibracijama kojima mogu biti izloženi.
NN 12/2007 • 2.1.2 Ispušni sustav mora biti konstruiran, izrađen i ugrađen tako je otporan na pojavu korozije kojoj je izložen.
NN 12/2007 • 2.1.2.1 Mjerilo koje se upotrebljava za mjerenje razine buke mora biti precizni zvukomjer tipa opisanog u publikaciji međunarodnog elektrotehničkog povjerenstva (IEC) 179 »Precizni zvukomjeri«, drugo izdanje. Mjerenja se moraju provesti uporabom »brzog« odziva i vrednovanja »A«, koji su također opisani u toj publikaciji.
NN 12/2007 • Na početku i na kraju svakog niza mjerenja, zvukomjer se mora umjeriti prema proizvođačevim uputama, s odgovarajućim izvorom zvuka (npr. pistofon).
NN 12/2007 • Brzina vrtnje motora i brzina vozila na ispitnoj stazi mora se odrediti s točnošću ± 3%.
NN 12/2007 • Pri mjerenjima vozilo mora biti u voznome stanju (uključujući rashladno sredstvo, ulja, gorivo, alat, zamjenski kotač i vozača). Prije početka mjerenja vozilo se mora dovesti na uobičajenu radnu temperaturu.
NN 12/2007 • 2.2.3.1.1 Mjerenja se moraju obaviti s neopterećenim vozilom, bez prikolice ili poluprikolice.
NN 12/2007 • Ispitni poligon mora biti sastavljen iz središnjeg dijela za ubrzavanje koji okružuje potpuno ravna ispitna površina. Dio za ubrzavanje mora biti potpuno ravan; njegova površina mora biti suha i takva da buka od kotrljanja guma bude niska.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2007 • Na ispitnom poligonu moraju biti ostvareni uvjeti takvi da slobodno zvučno polje između izvora zvuka u središtu dijela za ubrzavanje i mikrofona ima prigušenje unutar 1 dB(A). Smatra se da je taj uvjet zadovoljen ako na udaljenosti 50 m od središta dijela za ubrzavanje nema velikih predmeta koji odbijaju zvuk, kao što su ograde, stijene, mostovi ili zgrade. Površina ispitne staze mora zadovoljavati zahtjeve iz Priloga VII.
NN 12/2007 • U blizini mikrofona ne smije biti ikakvih zapreka koje bi mogle utjecati na zvučno polje i ne smije biti osoba između mikrofona i izvora zvuka. Mjeritelj koji provodi mjerenja mora biti u takvom položaju da ne utječe na pokazivanja mjernog uređaja.
NN 12/2007 • Mjerenja se ne smiju provoditi pri lošiem vremenskim uvjetima. Treba isključiti mogućnost utjecaja udara vjetra na rezultate.
NN 12/2007 • A-vrednovana razina buke iz drugih izvora osim ispitivanog vozila i od učinka vjetra pri mjerenju mora biti barem 10 dB(A) ispod razine buke koju proizvodi vozilo. Na mikrofon se može postaviti odgovarajuća zaštita protiv vjetra, pod uvjetom da se uzme u obzir njezin utjecaj na osjetljivost i značajke usmjerenosti mikrofona.
NN 12/2007 • Ako je razlika između okolne buke i izmjerene buke između 10 i 16 dB(A), za izračunavanje ispitnih rezultata mora se izvršiti odgovarajući ispravak tako da se od očitanih vrijednosti na zvukomjeru oduzmu iznosi kako je prikazano na ovom dijagramu:
NN 12/2007 • Najviša razina buke, izražena u decibelima određenim s vrednovanjem A (dB(A)), mora se mjeriti pri vožnji vozila između crta AA’ i BB’ (slika 1.). Mjerenja nisu prihvatljiva, kad se registrira neuobičajena razlika između vršne vrijednosti i opće razine buke.
NN 12/2007 • Najmanje po dva mjerenja moraju se provesti za svaku stranu mopeda.
NN 12/2007 • Mikrofon mora biti postavljen na razmaku 7,5 ± 0,2 m od referentne crte ispitne staze CC’ (slika 1.) i 1,2 ± 0,1 m iznad tla.
NN 12/2007 • Vozilo se mora prilaziti crti AA’ stalnom početnom brzinom koja je navedena u točki 2.2.4.4. Kad prednji kraj vozila dosegne do crte AA’, zaklopka za snagu mora se postaviti što je moguće prije u krajnji položaja i držati je u tom položaju dok stražnji dio vozila ne dosegne crtu BB’; tada zaklopku za snagu treba vratiti što je moguće brže u položaj praznog hoda.
NN 12/2007 • Pri svim mjerenjima vozilo se mora voziti pravocrtno u dijelu za ubrzavanje tako, da je uzdužna središnja ravnina vozila čim bliže crti CC’.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 162/03, Broj 14/07,
Broj 14/07, Broj 66/08,
Broj 167/03, Broj 129/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE