PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • 2.2.7. vrsta prednjeg (prednjih) sjedala i položaj R- točke u mjeri u kojoj oni negativno utječu na značajke propisane u ovom Pravilniku;
NN 152/2005 • 2.3. »prostor za putnike« označava prostor za smještaj u vozilu koji je ograničen krovom, podom, bočnim stjenkama, vratima, vanjskim staklenim plohama i prednjom pregradom te ravninom kroz stražnju pregradu prostora za putnike ili ravninom kroz oslonac naslonom stražnjega sjedala;
NN 152/2005 • 2.4. »R-točka« ili »referentna sjedeća točka« označava referentnu točku koju određuje proizvođač a koja:
NN 152/2005 • 2.4.1. ima koordinate određene u odnosu na nosivu konstrukciju vozila;
NN 152/2005 • 2.4.2. odgovara teoretskom položaju točke relativnog zakretanja trupa u odnosu na natkoljenice (H-točka) u normalnom vozačkom položaju koji je najniži i najviše straga ili u uporabnom položaju koje za svaki naznačeni sjedeći položaj odredi proizvođač;
NN 152/2005 • 2.5. »H-točka« označava točku koja je definiranu u Pravilniku TPV 132;
NN 152/2005 • 2.6. »kapacitet spremnika za gorivo« označava obujam spremnika za gorivo kako ga je naveo proizvođač vozila;
NN 152/2005 • 2.7. »poprečna ravnina« označava vertikalnu ravninu okomitu na uzdužnu središnju ravninu vozila;
NN 152/2005 • 2.8. »zaštitni sustav« označava naprave koje služe da zadrže i/ili zaštite putnike;
NN 152/2005 • 2.9. »tip zaštitnoga sustava« označava kategoriju zaštitnih naprava koje se međusobno ne razlikuju u bitnim obilježjima kao što su:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 2.10. »referentna masa« označava masu neopterećenog vozila uvećanu za 100 kg (tj. za masu lutke za ispitivanje bočnog sudara i njenih mjernih uređaja);
NN 152/2005 • 2.11. »neopterećena masa« označava masu vozila u voznom stanju bez vozača, putnika ili tereta, ali sa spremnikom goriva napunjenim do 90% kapaciteta i postavljenima uobičajenim kompletom alata i rezervnim kotačem, po potrebi:
NN 152/2005 • 2.12. »pomična deformabilna zapreka« označava spravu kojom se ispitivano vozilo udara, a sastoji se od kolica i od udarne glave;
NN 152/2005 • 2.13. »udarna glava« označava deformabilni dio pričvršćen na prednji dio pomične deformabilne zapreke;
NN 152/2005 • 2.14. »kolica« označavaju okvir na kotačima koji se može slobodno pomicati duž uzdužne osi u točki sudara. Njegov prednji blok nosi udarnu glavu:
NN 152/2005 • 2.15. »izrada u više faza« označava postupak gdje dva ili više proizvođača zasebno i serijski sudjeluju u izradi vozila.
NN 152/2005 • 3.1. Vozilo mora biti podvrgnuto ispitivanju u skladu s Dodatkom 1. ovom Prilogu.
NN 152/2005 • 3.1.1. Ispitivanje se provodi na vozačevoj strani vozila osim u slučaju da je asimetričnost konstrukcije bokova tolika da utječe na ponašanje pri bočnom sudaru. U tom slučaju smije se koristiti jedna od alternativa opisanih u točkama 3.1.1.1. ili 3.1.1.2., prema dogovoru između proizvođača i tijela odgovornog za provođenje ispitivanja.
NN 152/2005 • 3.1.1.1. Proizvođač mora tijelu nadležnom za homologaciju tipa dostaviti podatke koji se odnose na kompatibilnost rezultata u usporedbi s vozačkom stranom u slučaju da se ispitivanje provodi na toj strani.
NN 152/2005 • 3.1.1.2. Nakon utvrđivanja značajki konstrukcije vozila, tijelo nadležno za homologaciju tipa smije odlučiti o provođenju ispitivanja na strani suprotnoj od vozačeve, ako se ona smatra manje pogodnom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 40/07,
Broj 52/04, Broj 98/09,
Broj 129/99, Broj 69/96
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE