PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 152/2005 • 4.3.4. Ako masa mjernih uređaja koji se postavljaju na vozilo prelazi dozvoljenih 25 kg, tada se ona mora kompenzirati oduzimanjem mase koja nema nikakav zamjetan utjecaj na rezultate ispitivanja.
NN 152/2005 • 4.3.5. Masa mjernih uređaja ne smije promijeniti referentno osovinsko opterećenje za više od 5%, a pri tom svako odstupanje ne smije biti veće od 20 kg.
NN 152/2005 • 5.1. Bočni prozori moraju biti zatvoreni, barem na sudarenoj strani.
NN 152/2005 • 5.3. Mjenjač mora biti postavljen u neutralni položaj, a parkirna kočnica isključena.
NN 152/2005 • 5.4. Ukoliko na sjedalima postoji mogućnost podešavanja sa svrhom povećanja udobnosti, ona moraju biti postavljena u položaj određen od proizvođača vozila.
NN 152/2005 • 5.5. Sjedalo na kojem se nalazi lutka, i njezini dijelovi, ukoliko je podesivo mora biti podešeno na sljedeći način:
NN 152/2005 • 5.5.1. uređaj za podešavanje uzdužnog položaja sjedala podešava se tako da se blokira u položaju koji je najbliži sredini između položaja najviše naprijed i najviše otraga:
NN 152/2005 • 5.5.2. naslon za glavu podešava se tako da njegova gornja površina bude u razini s težištem glave ispitne lutke; ukoliko to nije moguće, naslon za glavu mora biti u najvišem mogućem položaju:
NN 152/2005 • 5.5.3. ukoliko nije drugačije propisano od proizvođača, naslon sjedala podešava se tako da referentna linija trupa trodimenzionalne naprave s H-točkom bude nagnuta prema natrag za 25°±1°;
NN 152/2005 • 5.5.4. sva ostala podešavanja sjedala moraju biti u sredini mogućih pomicanja, međutim, kod tipa vozila koje je na raspolaganju s visinski nepomičnim i visinski pomičnim sjedalima, visinska podešenost mora odgovarati položaju nepomičnog sjedala. Ukoliko položaj blokiranja ne postoji u pripadajućem središnjem položaju, uzet će se prvi položaj u smjeru prema natrag, prema dolje ili prema van od središnje točke. Za rotacijska podešavanja (naginjane), »unatrag« označava podešavanje u smjeru koji pomiče glavu prema natrag. Ukoliko lutka probije granicu normalnog prostora za putnike, npr. glava lupi u oblogu krova, tada se pomoću sekundarnih podešavanja, kutom naslona sjedala ili podešavanjem naprijed-natrag, tim redoslijedom, mora osigurati zračnost od 10 mm.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 152/2005 • 5.6. Ostala prednja sjedala, ako je to moguće, moraju biti postavljena u isti položaj kao sjedalo na kojem se nalazi lutka, osim ako proizvođač nije propisao drugačije.
NN 152/2005 • 5.7. Ukoliko je položaj kola upravljača podesiv, ono mora biti postavljeno u središnji položaj svih pomaka.
NN 152/2005 • 5.8. Gume moraju biti napuhane na tlak koji je propisao proizvođač vozila.
NN 152/2005 • 5.9. Ispitno vozilo mora biti postavljeno vodoravno u odnosu na svoju os prevrtanja i održavano u tom položaju pomoću oslonaca sve dok ispitna lutka ne bude postavljena na svoje mjesto i sav ostali pripremni rad nije obavljen.
NN 152/2005 • 5.10. Vozilo mora biti u svom normalnom položaju koji odgovara uvjetima postavljenim u točki 4.3. Vozila kojima ovješenje omogućuje podešavanje udaljenosti od tla, ispituju se u normalnim uporabnim uvjetima pri brzini od 50 km/h kako je to definirao proizvođač vozila. To se ostvaruje pomoću dodatnih oslonaca, ukoliko je to potrebno, ali ti oslonci ne smiju utjecati na ponašanje vozila za vrijeme sudara.
NN 152/2005 • 6. ISPITNA LUTKA ZA BOČNI SUDAR I NJEZINO POSTAVLJANJE
NN 152/2005 • 6.1. Ispitna lutka za bočni sudar mora odgovarati zahtjevima propisanim u Dodatku 3. i mora biti postavljena na prednje sjedalo na strani sudara, u skladu s postupkom propisanim u Dodatku 4. ovog Priloga.
NN 152/2005 • 6.2. Sigurnosni pojasevi ili drugi sustavi za držanje propisani za to vozilo moraju se upotrijebiti. Pojasevi moraju biti homologirani, sukladno Pravilniku TPV 131 i pričvršćeni na sidrišta koja su sukladna Pravilniku TPV 119.
NN 152/2005 • 6.3. Sigurnosni pojas ili sustav za držanje mora, prema uputama proizvođača, biti podešen tako da odgovara ispitnoj lutki; ukoliko ne postoje upute proizvođača, visinska podešavanja, ako postoje, moraju se postaviti u središnji položaj; ukoliko taj položaj nije na raspolaganju, uzima se položaj neposredno ispod.
NN 152/2005 • 7. MJERENJA KOJA TREBA OBAVITI NA LUTKI ZA BOČNI SUDAR
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 46/08, Broj 1/09,
Broj 82/05, Broj 87/09,
Broj 89/09, Broj 161/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE