PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • 3.1.2. Tijelo odgovorno za provođenje ispitivanja, nakon konzultacija s proizvođačem, smije zahtijevati da se ispitivanje izvrši sa sjedalom u položaju koji je različit od onog naznačenog u točki 5.5.1. Dodatka 1. Taj položaj sjedala bit će naveden u izvještaju o ispitivanju.
NN 152/2005 • 3.1.3. Ukoliko su uvjeti postavljeni u točki 3.2. i točki 3.3. zadovoljeni, rezultat ispitivanja smatra se zadovoljavajućim.
NN 152/2005 • 3.2.1. Kriteriji za značajke, određeni ispitivanjem sudara u skladu s Dopunom Dodatka 1. ovog Priloga, moraju zadovoljavati sljedeće zahtjeve:
NN 152/2005 • 3.2.1.1. Kriterij za značajku glave (HPC) ne smije biti veći od 1000; ukoliko ne dolazi do dodira glave, HPC se niti ne mjeri niti izračunava, već se bilježi kao »bez dodira glave«.
NN 152/2005 • 3.2.1.2. Kriteriji za značajke prsnog koša moraju biti:
NN 152/2005 • najveća sila na spoj zdjeličnih kostiju (PSPF) ne smije biti veća od 6 kN.
NN 152/2005 • najveća sila na abdomen (APF) ne smije biti veća od 2,5 kN, unutarnja sila (odgovara vanjskoj sili od 4,5 kN)
NN 152/2005 • 3.3.1. Niti jedna vrata ne smiju se otvoriti za vrijeme ispitivanja.
NN 152/2005 • 3.3.2.1. otvoriti dovoljan broj vrata, predviđenih za normalan ulaz i izlaz putnika, a ako je potrebno i nagnuti naslon sjedala ili cijela sjedala kako bi se svim putnicima omogućilo napuštanje vozila;
NN 152/2005 • 3.3.3. Niti jedan unutarnji uređaj ili dio ne smije se odvojiti na takav način da bi se značajno povećao rizik ozljede od oštrih izbočina ili nazubljenih rubova.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 3.3.4. Puknuća kao posljedica plastičnih deformacija su dozvoljena, pod uvjetom da ta puknuća ne povećavaju rizik od ozljeda.
NN 152/2005 • 3.3.5. Ukoliko poslije sudara postoji kontinuirano istjecanje tekućine iz sustava dovoda goriva, maseni protok pri istjecanju ne smije biti veći od 5 x 10-4 kg/s; ukoliko se tekućine iz sustava dovoda goriva miješaju s tekućinama iz ostalih sustava i te različite tekućine se ne mogu jednostavno odvojiti i identificirati, pri ocjenjivanju brzine kontinuiranog istjecanja u obzir se uzima sva prikupljena tekućina.
NN 152/2005 • 2.2. Pomična deformabilna zapreka mora odgovarati značajkama postavljenim u Dodatku 2. Priloga II. Zahtjevi koji se odnose na pregled dani su u Dopuni Dodatka 2. Pomična deformabilna zapreka mora biti opremljena odgovarajućim uređajem pomoću kojeg se se sprječava drugi sudar s udarenim vozilom.
NN 152/2005 • 2.3. Putanja središnje vertikalne uzdužne ravnine pomične deformabilne zapreke mora biti okomita na središnju vertikalnu uzdužnu ravninu udarenog vozila.
NN 152/2005 • 2.4. Središnj a vertikalna uzdužna ravnina pomične deformabilne zapreke mora se poklapati, uz dozvoljeno odstupanje od ±25 m, s poprečnom vertikalnom ravninom koja prolazi kroz R točku prednjeg sjedala koje se nalazi na udarenoj strani ispitivanog vozila. Vodoravna središnja ravnina, koja je ograničena s vanjskim bočnim vertikalnim ravninama udarne glave, mora, u trenutku sudara, biti unutar dviju ravnina određenih prije ispitivanja i postavljenih 25 mm iznad i ispod prethodno definirane ravnine.
NN 152/2005 • 2.5. Mjerni uređaji moraju biti u skladu s ISO normom 6487:1987 osim ako nije drugačije navedeno u ovom Pravilniku.
NN 152/2005 • 2.6. Stabilna temperatura ispitne lutke u trenutku ispitivanja bočnog sudara mora biti 22 ± 4°C.
NN 152/2005 • 4.3.1. Vozilo koje će se ispitivati mora imati referentnu masu određenu točkom 2.10. Priloga II. ovoga pravilnika. Masa vozila podešava se tako da bude unutar ±1 % referentne mase.
NN 152/2005 • 4.3.2. Spremnik goriva mora biti napunjen s vodom čija masa je jednaka 90 % mase goriva punog spremnika prema podacima proizvođača vozila.
NN 152/2005 • 4.3.3. Svi ostali sustavi (kočnice, hlađenje, itd.) mogu biti prazni; u tom slučaju masa tekućina mora biti nadomještena.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 88/92, Broj 94/01,
Broj 114/01, Broj 106/08,
Broj 48/03, Broj 65/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE